اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710293414110838

سئو و بازاریابی اینترنتی بازاریابی و کسب درآمد با اینستاگرام

کد: 139710293414110838

https://goo.gl/ZQ4WcL

، تهران , (اخبار رسمی): روز به روز به محبوبیت و امکانات شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال اضافه شدن است و اینجاا است که روش‌های کاربردی را برای صاحبان کسب‌وکار اینترنتی می‌توان مطرح کرد تا بتوان کاربران هدف بیشتری را جذب صفحه اینستاگرام کرد.

سئو و بازاریابی اینترنتی بازاریابی و کسب درآمد با اینستاگرام
سئو و بازاریابی اینترنتی بازاریابی و کسب درآمد با اینستاگرام

نکاتی که برای مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام باید به آنها دقت کرد:

۱-  تولید ویدئو:   

ویدئو باعث تمایز از دیگر رقبا می‌شود و اینکه نشان م‌یدهد چقدر برای کسب و کار اهمیت قائل هستید. نکته مهم‌تر از آن این است که می‌توان ID اینستاگرام خود را با برنامه‌هایی مثل Inshot روی ویدئو قرار داد و در سایت‌های آپلود ویدئو مثل آپارات، تماشا، نماشا و یوتیوب قرار داد. به این روش خیلی راحت می‌توان از گوگل افراد زیادی را جذب پیج اینستاگرام کرد.

به کمک برنامه موبایل  slideshow maker می‌توان روی عکس‌های خود به کمک موبایل موزیک قرار داد. در کامپیوتر هم با برنامه GiliSoft Slideshow Movie  این کار را می‌توان انجام داد

نکته مهم این است که حتما در پست‌های اینستاگرام باید تنوع داشت.

۲-استفاده از هشتگ مناسب:

استفاده از هشتگ مناسب در اینستاگرام مانند استفاده از کلمه کلیدی مناسب در سایت است و باعث می‌شود کاربران هدف بیشتری پیج را پیدا کنند و فالو کنند. حتما پیج اینستاگرام رقبای خود را دنبال و هشتگ‌هایی که استفاده می‌شود را در کسب و کار باید به کار برد. از سایت instavast.com/instagram-hashtag-generator هم می‌توان برای تولید هشتگ استفاده کرد.

۳- استفاده از ربات‌های جذب فالوور هدف:

یکی از بهترین و باصرفه‌ترین روش‌ها برای جذب کاربر هدف (کاربرانی که علاقه مند به کسب و کار هستند) استفاده از ربات‌های جذب فالوور است. به کمک ربات و تنظیم درست آن می‌توان با هزینه زیر ۵۰ هزار تومان در ماه بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ عضو واقعی و علاقه‌مند دریافت کرد. یکی از بهترین ربات‌ها سایت highfollower.com است.

مزیت دیگر این ربات‌ها گزارش کاملی است که از جذب فالوور می‌دهند و اینکه می‌توان به دایرکت کاربران پیغام فرستاد.

۴- تبلیغ در صفحات پربازدید اینستاگرامی و اینفلوئنسرها

هزینه این روش نسبت به روش قبل بیشتر است و از ۱۰۰ هزارتومان تا چند میلیون است. اینفلوئنسرها افراد معروفی هستند که پیج اینستاگرام دارند.

۵- فراخوان عمل (Call to Action):

یعنی پست‌ها یا استوری‌هایی باید گذاشت که کاربران را درگیر کند مثلا سوالی پرسید یا از کاربران خواست زیر پست دوستان‌شان را تگ کنند و اگر از مطلب خوششان آید، مطلب را با دیگر دوستان به اشتراک بزارند.

نتیجه گیری:

برای موفق شدن در اینستاگرام باید استراتژی تولید محتوا داشت و در زمینه فعالیت خوب ظاهر شد و با کاربران تعامل داشت و در نهایت اجتماعی بودن و تولید محتوای با کیفیت رمز موفقیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهین وب دیزاین

طراحی وب و خدمات سئو بهین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی