اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711143451910986

کیفیت نوع لوله پلی اتیلن موثر در صرفه جویی مصرف منابع آب

کد: 139711143451910986

https://goo.gl/61MF2n

، تهران , (اخبار رسمی): لوله پلی اتیلن با کیفیت یکی از مهمترین عامل‌های تاثیرگذار بر صرفه‌جویی در مصرف و هدر رفت منابع است که لوله‌های پلی اتیلن شرکت پارس اتیلن کیش یکی از باکیفیت‌ترین نوع این لوله‌های در سطح بین‌المللی است.

کیفیت نوع لوله پلی اتیلن موثر در صرفه جویی مصرف منابع آب
لوله پلی اتیلن با کیفیت بسیار بالا مطابق با استانداردهای بین المللی ساخت پارس اتیلن کیش

لوله پلی اتیلن و صنعت تولید انواع لوله پلی اتیلن و دیگر محصولات آن در پنجاه سال گذشته پیشرفت‌هایی در راستای بالاتر بردن کیفیت داشته است که خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای انواع دیگر لوله‌ها اعم از فولادی، چدنی، GRP و PVC مطرح کرده است.

در پنجاه سال گذشته این صنعت با پیشرفت‌هائی که در زمینه تولید انواع لوله‌های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن کرده است خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی، PVC  GRP و چدنی مطرح کرده است و توانسته است در اکثر موارد به عنوان جایگزین این قبیل لوله‌ها خود را مطرح کند، مدیران پروژه‌های اجرائی در اکثر مواقع راضی شده‌اند که این جایگزینی (لوله پلی اتیلن با دیگر لوله‌ها) را بپذیرند. استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در این تصمیم‌گیری بسیار موثر بوده است.

قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به نوع مواد اولیه (وارداتی و داخلی) گرید مواد و خلوص مواد اولیه تولید لوله پلی اتیلن، متفاوت است. منظور از خلوص مواد میزان ترکیب مواد اولیه تولید لوله پلی‌اتیلن با مواد ضایعاتی است و پارس اتیلن کیش در تولید لوله‌های پلی اتیلن خود از هیچگونه مواد ضایعاتی استفاده نمی‌کند و به کیفیت عالی و تولید لوله پلی اتیلن بی نظیر متعهد است و افتخار دارد که لوله‌های پلی اتیلن پارس اتیلن کیش در تمامی آزمایش‌ها مورد تائید بوده و کیفیت بالای محصولات پارس اتیلن کیش به اثبات رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن در ایران است و در اکثر پروژه های ملی همکاری داشته است. نام بعضی از این پروژه ها: 1. اکثر پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران 2. پروژه‌های شرکت صنایع پتروشیمی ایران. 3. 90 ٪ از پروژه‌های ملی ساخت نیروگاههای کشور 4. صلیب سرخ جهانی 5. اکثر پروژه ها شرکت آب و فاضلاب ایران 6. پروژه های تولید آب معدنی در کشور. 7...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته