اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711163459510588

خواص روغن ماساژ رزماری اصل و طبیعی توسکا

کد: 139711163459510588

https://goo.gl/qxz4uM

، بهشهر , (اخبار رسمی): گیاه دارویی رزماری به همراه فرآورده‌هایش، قرن‌ها است که مورد توجه طب گیاهی و تولید کننده‌های لوازم بهداشتی و آرایشی قرار گرفته است. گیاه دارویی رزماری علاوه بر صنایع بهداشتی در صنایع غذایی نیز در قرن اخیر استفاده می‌شود.

خواص روغن ماساژ رزماری اصل و طبیعی توسکا
خواص روغن ماساژ رزماری اصل و طبیعی توسکا

خرید روغن ماساژ رزماری اصل و طبیعی توسکا مصارف گوناگونی مانند کاهش استرس و اضطراب، رفع گرفتگی عضلات، آرام کردن ذهن، درمان سرماخوردگی و زیبایی پوست و مو دارد.

گیاه دارویی رزماری به همراه فرآورده‌هایش، قرن‌ها است که مورد توجه طب گیاهی و تولید کننده‌های لوازم بهداشتی و آرایشی قرار گرفته است.گیاه دارویی رزماری علاوه بر صنایع بهداشتی در صنایع غذایی نیز در قرن اخیر استفاده می‌شود.

رزماری دارای خاصیت ضد باکتری و قارچ نیز است. از این رو به عنوان نگهدارنده طبیعی در مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید روغن ماساژ رزماری برای بیماری‌های روان

کاهش استرس و اضطراب

برای کاهش استرس و اضطراب می‌توان کمی از روغن ماساژ رزماری را در ظرف بخور ریخته و اثرات آن را مشاهده کرد. استفاده از روغن رزماری برای ماساژ نیز به کاهش اضطراب کمک می‌کند.

رفع خستگی ذهنی و نا آرامی

رایحه روغن ماساژ رزماری خاصیت آرامبخشی سیاری خوبی دارد. می‌توان با روغن ماساژ رزماری کمی شقیقه را ماساژ داد و با استفاده از انگشت این روغن را جلو بینی گرفت. رایحه روغن رزماری و اسطوخودوس برای بیماری‌های ذهنی و روانی مناسب است. با خرید روغن ماساژ رزماری اصل و طبیعی موجب آرامش خود خواهید شد.

خواص روغن ماساژ رزماری برای بدن و عضلات

درد عضلات و مفصل‌ها

روغن ماساژ رزماری به سرعت می‌تواند دردهای عضلانی و مفصلی را کاهش دهد.

مشکلات سیستم گوارش

با ماساژ شکم با استفاده از روغن ماساژ رزماری به کاهش دردهای ناشی از سوء هاضمه پایان یابد.

سرفه و سرماخوردگی

ماساژ روغن رزماری بر روی سینه و گلو یکی از راه‌های موثر برای کاهش سرفه و علائم سرماخوردگی است.

فروش روغن ماساژ رزماری توسط بازرگانی توسکا به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

خواص روغن رزماری برای مو

روغن رزماری موجب تقویت مو شده و رشد آن را تحریک می‌کند. علاوه بر خاصیت مذکور، روغن رزماری شوره سر را نیز رفع می‌کند. یکی از دلایل استفاده روغن رزماری در شامپوها، همین خاصیت تقویتی این روغن است.

خواص روغن رزماری برای پوست

اگر روغن رزماری را با یک روغن تقویتی پوست مانند روغن جوانه گندم، روغن بابونه یا روغن بنفشه ترکیب شود اثرات خوبی برای رفع جوش و ترک پوست و از بین بردن سلولیت دارد.

مهم‌ترین کاربرد روغن برای ماساژ برای کم کردن اصطکاک دست ماساژ دهنده و ماساژ گیرنده است. ولی روغن‌های گیاهی علاوه بر خاصیت لیز کنندگی دارای خواص مفیدی برای پوست و عضلات مانند رفع گرفتگی عضلات و کاهش درد و از بین بردن جوش و ترک پوست و ... است.

روغن ماساژ اصل و طبیعی چه روغنی است؟

روغن ماساژ گیاهی از ترکیب یک روغن پایه و گیاه مورد نظر تولید می‌شود. اصل و طبیعی بودن روغن ماساژ، یعنی روغن پایه حتما طبیعی و دارای کیفیت عالی باشد که بازرگانی توسکا از روغن زیتون بکر و فرابکر برای تولید روغن‌های ماساژ گیاهی استفاده می‌کند. میزان گل یا گیاه مورد استفاده برای تولید روغن ماساژ گیاهی، یکی دیگر از فاکتورهای طبیعی و اصل بودن روغن ماساژ است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روغن‌های گیاهی و روغن‌های ماساژ می‌توانند به سایت violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی