اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971023340077477

سفر به استانبول ارزان و با کیفیت

چگونه سفری ارزان و باکیفیت به استانبول داشته باشیم؟

کد: 13971023340077477

https://goo.gl/uxw9K9

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که تمایل به صرف هزینه‌های کمتری دارند اصطلاحا باید لوسیزن قصد سفر کنند. آذر تا بهمن، بهترین زمان برای داشتن سفری ارزان به استانبول است.

چگونه سفری ارزان و باکیفیت به استانبول داشته باشیم ؟
چگونه سفری ارزان و باکیفیت به استانبول داشته باشیم؟

زمان سفر مهمترین عامل تعیین کننده هزینه‌های سفر است به این دلیل که اکثر کسانی که به سفر می‌روند به دنبال بهترین زمان سفر به شهر مقصد هستند مخصوصا بسیاری آب و هوای مناسب را هم در نظر می‌گیرند و ممکن است که صرف هزینه زیاد اهمیتی نداشته باشد. اما افرادی که تمایل به صرف هزینه‌های کمتری دارند اصطلاحا باید لوسیزن قصد سفر کنند.

به طور معمول برای سفر به شهر استانبول بهترین زمان فصل‌های بهار و پاییز است. هزینه اقامت هتل‌ها در این فصل به شدت کاهش می‌یابد و می‌توان با  اقامت در هتل 5 ستاره هزینه هتل 3 ستاره را پرداخت کرد. به طور کلی هزینه‌های رزرو هتل‌ها بسیار کاهش می‌یابد. آذر تا بهمن، بهترین زمان برای داشتن سفری ارزان به استانبول است. معمولا ناخدای سفر به دلیل دارا بودن پروازهای چارتر در مسیر استانبول، با  تورهای لحظه آخری مسافران را شگفت زده می‌کند.

سفر ارزان به استانبول 

اولین گام

برای سفر به استانبول روش‌ها و راه‌های زیادی پیش رو است و دلیل آن هم نزدیک بودن این کشور به مرزهای ایران است و انتخاب هر مورد بستگی  به روحیه، سلیقه، میزان هزینه دارد. از همین رو می‌توان هم از طریق زمینی و هم از خطوط هوایی به ترکیه و شهر استانبول دسترسی داشت. 

اقامت در استانبول

محل اقامت و امنیت سفر یکی از مهمترین موارد در طول سفر گردشگران است، اگر می‌خواهید که اقامتی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید باید قید امکانات فوق‌العاده و اتاق‌های تمیز و اتو کشیده هتل‌ها را بزنید و در شرایطی معمولی که اغلب مهمان خانه‌ها ، هاستل‌ها یا هتل‌های ۲ الی ۳ ستاره دارند اقامت داشته باشید. یا می‌توانید با کسی شریک شوید و هزینه اقامت را تقسیم کنید، اگر گروهی به سفر بروید که با داشتن پارتنر راحت‌تر خواهید بود.

ولی توصیه می‌شود که برای اقامت ارزان در استانبول هتل را بسیار زودتر رزرو کنید چرا که معمولا هتل‌ها ، مهمان خانه‌ها در استانبول قیمت بسیار بالایی را به مسافران حضوری اعلام می‌کنند، معمولا این نرخ‌ها در لابی هتل‌ها قابل مشاهده است. برای رزرو کردن هتل، راه‌های گوناگونی از سایت‌های رزرو آنلاین وجود دارد ولی متاسفانه مسافران برخلاف تصورشان معمولا در انتهای رزرو مبالغ بیشتری را باید پرداخت کنند و از این روش سرخورده می‌شوند.

اگر قرار است برای مدت طولانی مثلا یک ماه در استانبول اقامت کنید، کرایه‌ی آپارتمان به صرفه‌تر است. هزینه‌ها بسته به محل آپارتمان، تعداد اتاق‌ها، فاصله تا مرکز شهر و امکانات آن متفاوت است.

گام سوم

استفاده از کارت برای کاهش هزینه‌های سفر

حتما سعی کنید برای بازدید از اماکن دیدنی و همینطور استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر استانبول کارت تهیه کنید. این کارت‌ها را از کیوسک‌های سرتاسر استانبول می‌توان خریداری کرد، 

گام چهارم

کاهش هزینه‌‌های خورد و خوراک در استانبول

هزینه یک وعده غذا در استانبول ۲٫۱۳ تا ۳٫۸۳ دلار است. برای کاهش هزینه خورد و خوراک تنها کافی است که از محلی‌های استانبول سوال کنید که رستوران‌های ارزان قیمت شهر کجا هستند.

گام پنجم

استفاده از اتوبوس و مترو یا دُلموش برای سفرهای درون شهری

سیستم حمل و نقل عمومی در ترکیه شامل  تاکسی، اتوبوس، مترو، دلموش و قایق های مسافربری می باشد که از بین این‌ها اتوبوس و دلموش جزء مقرون به صرفه ترین‌ها بعد از پیاده حرکت کردن است.

گام ششم

تفریحات رایگان در سفر به استانبول رو از دست ندید

برگزاری رایگان جشنواره‌ها و رویدادهای هیجان انگیز در سراسر شهر استانبول در فصل‌های مختلف می‌تواند باعث شادی و سرگرمی مسافران باشد. علاوه بر این، فراموش نکنید که در روزهای خاصی از هفته بازدید از موزه‌های استانبول رایگان است.

گام هفتم

خرید ارزان در استانبول

برای داشتن شاپینگ خوب و ارزان، باید سعی کرد به فروشگاه‌های اوت لت سر زد. اوت لت حراجی‌هایی هستند که می‌توان اجناس مورد نیاز را در پایین‌ترین رنج قیمت خریداری کرد.

گام هشتم

کاهش هزینه موبایل در ترکیه

در کشور ترکیه سه اپراتور تلفن همراه وجود دارد که به نام‌های آوا ، ودافون و ترکسل خدمات ارائه می‌ که معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین آنها ترکسل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی