اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971113344827477

مهاجرت بدون دردسر به برترین کشورهای جهان

کد: 13971113344827477

https://goo.gl/5cCRN5

، تهران , (اخبار رسمی): از گذشته‌های دور تاکنون همواره افرادی برای بهبود شرایط زندگی و یا ادامه تحصیل خود اقدام به مهاجرت کرده‌اند. در ادامه این مقاله بهترین کشورهای مهاجرتی معرفی خواهند شد.

با راهکارهای مهاجرت بدون دردسر به بهترین کشورهای جهان آشنا شوید
مهاجرت بدون دردسر به برترین کشورهای جهان

کشورهای استرالیا، کانادا، آرژانتین، ایتالیا، بلژیک، نیوزیلند و امارات متحده عربی با فرهنگ ایرانی‌ها همخوانی بیشتری دارند

اگر قصد دارید برای کار به کشوری دیگر مهاجرت کنید یا حتی اگر هدف نهایی‌ شما کسب اقامت دائم در کشور مورد نظر است، پیشنهاد می‌شود قبل از صرف هزینه‌های زیاد با توجه به تخصص و تحصیلات از موقعیت‌های شغلی آن کشور مطلع شوید، می‌توان در صورت امکان با یک سفر کوتاه به کشور مورد نظر شرایط را بهتر سنجید.

تیم حرفه‌ای ناخدای سفر می‌توانند با مشاوره رایگان در زمینه ویزای کشور مورد نظر و رزرو هتل، رزرو و صدور بلیط، بیمه مسافرتی و همچنین وقت سفارت کمک کنند.

داشتن یک شغل مناسب با درآمد کافی، از خواسته‌های اغلب مهاجرین است .صدور ویزا توسط بسیاری از کشورها در صورتی‌ که در آنجا پیشنهاد شغلی داشته و از حمایت شرکت‌های محلی برخوردار شوید، با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

معمولا وقتی قصد مهاجرت دارید، باید شرایط کار، میزان دستمزد و مزایایی که شاغلان در کشورهای مختلف دریافت می‌کنند را نیز در نظر داشت چراکه عامل مهمی در تصمیم‌گیری است.

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری

معیارهای متفاوتی وجود دارند که با توجه به آنها می‌توان شرایط یک کشور را برای مهاجرت کاری بررسی کرد.

 معیارهای عمومی مانند مزایا، امکان و دامنه‌ی پیشرفت شغلی، توازن زندگی و کار و همچنین برخی معیارهای شخصی مانند نزدیکی فرهنگی با کشور خود، علاوه بر اینها اگر هدف‌ مهاجرت از طریق کار است نباید از عواملی مانند زبان، سهولت دریافت ویزای کار و شرایط دریافت اقامت از طریق کار غافل شد.

با توجه به آمارها 10 کشور اول برای مهاجرت کاری کشورهای سنگاپور، نروژ، نیوزیلند، آلمان، هلند، کانادا، استرالیا، سوئد، اتریش و امارات متحده‌ عربی هستند.

کشورهای نروژ، آلمان، استرالیا، هلند و امارات نسبت به سال قبل جایگاه بالاتری کسب کرده‌اند.

از بین این کشورها استرالیا، کانادا، آرژانتین، ایتالیا، بلژیک، نیوزیلند و امارات متحده عربی با فرهنگ ایرانی‌ها همخوانی بیشتری دارند.

 از همه مهم‌تر اینکه کشورهای انگلیسی ‌زبان گزینه‌های منطقی‌تری برای مهاجرت ایرانیان هستند.

متقاضیان می‌توانند، جهت اطلاع از شرایط اخذ ویزای شینگن و ویزای کانادا با تیم رزرواسیون ناخدای سفر به شماره 88984780 - 021 تماس بگیرند و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]