اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711013422410000

بهترین روش استعلام خلافی خودرو با گوشی

کد: 139711013422410000

https://goo.gl/sxBJ14

، (اخبار رسمی): اگر نمی‌دانید چطور باید خلافی بگیرید با ما همراه باشید تا ساده ترین و سریع ترین روش به شما معرفی کنیم

بهترین روش استعلام خلافی خودرو با گوشی
استعلام خلافی خودرو فرمون
بهترین روش استعلام خلافی خودرو با گوشی
بهترین روش استعلام خلافی خودرو با گوشی

آخرین باری که استعلام خلافی خودرو خود را گرفتید کی بود؟ آیا می‌دانید اگر در مهلت 60 روزه خلافی را پرداخت نکنید جریمه دو برابر می‌شود؟!

آخرین باری که استعلام خلافی خودرو خود را گرفتید چه زمانی بوده است؟ آیا می‌دانید اگر در مهلت 60 روزه خلافی را پرداخت نکنید جریمه دوبرابر می‌شود؟

پس بهتر است تا دیر نشده خلافی خودرو را استعلام و پرداخت کرد. اگر نمی‌دانید چطور باید خلافی گرفته شود در ادامه ساده‌ترین و سریع‌ترین روش معرفی می‌شود:

روش دقیق و سریع استعلام خلافی خودرو با فرمون

فرمون برنامه استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی است که قابلیت‌های زیادی را علاوه بر این دو کاربرد اصلی در خود جای داده است. با نصب این برنامه می‌توان ریز خلافی خودرو را مشاهده کرد و با انتخاب گروهی یا موردی خلافی‌ها اقدام به پرداخت خلافی کرد. کار با این برنامه بسیار ساده است کافی است این برنامه را از کافه بازار، گوگل پلی یا از طریق سایت فرمون دانلود و نصب کرد.

بعد از نصب به بخش استعلام خلافی رفته و با وارد کردن کدپستی 8 یا 9 رقمی (که در پشت کارت ماشین قابل مشاهده است) و همچنین وارد کردن کد امنیتی، خلافی خودرو خود را استعلام و در صورت تمایل پرداخت کرد.

هزار و یک دلیل برای نصب برنامه فرمون

برنامه فرمون ویژگی های زیادی دارد که شما را مجاب می کند آن را همیشه همراه خود داشته باشید . امکانات این برنامه تنها شامل استعلام و پرداخت خلافی خودرو نیست و مواردی چون استعلام نمره منفی گواهینامه، قیمت خودرو خارجی و داخلی، استعلام بیمه شخص ثالث و ... را نیز شامل می شود.

در ادامه لیست امکانات این برنامه آمده است:

  • قیمت‌گذاری خودرو: در این بخش با وارد کردن مشخصات خودرو اعم از سازنده، مدل، سال و تنوع مدل، رنگ، کیلومتر کارکرده، مانده از بیمه، تخفیف بیمه، قطعات‌ رنگ‌آمیزی شده و قطعات تعویض شده، می‌توانید حد بالا و پایین قیمت کارشناسی را مشاهده کرد.
  • استعلام بیمه شخص ثالث: در این قسمت با وارد کردن نام سازنده خودرو، مدل خودرو و سال عدم خسارت، می‌توان از قیمت بیمه شخص ثالث مطلع شد و حتی با استفاده از پیشنهاداتی همراه با تخفیف به صورت آنلاین آن را خریداری کرد.
  • سرعت‌سنج: نمایش سرعت آنی با استفاده از GPS همراه با هشدار عبور از سرعت مجاز. با فعال‌سازی لوکیشن اسمارت‌فون خود می‌توان سرعت لحظه‌ای خود را به طور آنلاین مشاهده کرد. به علاوه می‌توان هشدار آن را روشن و مسیری که در حال عبور از آن هستید را انتخاب کرده تا هنگام عبور از سرعت غیرمجاز به شما هشدار داده شود.
  • دوربین کنترل ترافیک: هشدار ورود به محدوده‌ی طرح زوج و فرد و طرح ترافیک. در این قسمت بخش‌هایی از جاده‌های مختلف که تحت نظارت دوربین کنترل ترافیک قرار دارند روی نقشه نشان داده شده است. به علاوه می‌توان با روشن کردن لوکیشن گوشی و تنظیمات هشدار اپلیکیشن، هنگام ورود به محدوده کنترل ترافیک، آن را تنظیم کرد تا به شما هشدار دهد.
  • پلاک‌یاب: نمایش شهر و استان محل پلاک خودرو. حتما تاکنون تلاش‌ کرده‌اید که بفهمید شماره پلاک یک خودرو به کجا تعلق دارد. با وارد کردن دو رقم اول سمت راست هر پلاک (ایران …) فهرستی نمایش داده می‌شود که در آن حروف متعلق به هر شهر را نمایش می‌دهد.
  • جدول نمره‌ی منفی: جدول کامل نمرات منفی گواهینامه و تخلفات مرتبط. با انتخاب این بخش، ۲۰ مورد از تخلفات رانندگی به همراه نمره منفی که برای وسیله نقلیه شخصی و سنگین لحاظ می‌شود، قابل مشاهده است.
  • جدول تخلفات رانندگی: جدول کد تخلفات رانندگی همراه‌ با شرح تخلف. در این جدول ۱۷۱ تخلف رانندگی ذکر شده است و جریمه‌های مربوط به هر یک از این تخلفات برای کلان شهر‌ها، سایر شهر‌ها و روستاها به تفکیک آورده شده است.
  • ایجاد پروفایل کاربری: ذخیره‌ی سوابق خلافی و پرداخت‌ها. نمایش پرتکرارترین موارد خلافی: نوع خلافی پرتکرار به‌همراه تعداد آن در ماه.
  • نمایش مکان های پر جریمه: نام مکان به‌ علاوه ی تعداد تخلفات در ماه.
  • نمایش پرتخلف‌ترین فرد: از بین افرادی که پروفایل کاربری ساخته‌اند.

علاوه بر این توسعه دهندگان فرمون به اپلیکیشن بسنده نکرده‌اند و سایتی را در کنار آن تهیه کرده‌اند که سایت جامعی در خصوص خودرو و خلافی و جرایم رانندگی است. همچنین با کمک کارشناسان پاسخگوی سوالات مختلف کاربران در حوزه تصادفات، معاینه فنی، طرح ترافیک، مشکلات فنی خودرو، تصادفات، تعویض پلاک و ... هستند.  

علاقه‌مندان برای مراجعه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت فرمون می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | شهر و جامعه