اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711153456310883

چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر

کد: 139711153456310883

https://goo.gl/gFv8bs

، تبریز , (اخبار رسمی): موسسه آرمان یکی از موفق‌ترین موسسه‌ها در زمینه چاپ مقاله در مجلات تضمینی ISI است.

چاپ مقاله تضمینی در مجلات معتبر
چاپ مقاله

موسسه آرمان با تجربه چندین ساله در زمینه معرفی مجلات معتبر، سابمیت و چاپ مقالات علمی در مجلات ISI ،ISC ،SCOPUS ،PUBMED و ....، آماده ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید در تمامی رشته‌ها است

از اهداف اصلی و مهم دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری، چاپ مقاله در مجلات و نشریات معتبر خارجی یا داخلی است. چاپ مقاله در مجلات تضمینی همچون مجلات ISI، ISC SCOPUS و... دارای امتیازات پژوهشی خوبی برای دانشجویان به همراه دارد. امتیازات پژوهشی چاپ مقاله در مصاحبه دکتری و اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر خارجی اهمیت زیادی دارد. اما سوالی که برای دانشجویان پیش می‌آید این است که چگونه مقاله خود را در مجلات تضمینی ISI ،ISC ،SCOPUS به چاپ برسانند؟ اصلا منظور از مجلات تضمینی چیست؟ مجلات غیر تضمینی چه تفاوتی با مجلات تضمینی دارد؟ و ...

مجلات تضمینی چه مجلاتی هستند؟

با توجه به افزایش تقاضا برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات تضمینی ISI ،ISC ،SCOPUS در سال‌های اخیر افزایش تعداد مجلات علمی در جهان صورت گرفته است. هر کدام از این مجلات دارای ویژگی‌ها و امتیازات خاصی هستند. این مجلات از لحاظ میزان سختگیری داوری در پذیرش مقالات، به دو گروه مجلات تضمینی و غیرتضمینی تقسیم می‌شوند. شاید در بسیاری از سایت‌ها عنوان چاپ مقاله تضمینی را دیده باشید. منظور از این عنوان، چاپ مقاله در مجلاتی است که اولا فاقد ایمپکت فکتور هستند و دوم اینکه داوری این مجلات نسبت به مجلات غیر تضمینی راحت‌تر است. همچنین تعداد مقالاتی که در هر شماره از مجلات تضمینی به چاپ می‌رسند، بیشتر است. مورد دیگر در خصوص چاپ مقاله در مجلات تضمینی این است که برخی موسسات همچون موسسه آرمان به دلیل همکاری با این مجلات، می‌توانند با ادیتور آنها رایزنی کرده و پذیرش مقاله را دریافت کنند. 

چاپ مقاله تضمینی در مجلات ISI

گروهی از مجلات ISI که فاقد ایمپکت فاکتور هستند و تحت عنوان مجلات ISI LISTED نامیده می‌شوند، در گروه مجلات تضمینی قرار دارند. چاپ مقاله در مجلات ISI دارای امتیازات پژوهشی خوبی برای دانشجویان به خصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در صدد تقویت رزومه تحصیلی خود برای شرکت در مصاحبه دکتری را دارند، بسیار مناسب است.

این گروه از مجلات معمولا پولی هستند و بابت چاپ مقاله از نویسندگان هزینه دریافت می‌کنند. این هزینه در مجلات مختلف متفاوت است و براساس تغییرات قیمت دلار تغییر می‌کند. پولی بودن این مجلات باعث شده است تا یک عده افراد سودجو دست به ایجاد سایت‌های تقلبی با اسامی مجلات ISI معتبر کرده و به بهانه چاپ مقاله از محققان جوان و دانشجویان کم تجربه سواستفاده کنند. بنابراین در انتخاب مجلات ISI برای چاپ مقاله لازم است از معتبر بودن این مجلات اطمینان حاصل کنند. 

چاپ مقاله تضمینی در مجلات ISC

گروه دیگری از مجلات تضمینی وجود دارند که تحت عنوان مجلات ISC نامیده می‌شوند. این مجلات نسبت به مجلات ISI بازه داوری دارند و پذیرش مقاله در این مجلات آسان است. این نوع مجلات برای کسانی که قصد​ اخذ 2 نمره پایان نامه خود را دارند، بسیار مناسب است. مرکز تاسیس پایگاه ISC در ایران است و تمامی مقالات ارسال شده از کشورهای اسلامی را به چاپ می‌رساند.

مزیتی که چاپ مقاله در مجلات ISI دارد این است که به هر سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی اقدام به چاپ مقاله می‌کند. یعنی اگر دانشجویی مقاله‌ای به زبان فارسی داشته باشد می‌تواند در مجلات ISC داخلی به چاپ رساند و از امتیازات آن بهره‌مند شود. برای اطمینان از معتبر بودن یک مجله ISC می‌توان به پایگاه استناد علوم جهان اسلام مراجعه کرده و در لیست مجلات این پایگاه، مجله انتخابی خود را بررسی کرد.

