اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710183388110704

مروری بر وارنیش نسوز و کاربردهای آن

کد: 139710183388110704

https://goo.gl/sEQwtc

، تهران , (اخبار رسمی): وارنیش نسوز عایق‌های حرارتی و برودتی هستند که برای عایق‌بندی سیم کشی، قطعات الکتریکی و حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع وارنیش نسوز احتیاج به حرارت دادن و شکل گرفتن ندارند در نتیجه تغییر سایز از خود بروز نمی‌دهند.

وارنیش نسوز و کاربردهای آن
وارنیش نسوز ، وارنیش حرارتی ، سیلیکون نسوز

وارنیش نسوز ابتدا با نخ فایبرگلاس بافته می‌شود و بعد از آن با ورق لاستیک سیلیکون برای مقاومت حرارتی و کششی بهتر کاور می‌شوند و می توانند و تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد تحمل حرارتی داشته باشد

وارنیش نسوز  عایق‌های حرارتی و برودتی هستند که برای عایق بندی سیم کشی، قطعات الکتریکی و حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع وارنیش نسوز :

وارنیش نسوز فایبرگلاس:

وارنیش نسوز ابتدا با نخ فایبرگلاس بافته می‌شود و بعد از آن با ورق لاستیک سیلیکون برای مقاومت حرارتی و کششی بهتر کاور می‌شوند و می‌توانند و تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد تحمل حرارتی دارند‌.

وارنیش نسوز فایبرگلاس بافته از الیاف فایبرگلاس کلاس E  برای تحمل حرارتی تا ۴۵۰ درجه سانتی‌گراد بسیار مناسب است، بهترین محافظ برای شیلنگ سیلیکونی، کابل برق و انواع کابل‌های ابزار دقیق است.

وارنیش فایبرگلاس بافته شده بدون درز است، بنابراین در برابر فشار داخلی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. هنگامی که وارنیش تحت فشار قرار می‌گیرد مانند بدن کوسه عمل می‌کند.

از مهمترین ویژگی‌های وارنیش نسوز این است که بعد از آتش گرفتن یا در معرض حرارت و آتش در کمتر از ۱۰ ثانیه خاموش می‌شود و دچار حریق نمی‌شود.

وارنیش نسوز سیلیکون:

وارنیش سیلیکون فایبرگلاس با یک پوشش لاستیک سیلیکونی مقاوم‌تر از وارنیش فایبرگلاس در برابر سایش است و ایده‌آل در برنامه‌های کاربردی سنگین است که نیاز به ویژگی‌های مکانیکی و الکتریکی است.

خواص مکانیکی و قدرت دی الکتریک بالا وارنیش سیلیکون آن را اولین انتخاب در برنامه‌های کاربردی مانند حفاظت از کاور بوشینگ ترانسفورماتورها، درپوش سیم پیچ موتور، جداسازی ترکیب کننده‌ها ، و سیم کشی منبع تغذیه می‌کند.

وارنیش نسوز سیلیکون در برابر بیشتر اسیدها ، قلیایی‌ها، سفید کننده‌ها مقاوم است. همچنین این محصول مقاومت سایشی خیلی بالا از خود دارد.

کاربردهای وارنیش نسوز:

  • تولید شیلنگ
  • فلزات، آهن و فولاد
  • در صنعت حمل و نقل (هوافضا، وسایط نقلیه، راه آهن و تجهیزات سنگین)
  • سیم کشی، شیلنگ و کابل حفاظت حرارتی و شعله
  • عایق / حرارتی

وارنیش نسوز فایبر گلاس می‌تواند حرارت و آتش را به حداقلی خود برساند.

محصولات به طور گسترده‌ای در لوازم الکتریکی، ماشین آلات، خودرو، مراقبت‌های پزشکی، دستگاه نوشیدنی، قهوه‌جات، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات نورپردازی به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه نسوز آوران آترا

نسوز آوران آترا از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی آغاز کرد. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است. فروش انواع فرآورده های نسوز ، سیلیکون ، میکا ، فایبرگلاس ، نخ ، پارچه ،تفلون ، ورق ، واشر ، پتو و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید