اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971022339626094

پیش‌بینی تهدیدات سایبری در سال 2019 به نقل از Trend Micro

ترندمیکرو پیش بینی آینده تهدیدات سایبری در سال 2019 را منتشر کرد

کد: 13971022339626094

https://goo.gl/5oWKjh

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) گزارش پیش بینی تهدیدات سایبری در سال 2019 را منتشر کرد.

ترندمیکرو پیش بینی تهدیدات سایبری در سال 2019 منتشر کرد.
پیش بینی تهدیدات سایبری در سال 2019 به نقل از ترندمیکرو Trend Micro

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) گزارش پیش بینی تهدیدات سایبری در سال 2019 را منتشر کرد. براساس گزارش ترندمیکرو، در سال 2019 هم بر حجم تهدیدات و حملات سایبری افزوده خواهد شد و هم حملات سایبری پیچیده‌تر می‌شوند.

براساس این گزارش، ترندمیکرو در سال 2018 نسبت به سال 2015، رشد 3800 درصدی در شناسایی آدرس‌های اینترنتی (URL) فیشینگ داشته است. همچنین بسیاری از مهاجمان سایبری به آسیب پذیری‌ها برای به نتیجه رسیدن حملات تکیه می‌کنند.

امنیت سرویس‌های کلود، امنیت اینترنت اشیاء و هماهنگ‌سازی فرایندهای فناوری اطلاعات از جمله موضوعات جدی در سال 2019 خواهند بود. متن کامل گزارش پیش بینی تهدیدات سایبری در سال 2019 را به نقل از ترندمیکرو در این لینک قابل مشاهده کنید و فایل pdf گزارش نیز از این لینک قابل دسترسی است.

درباره ترندمیکرو:

شرکت ژاپنی، بین المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود است.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco ،F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،DELL ،mware و Amazon اشاره کرد. ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی در دنیا دارد.

محصولات ترندمیکرو ( Trend Micro ) که با نام پی.سی.سیلین نیز شناخته می‌شود از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]