اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971018338969967

با هدف رضایت مشتریان این مجموعه انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت شرکت رکورد 

کد: 13971018338969967

http://bit.ly/2IiasRk

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید شرکت رکورد از 30 آذر به‌روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت رکورد 
ارتقا و بهینه‌سازی سایت شرکت رکورد 

به گزارش روابط عمومی شرکت رکورد، وب‌سایت این شرکت فعال در صنعت چاپ و برش لیزری از تاریخ 30 آذر به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس recordsd.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های مشاوره آنلاین، آموزش دستگاه‌های چاپ، پرسش و پاسخ کاربران و ... به فهرست وب‌سایت اضافه و چت آنلاین برای مخاطبان میسر شده است.

حامد دیلمی مدیرعامل شرکت رکورد با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و کارشناسان چاپ و تبلیغات و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز‌رسانی مد نظر است.

وی در ادامه رضایت مشتریان این مجموعه و همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال پیاده‌سازی سامانه آنلاین ارتباط با مشتریان هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با جشن یلدا، رونمایی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رکورد

رکورد با بیش از ۱۶ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و عرضه دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی و با تکیه بر تخصص و مهارت های تیم فنی، افتخار خدمت گزاری در صنعت چاپ و تبلیغات کشور را دارد. برند های درخشان ماشین سازی دیلمی ، تهران ماشین ابزار، نوین تاک و اکنون رکورد ماشین مفتخر به خدمت گزاری و جلب اعتماد مشتریان طی ۱۵ سال گذشته می باشد. رکورد با عرضه بیش از ۵۰۰۰ دستگاه با مشخصات و کیفیت مورد پسند مشتریان فروش، در ۸ سال گذشته در زمینه ماشین آلات چاپ دیجیتال به جایگاه بسیار خوبی در بین مشتریان دست یافته است و موجبات رضایت مندی مشتریان را فراهم کرده است که حتی با داشتن آشنایی نسبی در زمینه صنعت چاپ دیجیتال می توانند از تمامی دستگاه های شرکت رکورد در سراسر ایران بازدید نمایند. با افتخار تمامی مشتریان گرامی را به بازدید از همه دستگاه های موجود که در گذشته به نام NTjet و اکنون به نام RECORD می باشد، دعوت می نماییم. شرکت رکورد با عرضه دستگاه هایی با کیفیت بالا و ارائه خدمات منحصر بفرد در طی این سال ها مشتریانی معتمد پیدا کرده است که این ارائه خدمات نقطه اتکایی برای مشتریان می باشد. همکاری همه جانبه رکورد با انجمن چاپ دیجیتال ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشته و آینده، نشان از ثبات و اعتماد مشتریان است. دستگاه های رکورد به دلیل به کارگیری قطعات و لوازم با کیفیت ساخت ژاپن و همچنین قطعات برقی ساخت کشور تایوان از توان و استحکام بالایی برخوردار هستند. امید است تلاش و پیگیری های شبانه روزی خانواده بزرگ رکورد و رضایت مندی شما عزیران همواره پایدار و مستدام باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی