اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980209364149967

چگونه بجای استخدام در شرکت‌های دولتی، با کمترین سرمایه کسب‌وکار راه‌اندازی کنیم؟

معرفی مشاغل با درآمد عالی در رکود اقتصادی کشور

کد: 13980209364149967

http://bit.ly/2GVJjm4

، تهران , (اخبار رسمی): در این گزارش تعدادی از مشاغل و کسب و کارهای روز دنیا که در ایران هنوز رونق چندانی ندارند، معرفی شده و راهنمایی‌های لازم برای تهیه تجهیزات و سرمایه موردنیاز برای هریک از آنها ارائه شده است.

معرفی مشاغل با درآمد عالی در رکود اقتصادی کشور
نمونه‌هایی از کاربردهای دستگاه‌های چاپ پارچه، روسری، شال، کیف و کفش، کالای خواب، پرده، لباس، مبلمان
معرفی مشاغل با درآمد عالی در رکود اقتصادی کشور
معرفی مشاغل درآمدزا در رکورد اقتصادی کشور
معرفی مشاغل با درآمد عالی در رکود اقتصادی کشور
نمونه کارهای دستگاه برش و حکاکی لیزری در صنایع کیف و کفش، دکوراسیون داخلی و پوشاک

با توجه به اینکه تابه‌حال عمده تأمین پوشاک کشور از طریق واردات از کشورهای چین و ترکیه انجام می‌شده است و در حال حاضر واردات آن‌ها امکان‌پذیر نیست؛ لذا بازار صنعت نساجی رونق فراوانی گرفته است

با توجه به شرایط خاص اقتصادی ایران که باعث رکود در مشاغل مختلف شده، شاید داشتن یک شغل مناسب و پردرآمد، رؤیای خیلی از افراد جامعه باشد. بهتر است واضح گفته شود که در این موقعیت خاص کشور، افرادی با هوش اقتصادی بالا، مسیر درست را انتخاب کرده و نه‌تنها برای خود کسب‌وکاری موفق راه‌اندازی می‌کنند بلکه در این‌ بین کارآفرینی کرده و کالاهای موردنیاز جامعه را به‌دست هم‌وطنان خود می‌رسانند.

همه می‌توانند به‌جای نگرانی، با کمی تأمل و تحقیق جزو آن دسته از افراد باشند و بازارهای گمشده ایران را پیدا کنند.

در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که چه چیزی باید تولید شود تا در بازار، فروش خوبی داشته باشد؟ مطمئناً تمام کالاهایی که واردات آن‌ها به دلیل تحریم‌ها، انجام‌پذیر نیست، می‌تواند سودآوری خوبی داشته باشد. در ادامه نمونه‌هایی از مشاغل پردرآمد توسط شرکت رکورد و شرکت روتک (که زیرمجموعه آن است)، با توجه به رکود بازار پیشنهاد می‌شود.

نیازی نیست به این قضیه فکر شود که چقدر سرمایه‌گذاری برای مشاغلی که شرکت رکورد می‌خواهد معرفی کند نیاز است، چون با مراجعه به سایت رکورد و روتک و مشاوره رایگان، برای ایجاد کسب‌وکارهای جدید، با هر سرمایه‌ای، به‌راحتی می‌توان پاسخ این سوالات را پیدا کرد.

مشاغل مرتبط با صنعت نساجی و پوشاک:

با توجه به اینکه تا به‌حال عمده تأمین پوشاک کشور از طریق واردات از کشورهای چین و ترکیه صورت می‌گرفته و در حال حاضر واردات آن‌ها امکان‌پذیر نیست؛ لذا بازار صنعت نساجی رونق فراوانی گرفته است.

شرکت رکورد به جهت کمک به توسعه بازار نساجی، اقدام به واردات انواع دستگاه‌های نساجی اعم از دستگاه‌های چاپ روی پارچه، روسری، تی‌شرت، لباس و ... کرده است. در کنار آن شرکت روتک نیز دستگاه‌های برش لیزری را برای تولید انبوه لباس‌ها، به بازار ارائه می‌دهد.

صنعت نساجی یکی از گران‌ترین صنایع محسوب می‌شود ولی اگر شخصی سرمایه زیادی ندارد و تمایل دارد وارد این صنعت شود؛ نگران نباشد. می‌تواند تولیدی کوچک‌تری را با خرید دستگاه‌های کاتر پلاتر و پرس حرارتی، به جهت چاپ روی انواع لباس‌های ورزشی و یا روی انواع پارچه‌های سایز کوچک راه‌اندازی کند. خرید این دستگاه‌ها سرمایه‌ای بین ۴ تا ۸ میلیون تومان نیاز دارد.

مشاغل مرتبط با کیف و کفش:

کیف و کفش یکی از نیازهای ضروری افراد جامعه است که متأسفانه در حال حاضر واردات آنها امکان‌پذیر نیست. پس اگر شخصی تمایل به تولید کیف و کفش ایرانی دارد و یا می‌خواهد چند قدم از رقبای خود جلوتر باشد؛ شرکت روتک به آنها پیشنهاد می‌کند که نمونه‌هایی از کیف و کفش‌های چرمی، نمدی و پارچه‌ای را با طراحی‌های زیبا با استفاده از دستگاه‌های لیزر، حکاکی و برش دهد و محصولاتی با طراحی روز دنیا وارد بازار کند. برای خرید این دستگاه سرمایه‌ای بین ۲۵ تا ۵۵ میلیون تومان نیاز است.

