اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971107343337639

قیمت خدمات داربست را آنلاین بگیرید

کد: 13971107343337639

https://goo.gl/Zrs8ig

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از چالش‌هایی که مشتریان خدمات داربست همیشه با آن مواجه هستند قیمت خدمات داربست است. مشتریان مجبور هستند تا با تماس و استعلام از شرکت‌های مختلف حدود قیمت خدمات داربست را به دست آورند برای همین وب‌سایت داربستان تصمیم گرفته است تا این مشکل را برطرف کند.

قیمت خدمات داربست را آنلاین بگیرید
تخمین آنلاین قیمت خدمات داربست

بخش تخمین آنلاین خدمات داربست یکی از بخش‌های ویژه این سایت است که خیال مشتریان را از بابت قیمت گرفتن راحت می‌کند و قیمت‌ها را براساس قیمت مصوب اتحادیه داربست فلزی محاسبه می‌کند.

این صفحه شامل موارد مترمربع، کفراژ، داربست مسقف و زیر بتن است. در مورد مترمربع مشتری باید طول و ارتفاع کار خود را در جای مربوطه وارد کند و پس از ارسال متراژ و قیمت تخمینی برای مشتری نمایش داده می‌شود. مترمربع معمولا در نمای ساختمان‌ها استفاده می‌شود و اگر نما دارای برآمدگی باشد از مترمکعب استفاده می‌شود.

کفراژ، داربست مسقف و زیربتن نیز به دلیل اینکه مکعبی شکل هستند بر حسب متر مکعب محاسبه می‌شوند و مشتری باید طول، عرض و ارتفاع را وارد کند تا قیمت مربوطه محاسبه شود. البته موارد دیگری نیز در حال بررسی توسط داربستان است و به زودی به این بخش اضافه خواهد شد تا نیاز کامل مشتریان را برطرف کند. مشتریان باید توجه داشته باشند که این محاسبه قیمت‌ها طبق اتحادیه مربوط به استان تهران است.

لازم به ذکر است که مشتریان پس از تخمین قیمت خود می‌توانند سفارش آنلاین دهند تا کارشناسان داربستان به آنها مشاوره دهند و داربستان به مشتریانی که به صورت آنلاین درخواست می‌دهند تخفیف ویژه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان