اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971016338399662

پس از استقبال عالی از برگزاری سری اول:

ثبت نام دوره دوم دوره‌های بازاریابی دیجیتال نکست آکادمی آغاز شد

کد: 13971016338399662

https://goo.gl/ynXsZq

، تهران , (اخبار رسمی): در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست مجموعا 80 نفر شرکت کردند. دوره‌ها به میانه رسیده و در اوایل بهمن‌ماه سال جاری به اتمام می‌رسد. دوره های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه ۹۷ آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به وب سایت نکست آکادمی مراجعه کنند.

ثبت نام دوره دوم دوره های بازاریابی دیجیتال نکست آکادمی آغاز شد
ثبت نام دوره دوم دوره‌های بازاریابی دیجیتال نکست آکادمی آغاز شد

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه‌های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت‌های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شد

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه‌های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت‌های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شد. نکست هدف اصلی خود را انتقال آموزش از فضای نظری به فضای واقعی کسب و کار اعلام کرده بود.

بعد از گذشت چند ماه از فعالیت این آکادمی، علی سالک مدیر اجرایی نکست فعالیت‌های مجموعه تحت نظر خود در این مدت را بازگو کرده است. 

مدیر اجرایی نکست با بیان این که فعالیت این مجموعه از آبان ۹۷ با برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ مقدماتی و پیشرفته آغاز شد، گفت: «استقبال از آغاز فعالیت نکست بسیار خوب بود. با توجه به تجربه‌ای که در سال ۹۵ در برگزاری دوره‌های بازاریابی دیجیتال با همکاری برندهای برتر دیجیتال و آموزش کشور داشتیم این بار هم با تیمی منسجم و قوی و با بهره‌گیری از بخشی از مدرسانی که سابقا با آن‌ها همکاری داشتیم و بخشی دیگر با کمک مدرسان جدید و همکاری برندهای برتر حوزه دیجیتال و استارتاپ‌های خوب کشور دوره‌ها را آغاز کردیم. برای دوره مقدماتی تقاضا زیاد بود و دوره دیجیتال مارکتینگ مقدماتی در دو کلاس برگزار شد و یک دوره پیشرفته هم آغاز شد.»

علی سالک ادامه داد: «مجموعا ۸۰ نفر در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست شرکت کردند. دوره‌ها به میانه رسیده و در اوایل بهمن ماه سال جاری به اتمام می‌رسد. دوره‌های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه ۹۷ آغاز خواهد شد. پیش ثبت نام دوره‌های پیش رو به همراه اطلاعات کامل دوره‌ها نظیر سیلابس، مدرسان و شهریه دوره‌ها در سایت ایوند آغاز شده است. در تاریخ ۲۶ دی ماه ۹۷ سمینار معرفی دوره برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام در آن سمینار نیز می‌توانند به ایوند مراجعه کنند و در این سمینار رایگان شرکت کنند.»

سالک با اشاره به همکاری با برندهای بزرگ در حوزه تبلیغات و دیجیتال به عنوان یک اتفاق خوب، گفت: «در حال حاضر پارتنرهای خوبی داریم که می‌توان به مدرسه بازاریابی آو، اخبار رسمی، بادکوبه و پی جی تی اشاره کرد. همچنین قرار شد با همکاری برخی از پارتنرها نظیر دی ان ای یونیون پروژه‌ای در انتهای دوره برای شرکت‌کنندگان تعریف شود و مخاطبان نکست بر روی پروژه واقعی کار کنند و براساس نتایج آن و با تایید منتورهای منتخب دوره، گواهی نهایی به مخاطبان اعطا شود. در انتهای دوره نیز بازدید از آژانس‌های تبلیغاتی و دیجیتال برگزار خواهد شد که می‌تواند منجر به شبکه‌سازی، استخدام شود  و به جنبه کاربردی دوره کمک کند.»

مدیر اجرایی نکست گفت: «بازخورد از دوره‌ها بسیار خوب است. هر هفته مدرسان مختلفی با موضوعات گوناگون در نکست حضور پیدا می‌کنند و این موضوع باعث ایجاد دید وسیع مخاطبان به حوزه دیجیتال می‌شود و تجربیات خوبی را برای‌شان رقم می‌زند تا در نهایت خودشان بتوانند مسیرهای جدید را کشف کرده و با خلاقیت و نوآوری اتفاقات جدیدی را در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ ایران ایجاد کنند.»

سالک در تشریح برنامه‌های آینده نکست گفت: «علاوه بر دیجیتال مارکتینگ، در آینده نزدیک به دنبال راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی و مهارتی خود در حوزه استارتاپ و کارگاه‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ هستیم. برنامه‌هایی برای توسعه توانمندی‌های فردی و مدیریتی برای افراد فعال در استارتاپ‌ها داریم.»

سالک گفت: «دوره دیجیتال مارکتینگ جامع نکست شامل دوره مقدماتی و پیشرفته ۱۹۰ ساعت است که ۹۰ ساعت آن مربوط به دوره مقدماتی بوده و ۱۰۰ ساعت آن به دوره پیشرفته اختصاص دارد. این دوره جامع در قالب دو مجموعه ۳ ماهه برگزار می‌شود و در مجموع ۶ ماه به طول می‌انجامد. به همه افراد توصیه می‌کنیم این دوره جامع را به طور کامل شرکت کنند تا بتوانند بهترین تجربه را با بهترین‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ داشته باشند.»

شایان ذکر است در دوره اخیر این موسسه، اساتیدی مجرب از جمله مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی، حسین وحدانی، حسین موسوی، میلاد صفایی، فرید اسدی، آرش خسرویان، فرهاد بهشتی، محسن رهگذر، سعید اسدنژاد، محمد عربگری، محمد ابریشمی، زهرا صابری، بابک کاظمی، دکتر موسوی، محسن علوی، علیرضا رنجبر، رامین جابری، رضا میلانی، سجاد بهجتی، غزل شیشوانی، سام کوردبر، محسن رهگذر و شایان شلیله تدریس داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نکست آکادمی

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است. مأموریت اصلی نکست، توسعه یک بستر آموزشی و ارتباطی نوین است که کسب‌وکارها بتوانند نیروی انسانی کارآمد برای حوزه های مدیریتی استارتاپ و تحول دیجیتال را از طریق نکست در اختیار داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]