چاپ مقاله تضمینی در مجلات SCOPUS

گروه دیگری از مجلات تضمینی تحت عنوان مجلات SCOPUS هستند که از لحاظ رتبه و امتیاز در سطح مجلات ISI ایمپکت دار قرار دارند. این مجلات از لحاظ درجه‌بندی و رتبه به چهار گروه مجلات Q1 ,Q2 ,Q3 ,Q4 تقسیم می‌شوند که پذیرش و چاپ مقاله از مجلات SCOPUS با رتبه Q3 و Q4 تضمینی است. اما پذیرش و چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس Q1 و Q2 نیمه تضمینی هستند. چاپ مقاله در مجلات SCOPUS برای تقویت رزومه پژوهشی و ارتقاء سطح علمی اساتید دانشگاهی و جذب هیات علمی بسیار مناسب است. برای مشاهده لیست مجلات اسکوپوس و بررسی رتبه و اعتبار آنها می‌توان به پایگاه SCOPUS مراجعه کرد.

چاپ مقاله تضمینی در مجلات PUBMED

مجلات pubmed گروهش از مجلات علمی هستند که در زمینه‌های پزشکی و علوم بالینی اقدام به پذیرش و چاپ مقاله می‌کنند. این مجلات تماما به زبان انگلیسی هستند. چاپ مقاله در مجلات pubmed امتیازات پژوهشی خوبی برای دانشجویان بخصوص رشته‌های پزشکی و بالینی دارد. داوری این مجلات نسبت به مجلات isi آسان است و تقریبا بیشتر مقالات ارسالی به این مجلات پذیرفته می‌شوند.

مجلات غیر تضمینی چه مجلاتی هستند؟

گروهی ار مجلات وجود دارند که تحت عنوان مجلات ISI ایمپکت دار نامیده می‌شوند، این مجلات امتیاز و اعتبار بسیار بالایی دارند و در مقابل مجلات بسیار سختگیری هستند و داوری بسیار تخصصی دارند. این مجلات به دلیل اعتبار بالایی که دارند، تنها مقالاتی را پذیرش و چاپ می‌کنند که محتوای بسیار خوبی داشته باشد. این گروه از مجلات با هیچ‌کدام از موسسات وارد رایزنی نشده و تنها ملاک آنها محتوای خود مقاله است. سطح علمی این مجلات بر اساس ضریب تاثیر آنها تعیین می‌شود. هر چه مقدار عددی این ضریب تاثیر بالاتر باشد، سطح علمی و امتیاز این مجلات نیز بالا خواهد بود. لازم به ذکر است که اگر از محتوای مقاله اطمینان کافی وجود ندارد، مقاله را نباید به مجلات با ایمپکت بالا ارسال کرد.

چاپ مقاله تضمینی در موسسه آرمان

انتخاب مجله مناسب جهت چاپ مقاله تضمینی از بین تعداد زیادی از ژوررنال‌های علمی که در هر زمینه علمی منتشر می‌شوند کار بسیار دشواری است. آنچه که باعث این وسواس و دشواری می‌شود، وجود نشریات تقلبی و جعلی است که چند سالی است وارد این عرصه شدند. این نشریات وجهه علمی ندارند و فقط با هدف اخاذی و سوء استفاده از نویسندگان و محققان جوان کم تجربه، منتشر می‌شوند. این نوع نشریات تقلبی با عنوان مجلات با دسترسی آزاد open access منتشر می‌شوند و با این عنوان که مقالات آنها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد، اقدام به اخذ وجه از نویسندگان مقالات می‌کنند. انتشار مقاله در این نشریات نه تنها اعتباری برای نویسنده آن به همراه نمی‌آورد، به شهرت علمی وی نیز خدشه وارد می‌کند.

علاقه‌مندان به چاپ مقاله تضمینی در یکی از مجلات ذکر شده در بالا، می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه آرمان از بخش ثبت سفارش، درخواست خود را برای کارشناسان این موسسه ارسال کنند. موسسه آرمان با تجربه چندین ساله خود در معرفی مجلات معتبر و سابمیت مقالات علمی در این مجلات، جهت اخذ پذیرش از مجلات تضمینی می‌توانند با سردبیر این مجلات وارد رایزنی شده و در نهایت نامه پذیرش مقاله را دریافت کنند.  
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پژوهشی آرمان

موسسه فرهنگی و پژوهشی آرمان، با تجربه چندین ساله در زمینه ترجمه تخصصی و فوق تخصصی تمامی متون دانشگاهی و مقالات تخصصی، چاپ مقاله در مجلات isi, isc, Scopus, pub med و... ، ویراستاری و چاپ کتاب، استخراج مقاله از پایان نامه، به روز رسانی رفرنس ها و ... شما فرهیختگان گرانقدر را یاری می رساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها