اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710153382310068

فدک تهویه ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر پکیج به صورت تخصصی

کد: 139710153382310068

https://goo.gl/zL5xYQ

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس و تعمیر پکیج دیواری گاهی سخت می‌شود. خیلی‌ها در فصل گرم با خرابی پکیج دیواری روبرو می‌شوند در ادامه این مقاله توضیحاتی در خصوص حل این مشکل ارائه شده است.

با سرویس و تعمیر پکیج به صورت تخصصی راحتی و آسایش خود را به ما بسپارید
سرویس و تعمیر پکیج دیواری

تعمیر و سرویس کردن پکیج امری مهم و حیاتی برای سالم نگه‌داشتن سیستم گرمایش منزل است

اگر جست‌‌وجوی کوتاهی در دانشنامه ویکی پدیا انجام شود و کلمه گرمایش در آن جست جو شود می‌بینید که وسایل تولید گرما بسیار گسترده هستند که یکی از آن‌ها پکیج شوفاژ دیواری است. از این سیستم برای تأمین گرما در منازل استفاده می‌شود.

مزیت پکیج دیواری نسبت به دیگر روش‌های گرمایشی

مزیت این سیستم نسبت به موتورخانه‌های قدیمی و سنتی این است که به قول معروف با یک تیر می‌توان چند نشان را هدف قرار داد. به این معنی که با تهیه یک پکیج دیواری و نصب آن می‌توان بسیاری از مزایای دیگر آن نیز بهره‌مند شد. برای مثال با داشتن یک پکیج می‌توان هم گرمای قابل‌توجهی را برای منزل خود تأمین کرد و هم آب گرم مورد نیاز برای سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه را تأمین کرد.

از جمله دیگر مزایای پکیج نسبت به وسایل و روش‌های قدیمی‌تر بحث جاگیر نبودن آن است. امروزه با این آپارتمان‌های با متراژ پایین و داشتن فضای کم لازم است از وسایلی استفاده شود که بتوان حداکثر استفاده را از آن‌ها کرد و به قول معروف چند منظوره باشند. این وسایل ضمن چند استفاده به صورت هم‌زمان این قابلیت را به کاربران می‌دهند که از فضای خود حداکثر استفاده و بهره را ببرند.

سرویس و تعمیر پکیج دیواری

از جمله مشکلاتی که به راحتی قابل حل است ولی به دلیل ناشی بودن بعضی افراد در رفع آن ممکن است به یک مشکل بزرگ‌تر مبدل شود مربوط به سرویس پکیج و تعمیر پکیج دیواری است. 

سرویس کردن پکیج امری مهم و حیاتی برای سالم نگه داشتن سیستم گرمایش منزل است. با انجام سرویس‌های پکیج دیواری به طور منظم و دوره‌ای می‌توان از آسیب‌های جدی که ممکن است در آینده به سیستم پکیج وارد شود جلوگیری کرده و از مشکلات بزرگ‌تر و پر هزینه‌تر جلوگیری کرد.

در صورت سرویس نشدن و خرابی پکیج لازم است که تعمیر آن را به افراد زبده و کاربلد سپرد.

مزیت استفاده از کارشناسان سرویس و تعمیر پکیج دیواری این است که آن‌ها با داشتن علم و تجربه کافی در مورد انواع پکیج و رفع عیوب احتمالی آن‌ها می‌توانند با گرفتن هزینه‌ای معقول و کاملاً منطقی سیستم پکیج را به دقیق‌ترین شکل ممکن تعمیر و سرویس کرده و را از صرف هزینه‌های گزاف برای این منظور بی‌نیاز کنند.

یکی از این مراکز سرویس و تعمیر پکیج دیواری قابل اعتماد که تشکیل شده است تیمی از تعمیرکاران متخصص و متبحر شرکت فدک تهویه است که دارای بیش از 5 سال سابقه کاری درخشان در این زمینه است و همیشه به علت ارائه خدمات صادقانه مورد اعتماد و رضایت مشتریان بوده است.

دلیل استفاده از سرویس و تعمیر پکیج دیواری

البته بهتر است که پکیج خود را به طور دوره‌ای سرویس کرد. مزیت این کار در این است که پکیج نیز مانند هر وسیله‌ی دیگری ممکن است دچار رسوب شده و گرمایش را دچار مشکل کند. اگر این سرویس‌ها به صورت دوره‌ای انجام نگیرد باعث می‌شود راندمان و یا طول عمر دستگاه کم شود و باعث وارد آمدن خسارات بیشتر به وسیله شود. 

لزوم سرویس و تعمیر پکیج دیواری

افزایش راندمان و بازده وسیله گرمایشی: وسایل گرمایشی به دلیل وجود املاح و سختی آب بعد از مدتی دچار جرم و رسوب می‌شوند و این باعث می‌شوند که تبادل حرارت با اشکال رو به رو شود. این تبادل حرارتی پایین باعث مشکلاتی از جمله عدم گرمایش کافی هوا و همچنین سرد بودن آب شود. این باعث می‌شود علاوه بر تنظیم پکیج روی درجه حرارت‌های بالاتر باعث می‌شود که مصرف انرژی نیز بالا رفته و بهای برق مصرف شما نیز افزایش یابد.

ضریب ایمنی بالا: ممکن است بنا به دلایلی پکیج دچار مشکل شود و در سیستم گرمایشی آن مشکل به وجود آید. در این زمان از دستگاه، گازی به نام مونواکسید کربن ساتع می‌شود که این گاز به شدت سمی و کشنده خواهد بود و بدون اینکه شخص متوجه شود می‌تواند او را به کام مرگ بکشاند پس لازم است که به صورت دوره‌ای عملیات سرویس و تعمیر پکیج دیواری انجام گیرد تا از بروز خسارات مالی و جانی جبران ناپذیر جلوگیری شود.

از آنجایی که کارشناسان فنی به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر پکیج آشنایی کامل دارند در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی برده و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهند بست.

سیستم خدمات دهی فدک تهویه، نزدیک‌ترین و حرفه‌ای‌ترین متخصص را جهت تعمیرات پکیج در زمانی که تعیین می‌شود به محل اعزام می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن 22385967-021 تماس گرفته و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیرات خود را ثبت کرد تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب‌یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر دستگاه اعزام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدک تهویه

فدک تهویه فوق تخصصی ترین مرکز مجاز نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی در کلیه مناطق تهران توسط تعمیرکاران با تجربه و متخصص با بیش از 5 سابقه کاری درخشان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی