انسان در تقابل باد

کد: 139712083519710990

https://goo.gl/695eNC

، (اخبار رسمی): این روزها، «جشنواره بین‌المللی ورزش‌های هوایی» در ساحل «نازِ» جزیره زیبای قشم در حال برگزاری است.

انسان در تقابل باد
انسان در تقابل باد
انسان در تقابل باد
انسان در تقابل باد
انسان در تقابل باد
انسان در تقابل باد

در چهارمین روز از این جشنواره، شرکت‌کنندگان و خلبانان چندملیتی این مسابقات، با وزش شدید بادهای فصلی روبرو شدند و در حالی که آماده می‌شدند تا در مراحل بعدی این مسابقات به رقابت بپردازند، به دلیل شرایط ناپایدار جوّی و با تصمیم هیئت داوران، مسابقات، بدون انجام مراحل پنجم و ششم، و در همان مرحله چهارم خاتمه یافت.

بدین ترتیب نوبت به قهرمان‌های خارجی رسید که در پایان این جشنواره، پروازهای نمایشی و زیبای خود را به نمایش بگذارند؛ یکی از زیباترین حرکات نمایشی روز چهارم مسابقات، متعلق به خلبان «وسو» از کشور بلغارستان و خلبان «جی پی» از کشور آلمان بود که به ترتیب با «بال سینگل آکرو 21 متری» و «لباس خفاشی جی پی» انجام شد. در مدت پرواز این دو خلبان، به دلیل وزش بسیار شدید باد، صحنه‌های زیبایی از جدال انسان و طبیعت در آسمان به نمایش گذاشته شد. 

در انتهای این روز از مسابقات، «خلبان محسن منصوری» مدیر اجرایی جشنواره و مربی سختکوش پروازهای هوایی، به مناسبت روز زن به بانوان خلبان شرکت‌کننده در این مسابقات، جوایزی اهدا کرد و از آنها به پاس جسارت، شجاعت و تلاش بی نظیرشان تقدیر کرد.

گفتنی است این جوایز توسط قهرمان جهان از اسپانیا «هوراسیو لورنس» تقدیم او شد. 
این روزِ زیبا و به یادماندنی، با جشنواره‌ای از آتش بازی‌های متنوع و نوای خوشِ موسیقی محلی به پایان رسید تا گرمای مهمان نوازی اهالی جزیره قشم، و صفا و یکدلی مردمان جنوب کشورمان، تا سال‌های سال و برگزاری جشنواره‌ای پربارتر و با شکوه‌تر، در خاطر مهمانان خارجی این رویداد باقی بماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره بین المللی ورزشهای هوایی ایران - ایران ایر گیم

جشنواره بین المللی ورزشهای هوایی ایران با هدف رشد و پیشرفت ورزشهای هوایی و همچنین تبادل اطلاعات بین خلبانان از سال ۲۰۱۸ آغاز شد . در این راستا مدیریت جشنواره به کمک و پشتیبانی تمامی علاقمندان ورزشهای هوایی تصمیم دارد هر ساله به برگزاری جشنواره بپردازد . اولین جشنواره با حضور با شکوه برترین های آکروباسی جهان شروع شد و علی رغم مشکلات فراوان موفقیت خود را از زبان تمامی شرکت کننده گان و تماشاگران بدست أورد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | مسابقه و فراخوان