اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971017338589266

تلاشی 8 ساله به نتیجه رسید

ساخت دستگاه شیرینگ دوگانه سوز با تکنولوژی جدید در شرکت اصفهان پک

کد: 13971017338589266

https://goo.gl/ssJdBo

، اصفهان , (اخبار رسمی): در راستای هدف کاهش مصرف انرژی دستگاه‌های شیرینگ و پس از طی زمانی 8 ساله، فعالان ایرانی موفق شدند تا به ساخت دستگاه شیرینگ دوگانه‌سوز با کاهش مصرف 4 برابری دست یابند.

دستیابی به ساخت دستگاه شیرینگ دوگانه سوز در شرکت اصفهان پک
دستگاه شیرینگ دو گانه سوز با سه دوخت مجزا

به گزارش روابط عمومی  شرکت اصفهان پک، مهران اخوان حریری مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: ساخت دستگاه شیرینگ دوگانه سوز با تکنولوژی جدید در 15 آبان ماه سال جاری نقطه عطفی بر فعالیت‌های تحقیقاتی دز زمینه دستگاه‌های شیرینگ پک شرکت بود و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقا سطح صنعت بسته بندی کشور بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت: فرایندی 2 ساله را برای رساندن تامین انرژی حرارتی دستگاه‌های شیرینگ پک از برق به گاز و همچنین استفاده هم‌زمان دو انرژی متفاوت (دوگانه سوز) در تامین حرارت مورد نیاز برای عملیات شیرینگ آغاز کردیم و به مرور زمان و با تغییراتی هوشمندانه کوچک و بزرگ در طرح اولیه و استانداردسازی‌های مورد نیاز پس از 8 سال پشت کار این مهم رخ داد.

وی بر ادامه روند موجود تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که ظرف مدت کمتر 6 ماه، به کاهش 20% مصرف دستگاه شیرینگ دوگانه سوز بپردازیم که این مصرف در دستگاه‌های شیرینگ برقی تا 80% مصرف انرژی را به هدر می‌دهند.

این مقام مسئول، به نقش کاهش مصرف دستگاه‌های شیرینگ پک در کارخانجات تولیدی اشاره و تصریح کرد: انرژی برق مصرفی در دستگاه‌های شیرینگ تونلی به واسطه استفاده از المت‌های دستگاه شیرینگ بسیار زیاد است و محاسبات نشان می‌دهد در صورتی‌که شرکتی به مدت 2 سال از دستگاه شیرینگ پک برقی استفاده کند مبلغ کل دستگاه را بابت برق مصرفی باید بپردازد ولی با استفاده از دستگاه شیرینگ گازی (دو گانه سوز) تا 4 برابر در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.esfahanpack.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اصفهان پک

طراحی و ساخت خطوط و ماشین آلات بسته بندی نهایی(دستگاه شیرینگ - دستگاه استرچ پالت - دستگاه پالتایزر)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]