اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911074885110838

سئو بیش از این که یک علم باشد، یک هنر است.

کد: 139911074885110838

https://bit.ly/3r4nNj9

، تهران , (اخبار رسمی): میل به پیروزی در وجود هر انسانی وجود دارد و من از برنده شدن در سئو سایت لذت می برم. در سایت رضا شیرازی قصد دارم تا شما را با جوانب مختلف سئو آشنا کنم و جدیدترین اتفاقات آن را به شما اطلاع دهم.

سئو - بهینه سازی سایت و ارتقا سایت سه ترجمه مختلف عبارت SEO (اس ای او) هستند که مخفف Search Engine Optimization می باشد. در زبان فارسی ترجمه های متفاوتی برای یک عبارت انگلیسی وجود دارد و پس از مدتی هر کدام از آنها معانی متفاوتی پیدا می کنند و اصل موضوع فراموش می شود! هدف من شناساندن تکنیکهای صحیح و اصولی سئو و بهینه سازی سایت به مدیران سایت هاست. سئو برای من تنها یک علاقه و تخصص نیست، بلکه من با سئو زندگی میکنم. در دیدگاهی که من دارم سئو صرفا یک تکنیک برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل نیست، بلکه سئو فرآیندی است که تمام جوانب مرتبط با یک پایگاه اینترنتی را در بر می گیرد.

پویایی تکنیک های سئو و حس رقابتی که در آن وجود دارد جذابیت بسیار زیادی برای من دارد، سئو یک مسابقه است میان من، رقبایی که دارم و گوگل! میل به پیروزی در وجود هر انسانی وجود دارد و من از برنده شدن در سئو سایت لذت می برم. در سایت رضا شیرازی قصد دارم تا شما را با جوانب مختلف سئو آشنا کنم و جدیدترین اتفاقات آن را به شما اطلاع دهم.

سئو همه چیز نیست، هرگز نباید مخاطب را فدای سئو کرد، موفقیت یک سایت اینترنتی با سئو تضمین نخواهد شد و به عوامل مختلفی مثل بهینه سازی نرخ تبدیل، سرعت سایت، گرافیک سایت، تولید محتوا بر اساس نیازهای مخاطب، معماری اطلاعات، اعتمادسازی، برندینگ، برقراری ارتباط از طریق ابزارهای مختلف مانند ایمیل و شبکه های اجتماعی و.. مربوط است.یک متخصص سئو سنتی صرفا به ایجاد لینک و فعالیتهای بیهوده مثل تکرار کلمات کلیدی - keyword stuffing - در سایت خود می پردازد، اما یک متخصص نوین سئو به مخاطب خود فکر می کند و سعی می کند از تمام ابزارهای موجود در زمینه بازاریابی اینترنتی برای بهبود وضعیت سایت خود استفاده کند.

برای اینکه در این رقابت ماراتون نتیجه بگیرید، باید صبر داشته باشید، عاشق یادگیری باشید و با تکنیکها و روش های سئو داخلی و خارجی سایت آشنا بشین. SEO را نمی توان در دانشگاه یا کلاس آموزشی آموخت، سئو یک علم نیست بلکه هنری است مبتنی بر تجربه و همانطور که هر هنرمندی دستخط خود را دارد، هر سئوکاری نیز استراتژی ها و تاکتیک های خود را دارد.برای پیروزی در مبارزه سئو، باید استراتژی داشت. پیروزی در این مبارزه نیازمند این است که مانند یک شطرنج باز، بتوانید استراتژی و تاکتیک های موثر را برنامه ریزی و اجرا کنید. طراحی استراتژی در سئو، می تواند بسیار هنرمندانه و هوشمندانه و بر اساس منابع داخلی وب سایت و منابع رقبا انجام شود. یک سئو کار خوب، با طراحی استراتژی بهینه می تواند بهترین نتیجه را در زمین مبارزه کسب کند و هنرمندانه به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کند.من در سایت خودم به نکات مختلف مرتبط با سئو می پردازم و الگوریتم ها و اتفاقات روز مرتبط با سئو را به شما معرفی می کنم. با وجود تمام مشغله های زیادی که دارم، در سایت شخصی خودم با شور و اشتیاق در مورد سئو می نویسم و مطالعات، تجارب و دانش خود را با شما در میان میگذارم. پس با من همراه شوید تا شما را با دنیای جذاب و پر رمز و راز گوگل و تکنیکهای جذاب بهینه سازی سایت آشنا کنم.آشنایی بیشتر با من (رضا شیرازی)

تحصیلات من ارشد هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر و دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران است. سالهاست که به تدریس سئو و دیجیتال مارکتینگ در سازمان های مختلف مشغولم و از شغل خود لذت می برم. در صورتی که می خواهید بیشتر با من (رضا شیرازی مفرد) آشنا شوید، می توانید به صفحه درباره من مراجعه نمایید یا گالری تصاویر سایت را ببینید یا رزومه رضا شیرازی را ملاحظه نمایید. صفحات من در شبکه های مجازی فعال است و من را می توانید در اینستاگرام، لینکدین، توییتر و آپارات دنبال کنید. برای اینکه در این رقابت ماراتون نتیجه بگیرید، باید صبر داشته باشید، عاشق یادگیری باشید و با تکنیکها و روش های سئو داخلی و خارجی سایت آشنا بشین. SEO را نمی توان در دانشگاه یا کلاس آموزشی آموخت، سئو یک علم نیست بلکه هنری است مبتنی بر تجربه و همانطور که هر هنرمندی دستخط خود را دارد، هر سئوکاری نیز استراتژی ها و تاکتیک های خود را دارد.برای پیروزی در مبارزه سئو، باید استراتژی داشت. پیروزی در این مبارزه نیازمند این است که مانند یک شطرنج باز، بتوانید استراتژی و تاکتیک های موثر را برنامه ریزی و اجرا کنید. طراحی استراتژی در سئو، می تواند بسیار هنرمندانه و هوشمندانه و بر اساس منابع داخلی وب سایت و منابع رقبا انجام شود. یک سئو کار خوب، با طراحی استراتژی بهینه می تواند بهترین نتیجه را در زمین مبارزه کسب کند و هنرمندانه به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کند.من در سایت خودم به نکات مختلف مرتبط با سئو می پردازم و الگوریتم ها و اتفاقات روز مرتبط با سئو را به شما معرفی می کنم. با وجود تمام مشغله های زیادی که دارم، در سایت شخصی خودم با شور و اشتیاق در مورد سئو می نویسم و مطالعات، تجارب و دانش خود را با شما در میان میگذارم. پس با من همراه شوید تا شما را با دنیای جذاب و پر رمز و راز گوگل و تکنیکهای جذاب بهینه سازی سایت آشنا کنم.آشنایی بیشتر با من (رضا شیرازی)

تحصیلات من ارشد هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر و دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران است. سالهاست که به تدریس سئو و دیجیتال مارکتینگ در سازمان های مختلف مشغولم و از شغل خود لذت می برم. در صورتی که می خواهید بیشتر با من (رضا شیرازی مفرد) آشنا شوید، می توانید به صفحه درباره من مراجعه نمایید یا گالری تصاویر سایت را ببینید یا رزومه      rezashirazi.com   را ملاحظه نمایید. صفحات من در شبکه های مجازی فعال است و من را می توانید در اینستاگرام، لینکدین، توییتر و آپارات دنبال کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهین وب دیزاین

طراحی وب و خدمات سئو بهین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]