اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341636094

فروشگاه‌های سراسر کشور از شرکت دورانتاش کارت تخفیف آنتی ویروس می‌گیرند

مرحله جدید توزیع کارت تخفیف و هدیه آنتی ویروس شرکت دورانتاش آغاز شد

کد: 13971030341636094

https://goo.gl/ri7Kzw

، تهران , (اخبار رسمی): مرحله جدید توزیع کارت‌های هدیه و تخفیف آنتی ویروس شرکت دورانتاش در سراسر کشور آغاز شد.

مرحله جدید توزیع کارت تخفیف و هدیه آنتی ویروس شرکت دورانتاش آغاز شد.
کارت های تخفیف و هدیه آنتی ویروس شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش از شرکت‌های پیشرو توزیع‌کننده نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در ایران است که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، توزیع مرحله جدیدی از کارت‌های تخفیف و هدیه آنتی ویروس با گارانتی اصلی دورانتاش آغاز شد.

کارت‌های جدید که با طراحی متفاوت به بازار عرضه شده فرصت دوباره‌ای است به فروشگاه‌های عمدتا کامپیوتری و نمایندگان شرکت‌های اینترنتی تا هدیه‌ای ارزنده به مشتریان خود دهند.

کاربران با خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با طرح کارت تخفیف دورانتاش، این امکان را دارند تا لایسنس آنتی ویروس‌های شرکت دورانتاش را با تخفیف ویژه خریداری کنند. همچنین در برخی زمان‌ها دارندگان این کارت امکان دریافت لایسنس رایگان و هدیه را نیز دارند.

همه فروشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند با دریافت این کارت‌ها از شرکت دورانتاش، آنها را به مشتریان خود به صورت هدیه ارائه دهند.

مشتریان فروشگاه‌هایی که این کارت‌ها را دریافت می‌کنند می‌توانند یکی از آنتی ویروس‌های معتبر و باکیفیت شرکت دورانتاش را با تخفیف 70 تا 90 درصد خریداری و از کامپیوتر و اطلاعات خود به نحو مناسبی حفاظت کنند.

در حال حاضر در تهران حدود 15 فروشگاه در 5 مرکز کامپیوتری رضا، پایتخت، نور و مرکز کامپیوتر ایران و پاساژ کامپیوتری پارسیان این کارت‌ها را به همراه محصولات‌شان مانند مودم‌های اینترنت، هاردهای اکسترنال و اینترنال، کوله و کیف نوت بوک، نوت بوک، مادربورد، فلش دیسک‌های با حجم بالا و پاوربانک به مشتریان خود هدیه می‌دهند.

شرکت دورانتاش از شرکت‌های پیشرو و معتبر توزیع کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در ایران است که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است.

همه فروشگاه‌های سراسر کشور از جمله فروشگاه‌های کامپیوتری و تجهیزات مرتبط می‌توانند جهت دریافت این کارت‌ها با شرکت دورانتاش تماس بگیرند.

توجه داشته باشید که شرکت دورانتاش این کارت‌ها را در هر شهر فقط به تعداد بسیار محدودی از فروشگاه‌ها ارائه می‌دهد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]