اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710193390310269

تابلو چلنیوم چیست؟

کد: 139710193390310269

https://goo.gl/RXFwpx

، تهران , (اخبار رسمی): در کارگاه تابلوسازی نیکان تیام، طیف گسترده‌ای از فونت‌ها، ضخامت‌ها و سبک‌ها ارائه می‌شود.گروه نیکان تیام، پیشرو در تولید و تامین حروف چلنیوم آلومینیومی است که به کیفیت عالی و طراحی زیبایی شناخته می‌شوند.

تابلو چلنیوم چیست؟
تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم چیست؟ 

حروف‌های ابعاد دار و آرم‌ها (لوگو) یک راه فوق العاده برای نمایش نام  و طرح شرکت در تقریبا هر اندازه‌ای است و تصویر حرفه‌ای و کلاسیک را برای مشتریان و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

حروف چنلیوم دارای یک ظاهر سه بعدی (حروف دارای عمق) است و ایده‌آل برای نمای داخلی، خارجی، ادارات دولتی، مدارس، بانک، هتل، فروشگاه زنجیره‌ای، خرده فروشی و سایر کسب‌و‌کارها است.

این حروف را می‌توان با روشنایی یا بدون نورپردازی ساخت. در کارگاه تابلو سازی نیکان تیام، طیف گسترده‌ای از فونت‌ها، ضخامت‌ها و سبک‌ها ارائه می‌شود. 

تابلوهایی که حروف آن به صورت برجسته بوده و سطح رویی حروف از جنس پلکسی گلاس باشد و کناره‌ها یا دور حروف که عمق حروف است از جنس آلومینیوم طرح استیل که چلنیوم گفته می‌شود. 

درون حروف چلنیوم  جهت نوردهی می‌توان از LED و یا S.M.D استفاده کرد. زمینه تابلو را نیز می‌توان از ورق کامپوزیت، ترمووود، M.D.F  و یا چوب پلاست کار کرد.

از مزایای تابلوهای حروف برجسته چلنیوم می‌توان به طول عمر تابلوهای حروف چلنیوم اشاره کرد. نوردهی مناسب و یک‌نواخت حروف، جلب توجه کردن تابلو حروف  چلنیوم، حس شکیل بودن و به روز بودن نماینده‌ها، شرکت‌ها ومغازه‌ها با استفاده از حروف برجسته چلنیوم، جنس مناسب حروف چلنیوم که از زنگ زدگی و خرابی حروف جلوگیری می‌کند، از دیگر مزایای تابلوهای چلنیوم هستند.

خصوصیات حروف چلنیوم

حروف چلنیوم یکی از تبلیغات زیبا و منحصر به فرد و قدرتمند هستند. این حروف با روشنایی بسیار زیاد و دیدی عالی برای معرفی کردن محصولات، فروشگاه و یا شرکت در محل کسب‌وکار، بازار، خیابان یا محله خودنمایی می‌کند.

تجربه ثابت کرده است کسانی که در امر تبلیغات دقت و ظرافت بیشتری از خود نشان می‌دهند. درآمدی تساعدی‌‌تری نسبت به همکاران خود خواهند داشت.

خصوصیات لامپ‌های S.M.D: صرفه جویی بسیار زیاد، مصرف برق کمتر نسبت به لامپ‌های L.E.D  

طول عمر بالا همراه با نوردهی چشم گیر

ضد آب، دارای عمری طولانی در مقابل سرما و گرما و با نوردهی و روشنایی بسیار زیبا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو سازی نیکان تیام

تابلوسازی نیکان تیام طراح ومجری تمامی تابلوهای کامپوزیتی وحروف برجسته،تابلوفلکسی .تابلوبنر .حروف چلنیوم، نئون پلاستیک، حروف فلزی(استیل) ،حروف پلکسی.حروف پانچی، حروف لترمکس .لایت باکس .نورپردازی ونصب هالوژن وساخت ونصب درب کرکره برقی(کرکره اتوماتیک)

اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی