اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980818420207477

فستیوال خرید زمستانی دبی

کد: 13980818420207477

http://bit.ly/2qHQmcd

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره خرید دبی از ۵ دی الی ۸ بهمن ۱۳۹۸ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. جشنواره خرید دبی جشنواره مشهوری در جهان به شمار می‌آید که به عنوان بهشت خریداران نیز معروف است و می‌توان بهترین محصولات خرده فروشی را در آن پیدا کرد.

فستیوال خرید زمستانی دبی
فستیوال خرید زمستانی دبی

جشنواره خرید دبی به عنوان مهیج‌ترین جشنواره‌های کشور امارات در زمینه خرید و همچنین از جمله جشنواره‌های مشهور در جهان به شمار می‌آید که به عنوان بهشت خریداران نیز معروف است و می‌توان با سفر به دبی بهترین محصولات خرده فروشی را در آن پیدا کرد.

این جشنواره به منظور توسعه تجارت و بازرگانی در دبی برگزار می‌شود. رویای کسانی که از خوردن لذت می‌برند، لذت خانواده‌ها و فانتزی کودکان، همه و همه در جشنواره خرید دبی به حقیقت می‌پیوندد، خرید پر زرق و برق یک ماهه‌ای که حال مسافران را خوب می‌کند.

 جشنواره خرید دبی دو مرتبه در سال برگزار می‌شود:

فستیوال خرید تابستانی دبی که هر ساله در فصل تابستان برگزار می‌شود بیشتر بر روی سرگرمی، آموزش و تفریح کودکان در طول تعطیلات تابستان تمرکز دارد و هر سال نسبت به سال گذشته، خانواده‌های بیشتری را جذب می‌کند.

فستیوال خرید زمستانی دبی که در تاریخ 5 دی الی 8  برگزار می‌شود و می‌توان علاوه بر تجربه خرید از نمایش‌های سرگرم کننده و تفریحی، کنسرت، نمایشگاه، زمین بازی و محوطه‌های تفریحی که برای این فستیوال تدارک دیده شده استفاده کرد.

گردشگران ایرانی برای سفر به شهر آسمان خراش‌ها، دبی، نیاز به دریافت ویزا دارند و هر زمان که بخواهند می‌توانند از طریق آژانس ناخدای سفر برای دریافت ویزا، بلیط و هتل اقدام کنند.

در این مسیر گردشگران می‌توانند از تخفیف پروازهای چارتر و پروازهای سیستمی ناخدای سفر استفاده کنند و همچنین با رزرو هتل با قیمت مناسب از سفر خود لذت ببرند. تیم رزرواسیون ناخدا آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به گردشگران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی