اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263769110704

کاربردهای پارچه تفلونی و نوار نسوز تفلون

کد: 139803263769110704

http://bit.ly/2x6UAu4

، تهران , (اخبار رسمی): پارچه تفلونی و نوار تفلونی از پارچه فایبر گلاس که یک طرف آن با مواد پلیمری PTFE پوشیده شده است ساخته می‌شود، این پارچه نچسب تفلونی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و ضد‌خوردگی است، همچنین دارای مقاومت حرارتی از منفی ۷۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد است.

کاربردهای پارچه تفلونی و نوار نسوز تفلون
کاربردهای پارچه تفلونی و نوار نسوز تفلون

فروشگاه نسوزآوران آترا افتخار دارد در خدمت صاحبان صنایع تولیدکننده‌ها و صنعتگران باشد

پارچه پشت چسبدار تفلونی نسبت به مواد شیمیایی، اسیدها ، قلیایی‌ها و حلال‌ها مقاوم است، همچنین این پارچه نسوز و نوار نسوز غیر سمی است و می‌توان از آن در اکثر کاربردهای غذایی، دارویی و بهداشتی استفاده کرد.

علامت تجاری Teflon ™ توسط Chemours ساخته شده و ثبت شده در سال ۱۹۴۵  است، کشف تفلون به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه‌هایی مانند هوا فضا، ارتباطات، الکترونیک، پروسه‌های صنعتی و معماری کمک کرد.

تفلون و تاریخچه آن:

داستان تفلون در ۶ آوریل سال ۱۹۳۸ در آزمایشگاه chemours jackson در نیوجرسی آغاز شد، دکتر «روی . ج پلانکت» بر حال کار بر روی گاز سرمایشی (گاز مبرد یا گازهای سرد کننده) که یکی دیگر از از محصولات همین آزمایشگاه است، بود؛ او همکارانش پس از بررسی یک نمونه منجمد فشرده از تترا فلوئور اتیلن کشف کردند که نمونه به طور خود به خود به صورت واکسی مانند و براق، سفید و جامد پلیمریزه در آمده است (پلی تترا فلوئور اتیلن PTFE). این ماده پلیمری از ضریب اصطکاک بسیار پایینی برخوردار است. (استفاده گسترده و بسیار زیاد در ظروف نچسب تفلونی)

استفاده و کاربردهای نوار و پارچه تفلونی :

۱- پوشش روی انواع غلتک‌های با درجه حرارت بالا، صفحات گرم

۲- استفاده بسیار گسترده از نوار تفلونی نسوز در دستگاه شیرینگ پک، وکیوم پک و دستگاه دوخت پلاستیک و دستگاه پرس پلاستیک بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی و دارویی

۳- استفاده از پارچه تفلونی نسوز در نوار نقاله‌های بهداشتی و نوار نقاله صنایع غذایی و بهداشتی

۴- استفاده از نوار نسوز تفلونی در عایق کردن کابل‌ها و صنایع تولید برق

۵- استفاده از پارچه تفلونی در چاپ انتقالی و چاپ روی تی شرت

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه نسوز آوران آترا به آدرس naatra.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه نسوز آوران آترا

نسوز آوران آترا از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه تامین و تجهیز نیازمندیهای صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی آغاز کرد. این فروشگاه با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده محصول ، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است. فروش انواع فرآورده های نسوز ، سیلیکون ، میکا ، فایبرگلاس ، نخ ، پارچه ،تفلون ، ورق ، واشر ، پتو و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی