اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971022339616094

محصول جدیدی از ترندمیکرو در حوزه IOT Security رونمایی شد

کد: 13971022339616094

https://goo.gl/JYxucU

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) محصول جدیدی در حوزه امنیت اینترنت اشیا (IOT Security) رونمایی کرد.

محصول جدیدی از ترندمیکرو در حوزه IOT Security رونمایی شد
ارائه محصول Trend Micro IoT Security 2.0 در حوزه اینترنت اشیاء ( IOT )

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) محصول جدیدی در حوزه امنیت اینترنت اشیاء (IOT Security) رونمایی کرد.

محصول Trend Micro IoT Security 2.0 برای بهبود سطح امنیتی ارائه دهندگان خدمات و سرویس در حوزه اینترنت اشیاء ( IOT ) ارائه شده است.

امنیت سایبری یکی از چالش‌های جدی حوزه اینترنت اشیاء یا به عبارتی اینترنت اشیا است و غول امنیتی ترندمیکرو تلاش کرده تا با نوآوری و ارائه محصولات ارزنده به شرکت‌ها و مصرف کنندگان محصولات اینترنت اشیاء در افزایش سطح امنیتی کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]