اطلاعات تماس
  • 021888***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711113444310052

بازار داغ فروش آنلاین کتانی‌های ورزشی

کد: 139711113444310052

https://goo.gl/NdBJ5U

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش روز افزون خرید البسه و کفش از اینترنت و پیشرفت قابل توجه فروشگاه‌های آنلاین در ایران باعث شده خیلی از کسب و کارها صاحبان مشاغل سنتی رو به سمت بازار آنلاین بیاورند و همچنین مشتریان نیز اعتماد بیشتری به فضای مجازی و وب‌سایت‌های فروش کفش کتانی داشته باشند.

بازار داغ فروش انلاین کتانی های ورزشی
ادیداس فالکن اسپرت باما

در چند سال اخیر بازار فروش کتانی‌های ورزشی در دنیای آنلاین و پلت فرم‌های مجازی گسترش چشم‌گیری داشته و خیلی از فروشگاه‌ها و کسب و کارهای سنتی در این زمینه حداقل یک پیج یا کانال در یکی از نرم افزارهای مرسوم در کشور ایجاد کرده و اقدام به تبلیغ و فروش کفش‌های خود کرده‌اند.

فروشگاه‌های بزرگ آنلاین نیز مستقیما با ایجاد بستر فروش برای عرضه کفش‌های پیاده‌روی یا کفش‌های ورزشی به داغ‌تر شدن این بازار در فضای مجازی کمک کرده‌اند که مشتریان با جست‌و‌جو در اینترنت یا با ورود مستقیم یه این سایت‌ها و سرچ کتانی یا کفش ورزشی در آنها اقدام به خرید می‌کنند.

نگاهی به صفحه اول گوگل پرطرفدارترین موتور جستو جو اینترنت نشان‌دهنده رقابت سنگین این حوزه را نشان می‌دهد. فروشگاه و وب سایت‌های قدیمی و جدید که در به دست آوردن جایگاه اول در نتایج جستجو در حال پیشی گرفتن از فروشگاه‌های بزرگ‌تر هستند حتی و در برخی از محصولات در حوزه کفش و کتانی به دلیل تخصصی بودن این فروشگاه‌ها، اسمی از بزرگان فروش آنلاین در این بین نیست.

آیا خرید کتانی ورزشی از اینترنت امکان پذیز است؟

به دلیل نوع محصول مخصوصا سلیقه مردم در لمس جنس و پا زدن و انتخاب سایز کمی فروش و بهتر است گفته شود خرید کتانی ورزشی از اینترنت مشکل است. اما در این بین فروشگاه‌ها با قرار دادن راهنمای دقیق انتخاب سایز پا و اندازه گیری سایز و همچنین راهنمایی و مشاوره تلفنی و آنلاین انتخاب سایز را راحت کرده‌اند و حتی در این بین ارسال دو سایز و تعویض سایز هم امکان دیگری است که به مشتری این آرامش خاطر را انتقال می‌دهد که بدون دردسر رفت‌وآمد و درگیر شلوغی شدن با نگاه به ویترین یه فروشگاه آنلاین خرید لذت بخشی داشته باشد.

معرفی یکی از فروشگاه‌های نسبتا قدیمی و تخصصی فروش کتانی پیاده‌روی و ورزشی

اگر شما هم در بین این جست‌وجوها در گوگل و پلت فرم‌های نرم افزاری دیگر برای خرید کتانی اقدام کرده باشید حتما چشم‌تان به فروشگاه اسپرت باما خورده است. یکی از معدود فروشگاه‌های آنلاینی که در زمینه کتانی نسبتا قدیمی بوده و همچنین خدمات پس از فروش خوبی ارایه می‌کند.

اسپرت باما از سال 93 فعالیتش با راه اندازی وب‌سایت و فروش فقط به صورت آنلاین آکرد و با فروش برندهایی همچون نایک و آدیداس در بازار آنلاین جای خود را در بین رقبا باز کرد. با توجه به مسایل اقتصادی مسولان اسپرت باما تصمیم به فروش و عرضه کتانی‌های مشابه اورجینال کردند که قیمت پایین‌تر این اجناس نسبت به محصول اصلی اما در عین حال کیفیت بسیار بالای آن باعث شد تا طرفداران و مشتریان زیادی را جذب کنند.

همچنین برای حمایت از تولید ملی، کتانی‌های ساخت داخل نیز به سبد خرید این فروشگاه اضافه شد. که قیمت بسیار رقابتی حتی با محصولات‌های کپی و مشابه اورجینال داشتند و از طرفی کیفیت ساخت و قالب این کفش‌‌ها باز هم باعث شد تا مشتریان از خرید محصولات داخلی راضی باشند.

فروش کفش فوتبال و کفش بسکتبال

اسپرت باما یکی از مراجع انتخاب و خرید کفش‌های ورزشی مخصوصا برای ورزش‌های پرطرفدار فوتبال و بسکتبال نیز است. کفش‌های بسکتبال با توجه به نوع این ورزش و فیزیک بازیکنان از اهمیت بسیار بالای برخوردار هستند که انتخاب درست آن باعث بالا رفتن کیفیت بازی می‌شود. همچنین این نکات در فوتبال نیز صادق است که طی خبری که قبلا از اسپرت باما منتشر شده بود واحد فروش فوتبال در این فروشگاه به صورت مجزا در سال 97 راه اندازی شد تا ارایه مشاوره و پشتیبانی تخصصی برای مشتریان آن داشته باشند.

نگاهی به وبلاگ وبسایت اسپرت باما توجه علاقه‌مندان را به مقالات سودمندی در زمینه انتخاب کفش بسکتبال و کفش فوتبال جلب می‌کند و با خواندن و مطالعه این مقالات کمک بزرگی به انتخاب مناسب خواهد شد، مخصوصا کسانی که می‌خواهند این ورزش‌ها را حرفه‌ای دنبال کنند پیشنهاد می‌شود حتما مقالات موجود در وبلاگ اسپرت باما را مطالعه کنند.

کفش کتانی مخصوص کارهای روزمره و پیاده روی

یکی دیگر از دسته بندی محصولات فروشگاه آنلاین اسپرت باما دسته بندی کتانی‌های رانینگ است که شروع فعالیت اسپرت باما نیز با این دسته از محصولات بود. تنوع بسیار بالا از برندهای معروف همچون نایک و آدیداس و پوما و حتی برند ژاپنی اسیکس و سایر مدل‌ها و به روز بودن محصولات علاقه‌مندان را ساعت‌ها در این سایت نگاه خواهد داشت.

کفش کتانی رانینگ برای استفاده روزمره و حتی پیاده روی بسیار کارآمد است. قیمت این محصولات بسیار متنوع است که با توجه به شرایط ممکن در خیلی از مدل‌ها اسپرت باما تخفیف‌های متنوعی گذاشته شده است که حتما شخص را تشویق خواهد کرد حداقل یک بار خرید کند و حتما با توجه به پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن یقیقا از مشتریان ثابت آن خواهد شد.

در انتها یادآوری این نکته لازم است که برای خرید از هر فروشگاهی حتما به شماره‌های تماس، آدرس، نماد و مجوزهای لازم آن فروشکاه باید توجه دقیقی داشت و حتما در خرید البسه ورزشی و کفش و کتانی خدمات تعویض سایز و تضمین کیفیت را نیز در فروشگاه بررسی کرد تا بتوان خاطره خوبی از خرید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه کفش کتانی اسپرت باما

فروشگاه انلاین کفش و کتانی ورزشی ، رانینگ و پوشاک ورزشی

اطلاعات تماس
  • 021888***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]