اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712263568310479

عیدانه وب سایت لامینور

کد: 139712263568310479

https://goo.gl/155uW5

، تهران , (اخبار رسمی): سایت لامینور به مناسبت فرا رسیدن سال نو چندین ویدیوی آموزشی جدید و بسته‌های تخفیفی آموزش گیتار در سایت قرار داده تا افراد از این فرصت و تعطیلی استفاده کرده و مهارت نوازندگی خود را تقویت کنند.

عیدانه وب سایت لامینور
عیدانه وب سایت لامینور

چند روز بیشتر به عید نمانده و دوستانی که گیتار می‌زنند فرصت خوبی برای‌شان محیا می‌شود که در جمع، هنر خود را به اجرا بگذارند. پس الان باید تمرین کرد تا اجرای عالی را در جمع داشت.

وبسایت آموزش گیتار لامینور

سایت لامینور بستری برای گیتاریست‌ها و گیتار دوستان است که با ارائه آکورد آهنگ و آموزش‌های تصویری و تئوری موسیقی به نوازندگان کمک می‌کند تا با دسترسی راحت‌تر به محتوای آموزشی مهارت نوازندگی خود را افزایش دهند.

عیدانه لامینور

در همین راستا سایت آموزش گیتار لامینور به مناسبت سال نو چندین آموزش جدید با عنوان عیدانه لامینور در سایت قرار داده است تا نوازندگان با یادگیری این آموزش‌ها اجراهای متنو‌ع‌تری در جمع خانواده و دوستان داشته باشند. آموزش‌ها در دسته آموزش آهنگ‌های جدید و آهنگ‌های نوستالژی است تا جوابگوی تمام افراد با سلیقه‌های مختلف باشد.

بسته‌های تخفیفی لامینور

سایت لامینور علاوه بر این آموزش‌ها یک‌سری بسته‌های تخفیفی آموزش گیتار را که شامل چند آموزش آهنگ مختلف است را در یک بسته آموزشی و با تخفیف در سایت قرار داده است مزیت این بسته‌ها خرید چند آموزش آهنگ مختلف با یک ویژگی خاص برای مثال (مجموعه آموزش یک مدرس خاص یا آموزش آهنگ‌هایی با ریتم خاص، آموزش آهنگ‌های شاد یا آموزش آهنگ نوستالژی و...) به صورت یک جا و قیمتی ارزان‌تر نسبت به زمانی که این آموزش‌ها به صورت تکی خریداری شود.

از بین آموزش هایی که در سایت قرار گرفته آموزش آهنگ مورد علاقه خود را می‌توان پیدا کرد و آن آهنگ را به عنوان عیدی به خانواده هدیه داد.

انتشار ویدیو اجرایی در اینستاگرام 

همچنین دوستان و همراهان سایت لامینور می‌توانند از اجراهایی که در عید دیدنی‌ها و در جمع دوستان و خانواده دارند ویدیو گرفته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و صفحه لامینور را بر روی ویدیو خود تگ کنند. تیم لامینور ویدیوها را در صفحه رسمی لامینور استوری می‌کند.

صفحه اینستاگرام وب سایت لامینور

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استارت آپ لامینور

لامینور پلتفرم آموزشی موسیقی است که به فارسی زبانان علاقه مند به آموزش موسیقی کمک می کند محتوای مورد نیاز خود را به شکل آنلاین، کاربردی و به صرفه تهیه کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح