اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710233398610764

2000 خرده اقدام در یک دوره آموزشی

سومین دوره کارآفرینی ناب برگزار می‌شود

کد: 139710233398610764

https://goo.gl/2wwVba

، اصفهان , (اخبار رسمی): سومین دوره کارآفرینی ناب از 15 بهمن ماه به صورت آنلاین آغاز می‌شود. این دوره از جدیدترین متد روز دنیا به همراه 180 ساعت کار عملی در بستر اینترنت برگزار خواهد شد. در این دوره 15 منتور هر روز حاضران در این دوره را هدایت می‌کنند.

2000 خرده اقدام در یک دوره آموزشی
پوستر سومین دوره آنلاین اقدام محور و گام به گام کارآفرینی ناب

این دوره در 16 هفته مباحثی همچون خودشناسی، ایده‌پروری، اعتبارسنجی، تیم‌سازی، مسایل حقوقی، طراحی MVP، تحقیقات بازار، طراحی تجربه کاربری، طراحی و اجرای بازاریابی دیجیتال و هک رشد آموزش داده خواهد شد

به گزارش روابط عمومی استارتاپ آکادمی، مهدی علیپور از سومین دوره آنلاین کارآفرینی ناب با هدف آموزش صحیح و درست مباحث به روز کارآفرینی از 15 بهمن ماه خبر داد.

دکتر استارتاپ افزود: این دوره طی 16 هفته به صورت گام به گام و بر اساس یک نقشه استارتاپی منحصربه فرد، بومی شده برای ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از 15 مربی و منتور کارآزموده استفاده کرده‌ایم که با توجه به مجازی بودن این دوره، این امکان فراهم شده است که بهترین مربیان از سرتاسر ایران هدایت و راهبری فراگیران را بر عهده بگیرند.

علیپور گفت: در این دوره از جدیدترین متد آموزشی یعنی متد میکرولرنیگ استفاده کرده‌ایم. این متد که به آن خُرد آموزش نیز می‌گویند، به استراتژی آموزشی اشاره دارد که محتوای آموزشی را در بخش‌های کوچک، لقمه‌ای و قابل هضم آسان به افراد ارائه می‌دهد.

این کارآفرین بیان کرد: آموزش خُرد به این صورت است که یک موضوع بزرگ را به تعداد زیادی بخش کوچک تقسیم می‌کند و تمرکز آن بر روی برآورده ساختن نتایج آموزشی است. این متد آموزشی به عنوان یک ابزار توانا جهت آموزش افراد شناخته شده و امروزه محبوبیت چشم‌گیری در بین افراد، سازمان‌ها، کسب‌وکارها و همچنین استارتاپ‌ها پیدا کرده است. 

وی ضمن اشاره به این متد گفت: ما در سومین دوره اقدام محور و گام به گام کارآفرینی ناب نزدیک به 2000 خُرده آموزش در نظر گرفته‌ایم که شامل ویدئو کوتاه، اینفوگرافی، پادکست، پرسشنامه کوتاه، سناریو، موشن گرافیک، PDF های تعاملی، یا بازی است.

وی یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد این دوره را وجود خُرده اقدم‌ها یا اقدامک‌ها در کنار آموزش ها بیان کرد، بدین صورت که در این سبک آموزشی کلیه اقداماتی که یک کارآفرین باید برای تبدیل کردن یک ایده به یک کسب و کارپایدار باید انجام دهد، در قالب تمارین کوچک به وی ارایه می‌شود.

وی ضمن اشاره به حجم کار این دوره گفت: درست است که این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود اما  این دوره نزدیک به 180 ساعت کار عملی از هر فراگیر می‌گیرد و تک تک کارها توسط منتورها بررسی و بازخورد داده می‌شود.

مهدی علیپور در پایان گفت: این دوره در 16 هفته مباحثی همچون خودشناسی، ایده پروری، اعتبارسنجی، تیم سازی، مسایل حقوقی، طراحی MVP، تحقیقات بازار، طراحی تجربه کاربری، طراحی و اجرای بازاریابی دیجیتال و هک رشد آموزش داده خواهد شد و همچنین 10 کارگاه کاربردی نیز در کنار آن برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند به وب سایت استارتاپ آکادمی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش