اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971111344426094

حضور شرکت دورانتاش در استارتاپ ویکند امنیت سایبری پردیس کرج دانشگاه خوارزمی

حمایت دورانتاش از استارتاپ ویکند امنیت سایبری

کد: 13971111344426094

https://goo.gl/f5Np4t

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش از رویداد استارتاپ ویکند امنیت سایبری که با همکاری پردیس استان البرز دانشگاه خوارزمی، مرکز آپا دانشگاه خوارزمی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، حمایت می‌کند.

حمایت دورانتاش از استارتاپ ویکند امنیت سایبری
حضور و حمایت شرکت دورانتاش از استارتاپ ویکند امنیت سایبری

رویدادهای علمی، آموزشی استارتاپ‌ویکند به مدت 54 ساعت و با هدف آشنا کردن شرکت‌کنندگان در این رویدادها با اکوسیستم کارآفرینی و مفاهیم کسب‌و کا و کار تیمی اجرا می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، این شرکت از رویداد استارتاپ ویکند امنیت سایبری که با همکاری پردیس استان البرز دانشگاه خوارزمی، مرکز آپا دانشگاه خوارزمی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، حمایت می‌کند.

رویدادهای علمی، آموزشی استارتاپ ویکند به مدت 54 ساعت و با هدف آشنا کردن شرکت کنندگان در این رویدادها با اکوسیستم کارآفرینی و مفاهیم کسب و کار و کار تیمی اجرا می‌شوند.

در ابتدا اشخاصی که دارای ایده هستند، ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و پس از آن با رای‌گیری چندین ایده برگزیده می‌شود و همه حاضران در رویداد براساس ایده‌های منتخب اقدام به تشکیل تیم می‌کنند و بر روی ایده مورد نظر کار می‌کنند و تلاش می‌کنند تا نمونه اولیه محصول (MVP) را تا ساعت‌های پایانی رویداد آماده کرده و به داوران ارائه دهند.

در جریان رویدادهای استارتاپ ویکند، ورکشاپ‌ها و کلاس‌های آموزش مختلفی برای حاضران برگزار می‌شود تا با مفاهیمی مانند استارتاپ، کسب و کار، اعتبار سنگی، بوم کسب و کار و غیره آشنا شوند.

از 10 تا 12 بهمن ماه 1397 نیز دانشگاه خوارزمی پردیس کرج میزبان حدود 100 شرکت کننده و حدود 10 مربی، در رویدادی با موضوع امنیت سایبری است.

شرکت دورانتاش که از شرکت‌های مطرح و پیشرو توزیع کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران است، با ارائه هدیه و کارت تخفیف لایسنس آنتی ویروس در این رویداد حضور دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]