اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711153453010912

درباره لامپ فتوتراپی بیشتر بدانیم

کد: 139711153453010912

https://goo.gl/AjFhq1

، تهران , (اخبار رسمی): لامپ‌های فتوتراپی تاثیر به سزایی در رفع زردی نوزاد داشته و باعث پایین آمدن زردی نوزاد گشته و از مرغوب‌ترین آنها می‌توان به دو مدل لامپ فتوتراپی فیلیپس و لامپ فتوتراپی ناروا اشاره کرد که هر کدام از آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لامپ فتوتراپی باید زیر نظر پزشک متخصص مورد استفاده قرار گیرد.

درباره لامپ فتوتراپی بیشتر بدانیم
لامپ فتوتراپی، تاثیر بسزایی در رفع زردی نوزادان داشته و کمک میکند تا زردی تحت نظر پزشک کامل رفع شود

با استفاده از لامپ فتوتراپی، نوزاد با عمل تعویض خون مواجه نمی‌شود وهمچنین در اثر خاصیت فتو اکسیداتیو نور لامپ، میزان بالای بیلیروبین خون، به صورت ترکیب محلول در آب درآمده و توسط کبد و کلیه دفع می‌شود

یکی از موضوعاتی که برای والدین پس از تولد نوزادشان به وجود می‌آید این است که متوجه می‌شوند نوزادشان زردی دارد. گاهی علت زردی، کمبود شیر مادر و تغذیه ناکافی نوزاد است و البته زردی می‌تواند ناشی از ناسازگار‏ی‌های خونی نیز باشد که در این میان ابتلای مادر به دیابت، ابتلا به فاویسم، کم‌کاری تیروئید و یا سابقه زردی در زایمان‌های قبلی و غیره عواملی هستند که خطر بروز زردی در نوزادان را افزایش می‌دهند.

در این میان یکی از اصول معالجه، استفاده از لامپ‌‏های مخصوص به نام لامپ فتوتراپی است که با تشخیص و تجویز پزشک قابل استفاده است. با استفاده از لامپ فتوتراپی، نوزاد با خطرات بالای عمل تعویض خون مواجه نمی‌شود و همچنین در اثر خاصیت فتو اکسیداتیو نور لامپ، میزان بالای بیلیروبین خون در نوزادانی که به علت کم کاری کبد قادر به دفع آن نیستند، به صورت ترکیب محلول در آب در آمده و توسط کبد و کلیه دفع می‌شود. البته زمانی که میزان بیلیروبین به اندازه‌ای است که نیاز به تعویض خون باشد، نمی‌توان از لامپ فتوتراپی استفاده کرد.

در حال حاضر رایج‌ترین و با کیفیت‌ترین لامپ‌های فتوتراپی موجود در بازار، ساخت کشور آلمان است که با دو برند فیلیپس و ناروا عرضه می‌شود.

لامپ فتوتراپی فیلیپس با ولتاژ 59 ولت و توان مصرفی 20 وات و شدت جریان 0.36 آمپر، کار می‌کند. 

لامپ فتوتراپی ناروا با ولتاژ 57 ولت و توان مصرفی 18 وات و شدت جریان 370 میلی آمپر کار می‌کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کالا طب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه کالا طب

فروشگاه کالا طب ، در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی بیمارستانی فعالیت میکند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان