اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971109344077459

با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ی استارتاپ‌ها و بازی سازی برگزار می‌شود:

بررسی رشد استارتاپ ایسمینار و بازی زولا در رویداد رشدینوی 23

کد: 13971109344077459

https://goo.gl/Xiqjtu

، تهران , (اخبار رسمی): همایش «رویداد رشدینو 23» با هدف «بررسی رشد استارتاپ ایسمینار و رشد بازی زولا»، 97/11/15 در مرکز نوآوری باکس در تهران برگزار می‌شود.

 «رویداد رشدینو 23» 97/11/15 برگزار می‌شود
بررسی رشد استارتاپ ایسمینار و بازی زولا در رویداد رشدینوی 23

به گزارش دبیرخانه  رویداد رشدینو 23، این همایش که توسط مجموعه رشدینو برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی استارتاپ‌ها و بازی سازی با هدف آگاهی از رشد کسب‌و‌کارها و بازی‌های ایرانی خواهد بود.

امیرحسین ثقه الاسلامی، برگزارکننده این رویداد، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این رویداد گفت: «امروزه بزرگترین مشکل کسب و کارها و بازی‌های ایرانی عدم بازاریابی مناسب و ورود به بازار است از این جهت هدف این رویداد شناساندن هک رشد به کارآفرینان ایرانی و آشنا ساختن این افراد با نمونه های موفق اجرا شده است.»

امیرحسین ثقه الاسلامی در این زمینه افزود: «این رویداد از اردیبهشت سال 95 شروع به کار کرده و این قسمت پنجم از فصل سوم این رویداد است.»

رویداد رشدینو که برای 23 امین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا با بررسی نمونه‌های موفق الگوهای رشد خوبی را به جامعه کارآفرینان کشور معرفی کند. 

امیرحسین ثقه الاسلامی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «در رویدادهای مشابه کارآفرینی صرفا افراد را تشویق به کارآفرینی می‌کند ولی در این رویداد آنها را با سختی‌های مسیر راه و روش‌های مقابله با آنها آشنا می‌کند.»

موضوعات محوری همایش:

برگزارکننده این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی بر شمرد:

  • بخش اول: در این بخش از رویداد با مانوئل اوهانجانیانس در خصوص رشد ایسمینار صحبت می‌شود و در خصوص کمپین‌های اخیرشان که باعث رشد فروش 270 درصدی برای آنها شده است پرسیده می‌شود. 
  • بخش دوم: در این بخش با مهدی اصل در خصوص بازی‌های تراوین و زولا و غوغایی که در صنعت بازی‌های کامپیوتری در کشور کرده است صحبت می‌کند.

سخنرانان اصلی همایش:

  • مانوئل اوهانجانیانس موسس ایسمینار در مورد کمپین‌های موفق فروش این شرکت صحبت می‌کند.
  • مهدی اصل مدیر عامل شرکت سورنا گیمز در خصوص رشد زولا صحبت می‌کند.

 رویداد رشدینو 23، در روز 97/11/15 در مرکز نوآوری باکس در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت bit.ly/roshdino23 مراجعه و یا با شماره تلفن 09123854095 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رشدینو

رشدینو یک مجموعه هست که به کسب و کارهای کوچک و متوسط و بزرگ کمک می کند که به رشد مدنظرشان برسند در این راه چند قدم انجام می دهد : 1- برگزاری رویداد ماهیانه رشدینو 2- کارگاه های رشدینو آموزش هک رشد / مهندسی رشد 3- رادیو رشدینو آموزش بازاریابی نوین یعنی همان هک رشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]