مشاغل مرتبط با دکوراسیون داخلی:

امروزه دکوراسیون داخلی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رشته‌های دانشگاهی شناخته‌شده و به همین دلیل می‌توان به اهمیت ویژه آن در جامعه پی برد. اما داشتن خلاقیت و ایده‌های نو در این صنعت، مستلزم شناخت تکنولوژی‌هایی جدید است. شرکت رکورد با ارائه انواع مختلف دستگاه‌های چاپ روی پارچه، مبلمان، کاغذدیواری، چوب و انواع مختلف سطوح، توانسته تحولات نوینی را در این صنعت ایجاد کند.

علاوه بر این، شرکت روتک پیشنهاد خرید دستگاه‌های لیزر را به جهت ساخت انواع لوسترها، دیوارهای کاذب و پاراوان‌ها، تابلوها، ساعت و وسایل تزیینی مختلف پیشنهاد می‌دهد. سرمایه‌گذاری برای ورود به این صنعت بین ۲۵ تا ۵۵ میلیون تومان است.

تبلیغات:

امروزه تبلیغات یکی از مهم‌ترین مسائلی است که صاحبان مشاغل به اهمیت آن پی برده‌اند و حتی در بدترین شرایط اقتصادی سعی کرده‌اند تا بودجه‌ای برای تبلیغات خود داشته باشند. تبلیغات به روش‌های مختلفی در ایران انجام می‌شود و در هر شرایط اقتصادی می‌تواند بازده مالی خوبی داشته باشد. با استفاده از دستگاه‌های مختلفی مانند کاتر، چاپ بنر، پرس حرارتی، لیزر و ... می‌توان وارد صنعت تبلیغات شد.

بسته‌بندی:

با توجه به این‌که تولید داخلی کشور در صنایع مختلف رو به افزایش است؛ لذا صنعت بسته‌بندی نیز رونق بیشتری خواهد گرفت. در صورتی‌که بتوان بازارهای نوین را شناسایی کرد، می‌توان از سرمایه خود برای خرید یک دستگاه لیزر از شرکت روتک بهره گرفته و کسب‌وکاری در صنایع مختلف برای بسته‌بندی محصولات راه‌اندازی کرد.

این‌ها نمونه‌های کوچکی از تجربه افرادی بوده که با مشاوره از این دو مجموعه توانسته‌اند مشاغل گمشده بازار را یافته و در مسیر خود موفقیت‌های زیادی کسب کنند.

باید دقت داشت که برای شروع کار نیازی نیست که حتماً دستگاهی خریداری کرد. می‌توان برای ارزیابی میزان سود فروش کالای موردنظر خود، ابتدا کالای خود را با شرکت‌هایی که دستگاه دارند تولید کرده و پس از اطمینان از فروش و سوددهی، مقدمات خرید دستگاه و راه‌اندازی خط تولید موردنظر را شروع کرد. این روش برای افرادی که سرمایه خرید دستگاه‌ها را ندارند بسیار مفید است.

در حال حاضر، نگرانی درباره وضع اقتصادی پیش‌آمده کاری از پیش نمی‌برد. بنابراین باید سعی کرد بهترین تصمیم را گرفته و جزو برندگان این بازار بود.

معرفی دستگاه های پرس حرارتی شرکت رکورد مناسب برای چاپ روی لیوان، کلاه، تی‌شرت، لباس و ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رکورد

رکورد با بیش از ۱۶ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و عرضه دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی و با تکیه بر تخصص و مهارت های تیم فنی، افتخار خدمت گزاری در صنعت چاپ و تبلیغات کشور را دارد. برند های درخشان ماشین سازی دیلمی ، تهران ماشین ابزار، نوین تاک و اکنون رکورد ماشین مفتخر به خدمت گزاری و جلب اعتماد مشتریان طی ۱۵ سال گذشته می باشد. رکورد با عرضه بیش از ۵۰۰۰ دستگاه با مشخصات و کیفیت مورد پسند مشتریان فروش، در ۸ سال گذشته در زمینه ماشین آلات چاپ دیجیتال به جایگاه بسیار خوبی در بین مشتریان دست یافته است و موجبات رضایت مندی مشتریان را فراهم کرده است که حتی با داشتن آشنایی نسبی در زمینه صنعت چاپ دیجیتال می توانند از تمامی دستگاه های شرکت رکورد در سراسر ایران بازدید نمایند. با افتخار تمامی مشتریان گرامی را به بازدید از همه دستگاه های موجود که در گذشته به نام NTjet و اکنون به نام RECORD می باشد، دعوت می نماییم. شرکت رکورد با عرضه دستگاه هایی با کیفیت بالا و ارائه خدمات منحصر بفرد در طی این سال ها مشتریانی معتمد پیدا کرده است که این ارائه خدمات نقطه اتکایی برای مشتریان می باشد. همکاری همه جانبه رکورد با انجمن چاپ دیجیتال ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشته و آینده، نشان از ثبات و اعتماد مشتریان است. دستگاه های رکورد به دلیل به کارگیری قطعات و لوازم با کیفیت ساخت ژاپن و همچنین قطعات برقی ساخت کشور تایوان از توان و استحکام بالایی برخوردار هستند. امید است تلاش و پیگیری های شبانه روزی خانواده بزرگ رکورد و رضایت مندی شما عزیران همواره پایدار و مستدام باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]