اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711143452910588

روغن ماساژ بابونه خالص و خواص بی نظیر آن

کد: 139711143452910588

https://goo.gl/73TnWJ

، بهشهر , (اخبار رسمی): قیمت روغن ماساژ بابونه خالص با توجه به نوع بابونه و روغن پایه مورد استفاده تعیین می‌شود. روغن ماساژ بابونه خواص گیاه دارویی بابونه و روغن پایه استفاده شده در آن را نیز دارد.

روغن ماساژ بابونه خالص و خواص بی نظیر آن با توجه به قیمت پایین
روغن ماساژ بابونه خالص و خواص بی نظیر آن

از جمله ویژگی‌های قیمت روغن ماساژ بابونه می‌توان به خاصیت ضد افسردگی، ضد اسپاسم، ضد جوش و رطوبت بخش قوی اشاره کرد.

بابونه دارای گونه‌های مختلفی در ایران، مانند بابونه آلمانی، بابونه شیرازی، بابونه محلی و بابونه گاوی است.

برای تولید روغن بابونه از تمام گونه‌های این گیاه می‌توان استفاده کرد. ولی در بین متخصصان این امر، بابونه آلمانی طرفدار بیشتری دارد.

گیاه دارویی بابونه و خاصیت سم زدایی

گیاه دارویی بابونه موجب می‌شود بدن شروع به عرق کردن کرده و با همین روش سموم به سطح بدن کشیده شده و از بدن خارج می‌شوند. بعد از عرق کردن، یک دوش با آب نیمه گرم بسیار بر سلامت بدن موثر است.

آیا گیاه دارویی بابونه خاصیت ضد عفونت دارد؟

یکی از خواص مهمی که برای گیاه دارویی بابونه ذکر می‌شود، خاصیت آنتی بیتویک این گیاه است. در زمان سرماخوردگی استفاده از دمنوش بابونه کمک شایانی به رفع بیماری می‌کند. ضمنا بخور گیاه دارویی بابونه برای سینوزیت بسیار موثر و نافع است.

رفع افسردگی با روغن بابونه

گیاه دارویی بابونه توانایی تاثیر بر روی کلیه اعصاب بدن و حتی عصب معده را دارا استو موجب آرامش تمام بدن می‌شود. با استفاده از روغن ماساژ بابونه و مالیدن آن بر روی شقیقه می‌توان به کاهش استرس و درد کمک کرد.

تاثیر گیاه دارویی بابونه بر سیستم گوارش

یکی از شایع‌ترین بیماری‌های حال حاضر، مربوط به سیستم گوارش است. در قدیم مردم در غذا خوردن بایدها و نبایدهایی داشتند. ولی امروزه اکثر انسان‌ها رعایت تغذیه نمی‌کنند و دچار بیماری‌های گوارشی می‌شوند. طبق اصول طب سنتی، هر کسی به فراخور طبع و مزاج و بیماری خودش باید رژیم تغذیه مناسب داشته باشد.

گیاه دارویی بابونه با توجه به تاثیر بر روی آنزیم‌های گوارشی به رفع بیماری‌های این بخش بدن کمک می‌کند.

قیمت روغن ماساژ بابونه خالص

بازرگانی توسکا، روغن ماساز بابونه را در زمان 40 روزه تولید می‌کند. قیمت روغن ماساز بابونه نسبت به خواص بی نظیر آن بسیار به صرفه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانند با شماره 09179396980 تماس حاصل یا به سایت violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی