اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710253405110479

معرفی 5 گیتار کلاسیک مناسب برای افرادی که تازه کار

کد: 139710253405110479

https://goo.gl/fhpYKu

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب کوتاه و کاربردی به معرفی 5 مدل اصلی از گیتارهای کلاسیک پرداخته می‌شود. تمام گیتارهای نام برده شده در این مقاله از گیتارهای رده مبتدی و استارتر هستند و برای افرادی مناسب هستند که می‌خواهند یادگیری گیتار را شروع کنند.

معرفی 5 گیتار کلاسیک مناسب برای افرادی که تازه کار
توضیحی درباره بهترین گیتار کلاسیک برای شروع به یادگیری برای تازه کارها

افرادی که به دنبال خرید و انتخاب اولین گیتار کلاسیک خود هستند پیش از خرید بهتر است پیشنهادهای ارائه شده در این مقاله را که به بررسی گیتارهای موجود در ایران اختصاص داده شده است را مطالعه کنند. گیتارهای ایرانی، قیمت و کیفیت مناسبی دارند و بهترین گیتار برای شروع خواهند بود.

آگاهی درباره خرید یک گیتار مناسب به افرادی که می‌خواهند یادگیری گیتار را شروع کنند کمک می‌کند تا با شناخت بهتری اقدام به انتخاب ساز مورد علاقه خود کنند.

گیتار کلاسیک انتخاب اکثر هنرجویان برای شروع به یادگیری گیتار است. این گیتارها اندازه‌ای مناسب دارند و معمولا با سیم‌های نایلونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر نوازنده‌های گیتار ایرانی از همین نوع گیتار برای تولید آهنگ‌های خود استفاده می‌کنند.

به یاد داشته باشید که هیچ‌کدام از این گیتارها به همراه پیکاپ عرضه نمی‌شوند و کاملا برای تمرین ساخته شده‌اند. هرچند همگی کیفیت مناسبی نسبت به قیمت خود دارند و صدایی با کیفیت را ارائه خواهند داد.

گیتار کلاسیک یاماها C40

یاماها C40 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گیتار کلاسیک و پیشنهاد بسیاری از اساتید گیتار است. این گیتار امروزه به عنوان انتخاب اصلی نوازندگان تازه‌کار شناخته می‌شود. C40 صفحه‌ی رویی از جنس صنوبر و صفحه‌ی انگشت‌گذاری روزوود دارد.

بیشتر تجهیزات آن (از جمله بریج و سدل) مانند بسیاری از گیتارهای این رنج قیمت از جنس پلاستیک هستند. C40 در اندونزی تولید می‌شود و کیفیت و صدایی بسیار عالی در مقایسه با سایر گیتارهای این محدوده از قیمت به شما ارائه خواهد کرد.

گیتار کورت AC100

کورت AC100 گران‌قیمت‌ترین گزینه‌ی موجود در این لیست است. کورت یک شرکت کره‌ای است که گیتارهای الکتریک، آکوستیک و کلاسیک بسیار محبوبی را در محدوده‌ی قیمتی گسترده به بازار عرضه می‌کند. هرچند اکثر مشتریان، این شرکت را با گیتارهای باکیفیت و ارزان‌قیمت آن می‌شناسند.

AC100 یکی از گیتارهای کلاسیک پایین‌رده‌ی این شرکت است. بدنه‌ و دسته‌ی این گیتار از چوب باکیفیت ماهون (mahogany) ساخته شده و صفحه‌ی رویی آن از جنس صنوبر است. اگر برای شروع چنین بودجه‌ای در اختیار دارید، این گیتار یکی از بهترین گزینه‌ها است.

گیتار یاماها C70

C70 برادر بزرگ‌تر C40 است و با قیمت بالاتری هم عرضه می‌شود. این گیتار انتخاب اول کسانی است که بودجه‌ی بیشتری برای خرید اولین گیتار خود کنار گذاشته‌اند. C70 ماشین‌هدهای بهتری نسبت به C40 دارد و صدا و جزئیات ساخت آن نیز کمی بهتر است.

هر چند سایر تجهیزات و مواد به کار رفته در این دو گیتار کاملا یکسان هستند. بسیاری از افراد پیشنهاد می‌کنند که اگر توانایی سرمایه‌گذاری بیشتر را دارید، به جای C40 به سراغ C70 بروید. 

گیتار آریا AK-20

ممکن است خیلی‌ها با شنیدن آریا به این فکر بیافتند که این گیتارها ساخت ایران هستند. اما حرفه‌ای‌ها می‌دانند که این برند ژاپنی است و از اوایل دهه‌ی ۵۰ میلادی در صنعت گیتار مشغول به فعالیت بوده است.

آریا امروزه به یک برند قابل اعتماد در ساخت گیتار تبدیل شده است و گیتارهای پایین‌رده و میان‌رده‌ی آن در ایران طرفداران بسیاری دارند. AK-20 یکی از گیتارهای پایین‌رده‌ی آریا است. این گیتار در دو طرح مشکی و بدون رنگ قابل خریداری است و نسبت به قیمت خود کیفیت قابل قبولی دارد. AK-20 نیز مانند گیتار کورت دارای صفحه رویی صنوبر و بدنه‌ی ماهون است.

گیتار استگ C440

گیتارهای استگ طرفداران و در عین حال منتقدان بسیاری دارند. این شرکت بلژیکی در میانه‌ی دهه‌ی ۹۰ گیتارهای بسیار با کیفیتی را تولید و عرضه می‌کرد. هرچند سپس به سراغ بهتر کردن قیمت‌های خود رفت و امروزه بسیاری از محصولات خود را در چین تولید می‌کند.

به همین دلیل گیتارهای استگ قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با رقبای خود دارند. C440 یک گیتار بسیار ارزان‌قیمت است که در رنج قیمت خود تقریبا بی‌رقیب است. این گیتار با صفحه‌ی انگشت‌گذاری روزوود، دسته‌ی ناتو و بدنه‌ی لیندن یک ساز مناسب است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استارت آپ لامینور

لامینور پلتفرم آموزشی موسیقی است که به فارسی زبانان علاقه مند به آموزش موسیقی کمک می کند محتوای مورد نیاز خود را به شکل آنلاین، کاربردی و به صرفه تهیه کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | موسیقی