اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711143450610986

شرکت پارس اتیلن کیش، تولید کننده لوله پلی اتیلن در سطح ملی و بین‌المللی

کد: 139711143450610986

https://goo.gl/UtyPg1

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پارس اتیلن کیش، یکی از با کیفیت‌ترین تولیدکننده‌های لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن در ایران است و در اکثر پروژه‌های ملی همکاری داشته است که این همکاری در زمینه تامین لوله پلی‌اتلین، لوله دوجداره کاروگیت، اتصالات و منهول پلی اتیلن برای این پروژه‌ها بوده است.

شرکت پارس اتیلن کیش، تولید کننده  لوله پلی اتیلن در سطح ملی و بین‌المللی
مدیر عامل و رئیس هیت مدیره پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش یکی از با کیفیت‌ترین تولیدکننده‌های لوله، اتصالات و منهول پلی‌اتیلن در ایران بوده و در اکثر پروژه‌های ملی و برخی پروژه‌های بین‌المللی همکاری داشته است

شرکت پارس اتیلن کیش یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن در ایران است و در پروژه‌های ملی زیادی همکاری دارند که این همکاری در زمینه تامین لوله پلی‌اتلین، لوله دوجداره کاروگیت، اتصالات و منهول پلی اتیلن برای این پروژه‌ها بوده است. در زیر نام بعضی از این پروژه‌ها آورده شده است:

1. اکثر پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران و همچنین شرکت‌های تابعه وزارت نفت

2. پروژه‌های شرکت صنایع پتروشیمی ایران.

3. 90 ٪ از پروژه‌های ملی ساخت نیروگاه‌های کشور

4. صلیب سرخ جهانی جهت اجرای پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب در آفریقا، آسیای میانه، عراق و افغانستان.

5. اکثر پروژه‌ها شرکت آب و فاضلاب ایران

6. پروژه‌های تولید آب معدنی در کشور.

و بسیاری دیگر از پروژه‌های صنعتی و تاسیساتی کشور این شرکت در زمینه تولید لوله، اتصالات و منهول آن مشارکت داشته است.

شرکت پارس اتیلن کیش با تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن از سایز 20 میلیمتر تا 1000 میلی‌متر مطابق با استاندارد DIN8074,DIN8075 یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع لوله و اتصالات در ایران است.

مواد اولیه پلی اتیلن مصرفی در شرکت پارس اتیلن کیش از معتبرترین تولیدکنندگان مواد پلی اتیلن جهان تامین می‌شود که از آن جمله می‌توان به شرکت‌های Basell ،BP Solvay ،Borouge اشاره کرد.

این شرکت با در اختیار داشتن جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات خط تولید لوله پلی اتیلن ساخت کشور آلمان، نیاز حدود 90% نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی کشور را تامین می‌کند.

شرکت پارس اتیلن کیش در سال‌های اخیر توانسته است نیاز اکثر کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، کشورهای آسیای میانه و کشورهای آفریقائی را در زمینه لوله و اتصالات پلی اتیلن تامین نماید.

در حال حاضر این شرکت با اکثر پروژه‌های مطرح ملی در زمینه تامین لوله‌های پلی اتیلن شبکه‌های آبرسانی تحت فشار، سیستم‌های آتش نشانی و همچنین سیستم‌های فاضلاب صنعتی همکاری می‌کند.

شرکت پـارس اتیلـن کیـش - Parsethylene Kish Co

شرکت پارس اتیلن کیش مجموعه کاملی از لوله پلی اتیلن تک‌جداره و دوجداره کاروگیت، اتصالات و منهول پلی اتیلن با کاربردهای بسیار وسیع را به بازار ارائه می‌دهد. کیفیت بالا، قابل اطمینان بودن پلی اتیلن، سهولت بارگیری و حمل و نقل لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن پارس اتیلن کیش به دلیل وزن نسبتا پایین آنها و نصب سریع و آسان، پلی اتیلن را به بهترین انتخاب در پروژه‌های گوناگون تبدیل کرده است. همچنین لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن پارس اتیلن کیش قابلیت ارتجاع بالایی از خود نشان می‌دهند و حتی در دمای بسیار پایین دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن در ایران است و در اکثر پروژه های ملی همکاری داشته است. نام بعضی از این پروژه ها: 1. اکثر پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران 2. پروژه‌های شرکت صنایع پتروشیمی ایران. 3. 90 ٪ از پروژه‌های ملی ساخت نیروگاههای کشور 4. صلیب سرخ جهانی 5. اکثر پروژه ها شرکت آب و فاضلاب ایران 6. پروژه های تولید آب معدنی در کشور. 7...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]