اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341607477

آشنایی با جاذبه‌های مالدیو

کد: 13971030341607477

https://goo.gl/jJouoy

، تهران , (اخبار رسمی): مالدیو جزء مسیرهای لوکس گردشگری است، افرادی که به دنبال استراحت و استفاده از تفریحات آبی هستند می‌توانند بدون هیچ تردیدی این مسیر را انتخاب کنند.

سفر به مالدیو امن ترین مقصد گردشگری را از دست ندهید !
آشنایی با جاذبه‌های مالدیو

گردشگران برای سفر به این بهشت زیبا ، مالدیو  نیازی به اخذ ویزا ندارند

مالدیو کوچکترین کشوره قاره آسیا، به عنوان امن‌ترین مقصد گردشگری است. این کشور، در اقیانوس هند (در جنوب غربی هند) قرار دارد. مالدیو به دلیل جزیره‌ای بودن دارای طبیعت زیبایی است و به همبن جهت به‌ عنوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دنیا برای غواصی شناخته می‌شود.

سفر به مالدیو در تمام ایام سال امکان پذیر است، تورهای نوروزی مالدیو از سوی  گردشگران ایرانی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

پایتخت مالدیو، ماله نام دارد که دارای مرز آبی مشترک با سریلانکا است.به همین جهت تورهای ترکیبی نیز یکی از تورهای دورآسیا پرطرفدار ناخدای سفر است.

تعطیلات آخر هفته در مالدیو هم مانند بیشتر کشورهای مسلمان روزهای جمعه و شنبه است.

مجمع الجزایر مالدیو را 1200 جزیره روی اقیانوس هند تشکیل می‌دهند که به شکل یک پرنده در حال پرواز دیده می‌شوند که البته از میان این همه جزیره، تنها 202 جزیره از آنها مسکونی است.

سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ آن و مرداب‌های صاف و زلال و درختان نارگیل، محیط مناسبی برای تجربه یک مکان جدید است. برخی از جزایر مالدیو ویژه گردشگری اختصاص یافته‌اند. 

توریست‌ها مستقیم از فرودگاه بین‌المللی ماله به این جزایر می‌آیند و مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. گردشگران با سوار شدن بر قایق‌های تندرو میان جزایر زمان زیادی را برای دیدن ماهی‌هایی می‌گذرانند که از سطح آب پیدا هستند.

 جزایر مالدیو از مکان‌های جذاب برای غواصان است و ایستگاه‌های غواصی زیادی در این جزایر وجود دارد. غواصی در این کشور به اندازه‌ای مهم است که نخست وزیر مالدیو به هیات دولت دستور داد تا غواصی یاد بگیرند!

البته فقط یکی از جنبه‌های این حرکت بحث گردشگری و جذب توریست آن بود چرا که در اصل غرق شدن مالدیو در آب‌های اقیانوس بر اثر گرم شدن زمین واقعیتی است که به حقیقت خواهد پیوست.

با توجه به ارتفاع کم  مجمع الجزایر مالدیو، با  بالا آمدن سطح آب اقیانوس‌ها و گرم شدن زمین پیش بینی شده است تا 100 سال آینده بیشتر این جزایر غرق خواهد شد.

تجربه گردشگران ناخدای سفر

با توجه به نظرسنجی از مسافران مسیر مالدیو در طی سال‌های اخیر، عقیده داشته‌اند که مالدیو یکی از خاص‌ترین و در عین حال بهترین مسیرها برای استراحت و استفاده از تفریحات آبی و امکانات بسیار عالی است.

مالدیو جزء مسیرهای لوکس گردشگری است، افرادی که به دنبال استراحت و استفاده از تفریحات آبی هستند می‌توانند بدون هیچ تردیدی این مسیر را انتخاب کنند.

یکی از مهمترین موارد برای سفر به این جزایر انتخاب هتل مناسب است، تیم رزرواسیون مالدیو ناخدای سفر برای انتخاب هتل و اقامتگاه مناسب پیشنهادات شگفت‌انگیز با نرخ‌های باورنکردنی برای مسافران خود دارد.

از نکات مهم این است که گردشگران برای سفر به این بهشت زیبا ، مالدیو  نیازی به اخذ ویزا ندارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای سفر به مالدیو می‌توانند به سایت ناخدای سفر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی