اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971017338707477

سفر در نوروز را از دست ندهید، ولی ارزان سفر کنید!

در ایام نوروز چگونه ارزان سفر کنیم؟

کد: 13971017338707477

https://goo.gl/RPTFCT

، تهران , (اخبار رسمی): شمارش معکوس برای نوروز شروع شده و حالا گردشگران و علاقه‌مندان فرصت دارند از میان تورها و مقاصد گردشگری یکی را برای سفر انتخاب کنند. با توجه به افزایش هزینه‌ها ممکن است خیلی‌ها برخلاف میل خود از مسافرت در تعطیلات نوروز صرف نظر کنند اما اگر بدانند چطور هزینه کنند می‌توانند سفر خوبی داشته باشند.

در ایام نوروز چگونه ارزان سفر کنیم؟
در ایام نوروز چگونه ارزان سفر کنیم؟

افرادی که هفته دوم تعطیلات نوروزی زمان برای سفر دارند، می‌توانند ارزان‌تر سفر کنند

بهترین زمان سفر بعد از یک سال کار و تلاش، تعطیلات عید نوروز است که فرصت مناسبی برای ایرانیان محسوب می‌شود تا بدون دغدغه در کنار خانواده به استراحت و تفریح بپردازند.

با توجه به افزایش هزینه‌ها ممکن است خیلی‌ها برخلاف میل خود از مسافرت در تعطیلات نوروز صرف نظر کنند اما اگر بدانند چطور هزینه کنند می‌توانند سفر خوبی داشته باشند.

افرادی که به تورهای گروهی علاقه‌مند هستند می‌توانند  برای داشتن سفری ارزان‌‌تر تعداد همسفران را افزایش دهند و یا با تورهای گروهی نوروز  ناخدای سفر  همراه شوند.

برای افرادی که علاقه‌مند به تورهای داخلی هستند سفر به شهرهای توریستی مشهد، کیش، قشم، تبریز، شیراز و شهرهای شمال و جنوب کشور می‌تواند انتخاب خوبی باشد و اگر قرار است به سفرهای خارجی در نوروز به کشورهای خارجی سفر کنند کشورهای همچون مالزی، ترکیه، امارات، تایلند و چین گزینه‌های مناسب‌تر و ارزان‌تری هستند.

افرادی که هفته دوم تعطیلات نوروزی زمان برای سفر دارند، می‌توانند ارزان‌تر سفر کنند. چرا که قیمت بلیط و تورها در اواخر هفته دوم نوروز و حتی بعد نوروز با کاهش زیاد مواجه می‌شود و به همین جهت پیشنهاد می‌شود در صورت تمایل تورهای هفته دومی را از دست ندهند.

معمولا یک‌سری از گردشگران برای  سفرهای نوروزی اروپا  را انتخاب می‌کنند، تورهایی که بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند تور ایتالیا نوروز، تور آلمان نوروز، تور اسپانیا نوروز، تور فرانسه نوروز و تور کانادا هستند و علاوه بر اینها یکی از مسیرهای پرطرفدار کانادا است. مسیرهای اروپایی و کانادا نیاز به اخذ ویزای شینگن دارند که برای اقدام ویزا باید متقاضیان بلیط و هتل رزرو کنند.

پیش از شروع سفر از محل اقامت باید مطمئن شده و آن را از قبل رزرو کرد.

قبل از سفر نسبت به شرایط مقصد از هر نظر اطلاعات کافی کسب کرد، این اطلاعات در سفرهای داخلی و خارجی شامل شرایط آب و هوایی، مقرارت گمرکی، نیروهای خدماتی، انتظامی، بهداشتی و سایر امکانات است.

در صورتی که با وسایل نقلیه عمومی مانند قطار، هواپیما، اتوبوس و یا کشتی مسافرت انجام می‌شود حتماً بلیط رفت و برگشت باید تهیه شود. در غیر این صورت، ممکن است در روزی که قصد برگشت دارید، بلیط پیدا نشود و تا مدت نامعلومی در شهر محل سفر ماندگار شوید.

مشخصات خود را علاوه بر روی چمدان در محل مناسبی در داخل چمدان هم باید چسباند و زمان ترک محل اقامت مدارک شناسایی شخصی (از جمله پاسپورت و شناسنامه)و شماره تلفن و آدرس محل اقامت یا هتل (کارت هتل) را همراه داشت.

از رزرو بروی سایت‌های نامعتبر و ناشناخته باید خودداری کرد و قبل از سفر از تیم رزرواسیون هتل اطلاعات کامل از جمله سایت و واچر هتل که شامل امکانات و نوع اتاق و خدمات است را دریافت کرد.

به اشخاص بدون یونیفورم و کارت شناسایی در فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها و سایر اماکن که در ظاهر به قصد کمک یا کنترل مدارک و در باطن با نیت دیگری دارند نباید اعتماد کرده و از ارایه وسایل همراه خود به خصوص گذرنامه و مدارک شخصی جدا خودداری کرد.

حتما از آژانس مسافرتی که تور تهیه می‌کنند باید خواست بیمه مسافرتی صادر کنند تا در صورت بروز بیماری از پرداخت هزینه‌های هنگفت جلوگیری شود. 

علاقه‌مندان سفرهای نوروزی می‌توانند برای مشاهده هزینه‌های سفر در نوروز با آژانس مسافرتی ناخدای سفر تماس گرفته و مشاوره دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی