در سواحل خلیج فارس؛

دومین جشنواره جهانی ورزش های هوایی برگزار می‌شود

کد: 139711143451510990

https://goo.gl/yZNUio

، (اخبار رسمی): دومین جشنواره جهانی ورزش‌های هوایی با پیگیری محسن منصوری، قهرمان فرود دقت ایر گیم جهانی ۲۰۱۸ چین و حمایت انجمن ورزش‌های هوایی، در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دومین جشنواره جهانی ورزش های هوایی برگزار می‌شود
دومین جشنواره جهانی ورزش های هوایی برگزار می‌شود
دومین جشنواره جهانی ورزش های هوایی برگزار می‌شود
دومین جشنواره جهانی ورزش های هوایی برگزار می‌شود
دومین جشنواره جهانی ورزش های هوایی برگزار می‌شود
دومین جشنواره جهانی ورزش های هوایی برگزار می‌شود

محسن منصوری، مدیر اجرایی جشنواره جهانی ورزش‌های هوایی، در آستانه برگزاری دومین جشنواره جهانی ورزش‌های هوایی با اشاره به اهمیت برگزاری ایر گیم ایران گفت: اهمیت برگزاری این جشنواره را معرفی ورزش‌های هوایی به جامعه و کمک به رشد آن، شناسایی ظرفیت‌های ورزش هوایی ایران در فضای بین‌الملل می‌دانم.

وی افزود: ایجاد محیط مفرح و پر هیجان برای گردشگران و تولید انگیزه برای جوانان علاقه‌مند از دیگر اهداف این جشنواره خواهد بود.

منصوری با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از علم روز نام آوران ورزش‌های هوایی گفت: در این جشنواره قصد داریم تا با گردهمایی بزرگان ورزش هوایی دنیا در کنار یکدیگر و استفاده از تجارب آن‌ها برای خلبانان نوپا گامی موثر در ارتقا کیفیت این ورزش و همچنین شناسایی نوابغ داخلی برداریم.

وی ادامه داد این روش کم هزینه‌ترین روش معرفی ظرفیت‌های ورزشی ایران به شرکت‌کنندگان بین‌المللی و جامعه جهانی است.

 منصوری یادآور شد: مخاطبان این جشنواره تنها ورزشکاران فعال در عرصه ورزش هوایی نبوده و تمامی علاقه‌مندان، عموم شهروندان و گردشگران می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند و از این فضای مفرح و پر هیجان بهره‌مند شوند.
 
وی در ادامه در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره گفت: طبق تجربیات سال گذشته، در این جشنواره خلبان‌هایی از سراسر جهان برای شرکت در این رویداد حضور به هم می‌رسانند.

وی تاکید کرد: حضور 20 تن از نفرات برتر جهان در رشته ورزش‌های هوایی از نقاط قوت این برنامه به شمار می‌آید که این امر موجب ترغیب حضور 500 تا 1000 خلبان ایرانی شده است. 

مدیر اجرایی جشنواره جهانی ورزش‌های هوایی ادامه داد: این دومین جشنواره جهانی ورزش‌های هوایی در ایران است که در آن برترین‌های دنیا در رشته‌هایی نظیر حرکات نمایشی پاراگلایدر، پاراموتور، بیس جامپ، لباس خفاشی، کایت موتور دار و پاراترایک حضور خواهند داشت. 

منصوری افزود، علاوه بر برنامه‌های ورزشی و مسابقات در نظر گرفته شده، برنامه‌های متنوع دیگری نیز در ایام برگزاری جشنواره برای گردشگران ترتیب داده شده است.
 
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی دستگاه‌های دولتی و خصوصی گفت: اهمیت پشتیبانی از ورزش‌های هوایی در صنعت تبلیغات، جذب گردشگر و کمک به چرخه اقتصاد در وضعیت بحران اقتصادی فعلی کمک شایانی خواهد داشت.

گفتنی است محسن منصوری، دارنده افتخارات بین‌المللی گوناگون و همچنین قهرمان ایرگیم جهانی چین در سال ۲۰۱۸ در رشته فرود دقت با حضور صد و بیست خلبان از 21 کشور دنیا است. 

وی در سال‌های اخیر بنابر دغدغه‌ شخصی خود در شناساندن ورزش‌های هوایی به جامعه، استفاده از فرصت‌هایی جهت ارتقاء سطح دانش و توانایی خلبانان و شناسایی پتانسیل‌های ورزشی کشور، به آموزش پرواز و همچنین برگزاری رویدادها و جشنواره‌های ورزشی نظیر برگزاری اولین دوره جشنواره جهانی ورزش‌های هوایی ایران در جزیره قشم و اولین جشنواره آکروباسی ایران در شمال کشور پرداخته است. 

دومین جشنواره بین‌المللی  ورزش‌های هوایی ایران چهارم الی هشتم اسفند ماه 1397 در جزیره قشم، ساحل ناز برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.Iranairgames.com مراجعه کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره بین المللی ورزشهای هوایی ایران - ایران ایر گیم

جشنواره بین المللی ورزشهای هوایی ایران با هدف رشد و پیشرفت ورزشهای هوایی و همچنین تبادل اطلاعات بین خلبانان از سال ۲۰۱۸ آغاز شد . در این راستا مدیریت جشنواره به کمک و پشتیبانی تمامی علاقمندان ورزشهای هوایی تصمیم دارد هر ساله به برگزاری جشنواره بپردازد . اولین جشنواره با حضور با شکوه برترین های آکروباسی جهان شروع شد و علی رغم مشکلات فراوان موفقیت خود را از زبان تمامی شرکت کننده گان و تماشاگران بدست أورد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]