اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971101342257477

چگونه و چه زمانی بلیط‌های چارتر را ارزان بخریم؟

راهکارهای خرید بلیط چارتر تخفیف‌دار و ارزان

کد: 13971101342257477

https://goo.gl/sGJtVh

، تهران , (اخبار رسمی): خرید بلیط چارتر به نفع مسافر است. چرا که قیمت بلیط چارتر متغیر است و این نوسان شرایطی را ایجاد می‌کند که مسافر بتواند راحت‌تر به بلیط چارتر ارزان و مورد نظر خود را خریداری کند.

راهکارهای خرید بلیط چارتر تخفیف دار  و ارزان
راهکارهای خرید بلیط چارتر تخفیف‌دار و ارزان

بهترین زمان خرید بلیط های چارتر ارزان، زمان‌های غیر تعطیلی است

آیا می دانستید یکی از بهترین پیشنهادها برای تهیه بلیط ارزان قیمت خرید بلیط چارتر است؟

خرید بلیط چارتر هواپیما

بلیط چارتر نوعی از بلیط‌های پروازهای هواپیمایی است که همیشه توسط دفاتر خدمات مسافرتی (آژانس‌های مسافرتی) به فروش می‌رسد. در واقع این دفاتر طی قراردادی با شرکت‌های هواپیمایی بخشی از ظرفیت آنها را برای خود کرایه می‌کنند و خود مسئول فروش آن پروازها می‌شوند در واقع چارتر کننده می‌شوند. 

بلیط چارتر ارزان

واقعیت این است که خرید بلیط چارتر به نفع مسافر است. چرا که قیمت بلیط چارتر متغیر است و این نوسان شرایطی را ایجاد می‌کند که مسافر بتواند راحت‌تر بلیط چارتر ارزان و مورد نظر خود را خریداری کند.

به طور کلی هر چه بیشتر به زمان پرواز نزدیک شویم بهای بلیط چارتر ارزان می‌شود تا زودتر به فروش برسد. اما در صورت وجود تقاضاهای زیاد برای بلیط چارتر، ممکن است قیمت بلیط افزایش یابد. افزایش و کاهش قیمت بلیط چارتر، مداوم در سال اتفاق می‌افتد.  مثلا در زمان‌هایی مثل  تعطیلات نوروز یا فصل تابستان یا برخی مناسبت‌های مذهبی، ملی و یا تعطیلات خاص تقاضا برای سفر زیاد است و نرخ بلیط چارتر افزایش می‌یابد ولی در سایر زمان‌های دیگر مثل شرایط بدی آب و هوا که سفر کمتر انجام می‌شود قیمت بلیط چارتر کاهش می‌یابد.

پروازهای چارتر معمولا برای چه مسیرهایی هستند؟

پروازهای چارتر بیشتر برای مسیرهای پرتردد مثل تایلند، دبی، مالزی، ترکیه و مسیرهای داخلی کیش و مشهد) هستند.

در مناسبت‌ها از جمله تعطیلات نوروز به دلیل تقاضای بیشتر پروازهای چارتر گرانتر هستند ولی در زمان‌های دیگر که دارای مشتری کمتری هستند بهترین فرصت خرید بلیط چارتری است. به عنوان مثال در ماه اردیبهشت به دلیل اینکه مسافران در سفرهای نوروزی دلی از عزا در آورده‌اند و دیگر وقت کار است، کمتر به سفر می‌روند و در این زمان آژانس‌های هواپیمایی پیشنهادهای وسوسه‌برانگیز خود را بیان می‌کنند.

با توجه به آب و هوای مساعد اردیبهشت ماه، می‌توان آن را یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید بلیط هواپیما به حساب آورد.

بهترین زمان خرید بلیط چارتر ارزان

معمولاً در زمان‌هایی از جمله غیر تعطیلات که عموم مردم درگیر مشغله‌های خود هستند بلیط هواپیما چارتر با کاهش محسوسی روبرو خواهد شد. یکی از این ایام اسفند ماه هر سال است که همه مشغول امور خانه و خرید عید هستند و بهترین زمان برای مسافرت محسوب می‌شود مثلا می‌توان با قیمت ارزان به جزیره کیش سفر کرد و از آرامش و خلوتی آنجا در آن وقت سال لذت هم برد.

همین شرایط ممکن است درست بعد از تعطیلات عید نوروز که همه از مسافرت برگشته‌اند نیز به وجود بیاید. این یک ویژگی ویژه بلیط هواپیما چارتر است که در زمان‌های کم سفر، قیمت بلیط آنها کاهش می‌یابد و در این مواقع هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شوید این کاهش بیشتر هم می‌شود.

اصطلاح بلیط لحظه آخری هم به همین جریان گفته می‌شود. کافی است آماده سفر باشید یک ساک آماده مسافرت داشته باشید و با عضویت در خبرنامه و  شبکه‌های اجتماعی ناخداسفر  هر وقت از کاهش قیمت بلیط‌ها مطلع بلافاصله با همکاران مربوطه تماس گرفته و مسافرت خود را انجام دهید.

ارزان شدن نرخ بلیط هواپیما و انجام مسافرت توسط شما یک سفری ارزان را رقم می‌زند. ناخدای سفر با شیوه‌های اطلاع‌رسانی مانند پیامک، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی … مسافران را از وجود بلیط‌های چارتر ارزان قیمت آگاه می‌کند.

لازم به ذکر است در فصول سفر اغلب قیمت بلیط چارتر با قیمت بلیط سیستمی تفاوت چندانی ندارد. چون در این شرایط به اندازه کافی درخواست برای سفر وجود دارد و چارتر کننده‌ها معمولا نیازی به پایین آوردن نرخ بلیط هواپیما چارتر ندارند در صورتی که نرخ بلیط چارتر با بلیط سیستمی برابر بود معمولا تیم رزرواسیون بلیط ناخداسفر بلیط سیستمی را پیشنهاد می‌کنند. دلیل آن امکان لغو، انصراف، استرداد و تغییر زمان بلیط سیستمی آسان تر از بلیط چارتر است. معمولا کنسلی بلیط هواپیما چارتر جریمه زیادی دارد.

 همچنین در بلیط‌های چارتری، در صورتی که کودک (2 تا 12) سال داشته باشید، بلیط سیستمی نرخ کمتر و مخصوص به این سن را خواهد داشت اما در بلیط هواپیما چارتر نرخ بلیط برای این محدوده سنی مطابق نرخ بلیط بزرگسال محاسبه خواهد شد. در بلیط چارتر تنها برای افراد زیر دو سال که به آنها نوزاد گفته می‌شود قیمت بلیط متفاوت است.

معمولا خرید بلیط چارتر به نفع مسافر است که بتواند بلیط مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کند. علاقه‌مندان برای این منظور کافی است از تیم فروش بلیط  ناخدای سفر مشاوره بگیرند چرا که باتوجه به تجربه و آگاهی‌شان بهترین پروازها با مناسب‌ترین قیمت پیشنهاد خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]