اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971024340327477

تورهای ترکیبی آسیا بهترین انتخاب برای صرفه‌جویی در هزینه سفر

چگونه در سفرهای خود با یک تیر چند نشان بزنیم؟

کد: 13971024340327477

https://goo.gl/fXyrvq

، تهران , (اخبار رسمی): گردشگرانی که از برنامه سفرهای دور آسیا استفاده می‌کنند با یک تیر چند نشان را می‌زنند. برای سفر به چند کشور آسیایی مثلا مالزی، سنگاپور، تایلند و بالی فقط یک‌بار هزینه عوارض خروج از کشور را پرداخت می‌کنند و همچنین فقط یک‌بار بلیط رفت و برگشت را تهیه می‌کنند .

چگونه در سفرهای خود با یک تیر چند نشان بزنیم؟
چگونه در سفرهای خود با یک تیر چند نشان بزنیم؟

بهترین زمان برای سفرهای دور آسیا همه ایام سال به خصوص تابستان و نوروز است

آیا می‌دانستید که چرا تورهای دور آسیا سال‌ها است که مورد توجه و استقبال گردشگران ایرانی نیز قرار گرفته است؟ تورهایی که با این نام برگزار می‌شوند، معمولا یا به پیشنهاد مسافران یا متناسب با برنامه‌ریزی تیم‌های گردشگری هستند.

مزایای تورهای ترکیبی آسیا:

گردشگرانی که از برنامه سفرهای دور آسیا استفاده می‌کنند در واقع با یک تیر چند نشان را می‌زنند. به این ترتیب برای سفر به چند کشور آسیایی مثلا مالزی، سنگاپور، تایلند و بالی فقط یک‌بار هزینه عوارض خروج از کشور را پرداخت می‌کنند و همچنین فقط یک‌بار بلیط رفت و برگشت را تهیه می‌کنند.

ولی اگر قرار باشد به هر کدام ازین کشورها به صورت جداگانه سفر کرد، باید چهار سفر را انجام داد و در کل 4 بار هزینه عوارض خروجی، 4 بار هزینه بلیط رفت و برگشت را باید پرداخت کرد که مبلغ قابل ملاحظه‌ای خواهد شد. البته سوای هزینه، گردشگرانی که زمان بیشتری برای سفر دارند، با تور دور آسیا سفری خاص و خاطره‌انگیز را خواهند داشت.

تعدادی از پرطرفدارترین تورهای ترکیبی دور آسیا:

1 – تور ترکیبی مالزی، سنگاپور و تایلند

در این تور که معمولا شامل شهر کوالالامپور مالزی، سنگاپور، شهر پوکت و بانکوک یا پاتایا  یا بانکوک و پاتایا  هستند. توصیه می‌شود گردشگران اگر علاوه بر تفریح قصد خرید هم دارند از آژانس خود بخواهند در برنامه سفر اقامت بانکوک را هم بگنجانند.

2 – تور ترکیبی مالزی، سنگاپور و بالی

3 – تور ترکیبی مالزی، سنگاپور، بالی و تایلند

در این تور ترکیبی گردشگران می‌توانند از چهار کشور توریستی دیدن کنند و سفری خاطره انگیز را رقم زنند.

بهترین زمان برای سفرهای دور آسیا:

این تور در همه ایام سال قابل اجرا هستند، معمولا گردشگران تابستان و نوروز زمان بیشتری را می‌توانند برای سفرهای خود در نظر بگیرند.

یکی از پرطرفدارترین تورها در  تعطیلات نوروز تورهای دور آسیای آژانس مسافرتی ناخدا  هستند.

در ایام نوروز تور دور آسیا معمولا به شکل زیر نیز قابل اجرا است:

3شب کوالالامپور + 3 شب سنگاپور + 3 شب جزیره ی پوکت + 3 شب بانکوک 

برنامه سفر دور آسیا:

از آنجایی که بیشتر هزینه سفر، بلیط رفت و برگشت به کوالالامپور (پایتخت مالزی) است، از این رو کشور زیبای سنگاپور که در همسایگی مالزی است هم به برنامه سفر دور آسیا اضافه شد، سفر از مالزی به سنگاپور  به صورت زمینی انجام می‌شود. سنگاپور یکی از توریستی‌ترین و بهترین مسیرها برای گردشگران محسوب می‌شود.

چرا بالی به برنامه سفر اضافه شد؟

از آنجایی که کل سفر بیشتر دید و بازدید از مناطق مختلف بود و مطمئنا گردشگران به دنبال مسیری برای استراحت و ریلکس کردن هستند، جزیره زیبای بالی که در کشور اندونزی واقع است به عنوان گزینه سوم انتخاب شده است که گردشگران  با پرواز داخلی از سنگاپور به بالی سفر می‌کنند و در انتها از آنجایی که با یک پرواز داخلی می‌توان به راحتی با صرف هزینه اندکی به بهشت روی زمین، جزیره زیبای پوکت سفر کرد و از تفریحات و فضای آرام آن لذت برد. این مسیر یعنی تایلند را می‌توان به برنامه سفر اضافه کرد.

البته برای گردشگرانی که علاقه‌مند به خرید هستند می‌توان اقامت در شهر بانکوک را در برنامه سفر دور آسیا اضافه کرد تا گردشگران بتوانند با صرف کمترین هزینه، خرید بسیار خوبی داشته باشند و سوغاتی تهیه کنند.

برنامه سفر بالا مختص آژانس مسافرتی  ناخدای سفر  است و یکی از برنامه‌های سفر دور آسیا محسوب می‌شود.

شایان ذکر است آژانس ناخدا امکان ایجاد پکیجی مناسب گردشگران و  با درخواست آنها را به دور آسیا نیز دارا است.

نحوه اجرای تورهای ترکیبی دور آسیا 

ناخدا معمولا بهترین هتل‌های 4و 5 ستاره لوکس را با مناسب‌ترین قیمت به طور مستقیم برای گردشگران رزرو می‌کند و با صدور بلیط‌های تخفیف‌دار پرواز (ماهان – عمان ایر – امارات – قطر ایرویز) سفر خوشی را برای مسافران خود رقم می‌زند.

خدماتی که در این سفرها برای مسافران در نظر گرفته شده است شامل اخذ ویزای توریستی کشورها، انجام ترانسفر فرودگاهی، پرواز داخلی، بیمه مسافرتی، گشت‌های رایگان و راهنمای محلی و فارسی زبان است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این تور می‌توانند به طور مستقیم با تیم رزرواسیون تور دور آسیا ناخدای سفر تماس بگیرند و نسبت به  خرید بلیط‌های تخفیف‌دار هواپیما  اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]