اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802053631010068

با انجام به موقع سرویس و تعمیر کولر گازی، گرمای تابستان را از خود دور کنید

کد: 139802053631010068

http://bit.ly/2J00FQk

، تهران , (اخبار رسمی): خیلی‌ها دلیل اینکه منزل یا محل کارشان گرم است و خنک نمی‌شود را نمی‌دانند در ادامه دلایل این مشکل مطرح خواهد شد.

با انجام به موقع سرویس و تعمیر کولر گازی در گرمای تابستان نمانید
تعمیر کولر گازی

کولر گازی

یکی از انواع وسایل سرمایش، کولر گازی است. که کولر گازی طبق تعریف ویکی پدیا وسیله‌ای برای تبدیل کردن گاز به مایع و سپس مایع به گاز است ابزاری بسیار کاربردی برای رفع گرما و خنک ماندن در تابستان است.

انواع کولر گازی

کولرهای گازی مربوط به تهویه مطبوع می‌تواند با توجه به سیستم و نوع سرد کردن محیط دارای انواع مختلفی از جمله کولر گازی یک تکه یا پنجره‌ای سرد و گرم، کولر گازی دو تکه (اسپلیت) سرد و گرم، کولر گازی پرتابل (قابل حمل)، کولر گازی ایستاده سرد و گرم، کولر گازی سقفی یا کاستی سرد و گرم، کولر گازی داکتی یا کانالی سرد و گرم (در این نوع ممکن است گرمایش به صورت کویل آب گرم باشد) و کولر گازی چند شعبه یا مولتی وی (در ظرفیت‌های 38000 BTU به بالا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود) است.

مزیت کولر گازی در مقابل کولر آبی

با توجه به گرمای شدید هوا و مشکل کم آبی و با عنایت به این موضوع که هر کولر آبی به طور متوسط 700 لیتر آب در شبانه روز مصرف می‌کند در این کم آبی، توجه به کولرهای آبی رو به افزایش است. از جمله مزایای آن می‌توان به مواردی چون سرمایش سریع محیط، تصفیه هوا و برطرف کردن گرد و غبار هوا با وجود فیلتر گرد و غبار در آن،  مناسب بودن برای محیط‌های شرجی، عدم نیاز به آب برای سرمایش محیط و استفاده از هوا برای تبدیل هوای گرم به سرد اشاره کرد.

سرویس و تعمیر کولر گازی

یکی از مشکلاتی که ممکن است در مورد هر وسیله‌ی تهویه‌ای روی دهد بحث تعمیرات و سرویس شدن آن است. سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی امری بسیار آسان و بی درد سر است ولی همین موضوع اگر توسط افراد ناوارد انجام شود می‌تواند خساراتی را وارد کند.

سرویس و تعمیر کولر گازی برای افزایش راندمان و کارایی وسیله امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. اگر برای سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی خود به صورت منظم اقدام شود بدون شک در خنک نگه داشتن محیط مورد نظر هیچ‌گاه مشکل ایجاد نخواهد شد

اینکه سرویس و تعمیر کولر گازی توسط چه کسانی و حتی در چه زمانی صورت گیرد بحث مهمی است که لازم است به آن توجه لازم را داشت. اگر از افراد کارشناس و متخصص این کار استفاده شود که جهت این کار آموزش دیده‌اند بدون شک می‌توان از سلامتی وسیله خود خاطر جمع شد. این افراد با توجه به تجربه و دانش خود و با توجه به قیمت‌های معقول و به صرفه، بهترین و مطمئن‌ترین خدمات را در کم‌ترین زمان ارائه می‌دهند.

دلیل استفاده از سرویس و تعمیر کولر گازی

به قول معروف بهتر است که علاج واقعه را پیش از وقوع کرد. سرویس کردن مرتب و به موقع کولر گازی می‌تواند هزینه تعمیرات آن را بسیار کاهش دهد. به مرور زمان بعد از خرید کولر گازی ممکن است این محصول با اشکالاتی رو به رو شود  که لازم است به مرور سرویس و بازبینی شود.

موارد مربوط به سرویس و تعمیر کولر گازی

سرمای ایجاد شده مانند روز اول نیست، کثیف شدن پنل خارجی، کثیف و گرد گرفتگی فیلترهای کولر، آب ریزی و یا پرتاب قطرات آب، منتشر شدن بوهای نامطبوع هنگامی که دستگاه را روشن می‌کنید و بسیاری موارد غیر عادی دیگر که لازم است برای سرویس وسیله خود اقدام کنند.

مزیت سرویس نسبت به تعمیر

قطعاً سرویس کردن منظم بهتر از تعمیر است. چرا در بیشتر مواقع انجام سرویس به مراتب کم هزینه‌تر است. سرویس کردن می‌تواند شامل یک تمیز کردن ساده باشد و با رفع یک عیب کوچک می‌توان از خرابی گسترده و صرف هزینه زیاد جلوگیری کرد.

شرکت فدک تهویه مناسب برای سرویس و تعمیر کولر گازی

برای سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی، شرکت فدک تهویه خدماتی خو ب را ارائه می‌دهد. این مجموعه با به کارگیری متخصصان و کارشناسان کاربلد و با تجربه محصول را با صرف کمترین زمان و هزینه و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس خواهد کرد. خدمات فدک تهویه دارای گارانتی است. به این صورت که اگر پس از مراجعت کارشناسان در صورت خرابی و رفع نشدن عیب به مدت سه ماه این مجموعه دوباره مشکل را برطرف خواهد کرد.

از جمله مزایای فدک تهویه این است که امکان تعیین زمان دلخواه و هماهنگی سریع را برای مشتریان فراهم کرده است. از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به  اولویت قرار دادن تعمیر و در صورت رفع نشدن عیب تعویض قطعه، تخمین و برآورد حدودی قیمت قبل از شروع به کار، دانش بالا و به روز کردن مداوم این دانش در صورت نیاز اشاره کرد.

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی چقدر است

این مجموعه همواره تخفیف‌های خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با ثبت سفارش در سایت فدک تهویه می‌توان از تخفیف‌های این مجموعه استفاده کرد.

زمان حضور کارشناسان چه زمانی است

شاید زمان حضور کارشناسان سؤال باشد. به محض اولین تماس شما، کارشناسان فدک تهویه تلاش می‌کنند در اسرع وقت در محل حاضر شده و نسبت به خدمت مورد نظر آماده هستند. برای مراجعه سریع، لازم است که پیامی به شماره همراه ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ ارسال و عیب وسیله به صورت مختصر توضیح داده شود  تا کارشناسان و تکنیسین‌های این مجموعه هرچه سریع‌تر تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدک تهویه

فدک تهویه فوق تخصصی ترین مرکز مجاز نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی در کلیه مناطق تهران توسط تعمیرکاران با تجربه و متخصص با بیش از 5 سابقه کاری درخشان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی