اطلاعات تماس
  • 021888***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710193390910052

آغاز فروش کفش فوتبال اورجینال در فروشگاه اسپرت باما

کد: 139710193390910052

https://goo.gl/4YnK5C

، تهران , (اخبار رسمی): فروش ویژه و فوق العاده کفش فوتبال اورجینال و استوک فوتبالی اصلی با راه اندازی واحد فروش مجزا و پشتیبانی تخصصی کفش فوتبال در فروشگاه انلاین اسپرت باما شروع شده است.

آغاز فروش کفش فوتبال اورجینال در فروشگاه اسپرت باما
آغاز فروش کفش فوتبال اورجینال در فروشگاه اسپرت باما

فروشگاه آنلاین کفش‌های ورزشی و رانینگ اسپرت باما که به صورت تخصصی در زمینه فروش کفش کتانی رانینگ و پیاده روی، کفش بسکتبالی فعالیت قوی و متمرکز داشته است در سبد محصولات خود کفش فوتسال و استوک فوتبال را نیز اضافه کرده است.

راه اندازی واحد فروش مجزا 

پاییز 97 شروه راه اندازی واحد فروش تخصصی کفش فوتبال در اسپرت باما بود. راه اندازی واحد فروش مجزا در کنار فروش محصولات دیگر و همچنین شماره‌های اختصاصی فروش و پشتیبانی برای کفش فوتبال از جمله موارد جدید این فروشگاه است.

انتخاب و خرید کفش فوتبال مناسب با توجه به پوزیشن بازی و فیزیک بازیکن اهمیت بسیار بالایی در کفیت بازیکن دارد. 

«کفش‌ها، بازیکن نمی‌سازند ولی به بازی بهتر کمک می‌کنند» این اولین قانونی است که باید در خرید کفش فوتبال به آن توجه کرد. شاید این جملات را خیلی شنیده باشید، «فوتبال بازی کردن ربطی به کفش ندارد، بازیکن باید بازی بلد باشد» یا «کفش فوتبال باعث نمی‌شود، بازیکن بهتری شوید» و از این قسم جملات. این حرفا تا حدودی درست است ولی افرادی که این مطالب را مطرح می‌کنند اطلاعی از اهمیت حیاتی کفش فوتبال ندارند.

خرید کفش فوتبال بر اساس پست و زمین بازی 

پست‌های مهم در بازی فوتبال وجود دارد. مهاجم که نیاز دارد راحت دریبل بزند و با دقت بالایی به توپ ضربه وارد کند یا دروازه بان؛ کفش دروازه بان باید کشش زیاد داشته باشد، راحت باشد و همچنین برای ضربه زدن‌های بلند، رویه و جلوی کفش مناسب و پهن باشد. از آن جایی که دروازه بانان همانند دیگر بازیکنان تحرک زیادی ندارند و زیاد نمی‌دوند، وزن کفش اهمیت چندانی ندارد.

زمین بازی‌های متفاوت مثل زمین نرم یا چمن طبیعی و زمین چمن مصنوعی نیز هستند که برای هر کدام باید استوک فوتبالی مخصوص آن را تهیه کرد.

فروش ویژه کفش فوتبال اورجینال

در ابتدای زمستان 97 با تلاش تیم مدیریت فروشگاه اسپرت باما و تحقیق و بررسی تبم فروش کفش فوتبال، محصولات اورجینال و اصلی به محصولات این فروشگاه اضافه شد و مشتریان و علاقه‌مندان به ورزش پر طرفدار فوتبال می‌تواند از بین استوک‌های فوتبال اصلی، انتخاب مناسبی را داشته باشند تا بتوانند بازی با کیفیتی را ارایه کنند. 

امین عرفانی مدیرعامل فروشگاه اسپرت باما همچنین عنوان کرد که لباس‌های تیم ملی و باشگاهی برای فوتبال دوستان در این فروشگاه موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه کفش کتانی اسپرت باما

فروشگاه انلاین کفش و کتانی ورزشی ، رانینگ و پوشاک ورزشی

اطلاعات تماس
  • 021888***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | تجهیزات ورزشی