اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971028341257639

اهمیت کارگران و استادکاران حرفه ای در صنعت داربست

کد: 13971028341257639

https://goo.gl/ZJNtGk

، تهران , (اخبار رسمی): در هر صنعتی به خصوص صنعت ساختمان و داربست حضور استادکاران و کارگران حرفه‌ای بسیار پر اهمیت است به این دلیل که کیفیت اجرای کار کارگر روی تمام پروژه تاثیر خواهد داشت.

اهمیت کارگران و استادکاران حرفه ای در صنعت داربست
استادکاران و کارگران حرفه ای

در اجرای داربست کلیدی ترین بخش را کارگران بازی می‌کنند و هر چقدر پروژه بزرگ‌تر باشد نقش کارگران نیز پر رنگ‌تر خواهد شد در واقع استادکار داربست کارگری است که می‌تواند در ارتفاع بالا وبا رعایت ایمنی‌های لازم کار خود را انجام دهد و آن را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برساند.

هر چقدر استادکار تجربه بیشتری داشته باشد می‌تواند تمرکز بیشتری بر روی کار خود داشته باشد.

متاسفانه در سال‌های اخیر صنعت داربست با کمبود نیروی استادکار حرفه‌ای مواجه است و تاثیر آن در پروژه‌های بزرگ کاملا مشخص است و حوادث خطرناکی را به وجود می‌آورد. در سال‌های گذشته کارگران افغانی که در این حوزه فعالیت می‌کردند و توانایی بالایی داشتند بیشتر تجارب را در این حوزه به دست آورند اما با مهاجرت خیلی از آنها به کشورهای اروپایی مثل آلمان و غیره کمبود استادکار داربست به صورت جدی در ایران مشهود است.

نبود نظارت و آموزش‌های لازم علاقه مندان به این حوزه را سرد کرده است تا به مشاغل دیگر روی آورند. آموزش می‌تواند تحولی جدی در این حوزه به وجود آورد که باعث ارتقا کیفی پروژه‌های داربستی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان