اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804013788010704

بررسی پارچه فایبر گلاس و کاربردهای آن

کد: 139804013788010704

http://bit.ly/2RufXyV

، تهران , (اخبار رسمی): فایبر گلاس نوعی فیبر ناپیوسته فیبری است که در آن از فیبر تقویت به ویژه فیبر شیشه‌ای استفاده شده است. به همین دلیل ممکن است پارچه فایبر گلاس به نام‌های پارچه پلاستیک تقویت شده یا الیاف شیشه پلاستیک تقویت شده نیز شناخته شود.

پارچه فایبر گلاس و کاربردهای آن
پارچه فایبرگلاس

با توجه با استفاده‌های پارچه فایبر گلاس، الیاف شیشه می‌تواند از انواع مختلف فیبر شیشه ساخته شود. فایبر گلاس سبک، قوی و قابلیت شکنندگی بسیار کمی دارد. بهترین استفاده از فایبر گلاس در حالت دادن آن حتی در شکل‌های پیچیده است. این مزایا کاملا توضیح می‌دهد که چرا فایبر گلاس به طور گسترده‌ای در وان حمام، قایق، هواپیما، سقف و دیگر برنامه‌های کاربردی استفاده می‌شود.

فرم‌ها و اشکال مختلف فایبر گلاس عبارتند از:

پارچه نسوز فایبر گلاس: پارچه‌ای نرم و قابل استفاده در کوره‌ها و محیط‌های با حرارت بالا

نوار فایبر گلاس: نوار فایبر گلاس از نخ فایبر گلاس با کاربردهای مختلف مانند پوشش و عایق کشتی‌های باری، عایق لوله‌های بخار و حرارت بالا و …

طناب فایبر گلاس: از نخ فایبر گلاس ساخته شده و بیشتر برای آب بندی استفاده می‌شود.

پارچه فایبر گلاس بخاطر استفاده از نخ‌های حرارت بالا بسیار مناسب برای محیط‌هایی با درجه حرارت بالا حتی تا ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد است.

موارد استفاده پارچه فایبر گلاس

  • پتوهای جوشکاری
  • پتوهای ایمنی
  • پرده‌های حرارتی و ایمنی
  • رابط بین اتصالات
  • پوشش محافظ و عایق

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه نسوز آوران آترا

نسوز آوران آترا از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی آغاز کرد. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است. فروش انواع فرآورده های نسوز ، سیلیکون ، میکا ، فایبرگلاس ، نخ ، پارچه ،تفلون ، ورق ، واشر ، پتو و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار