کد: 139711163459610023

اولین رویداد ملی استارتاپ اجتماعی با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت

استارتاپ گیلیمو برنده جایزه برترین استارتاپ اجتماعی کشور 

کد: 139711163459610023

https://goo.gl/3dvpmN

، اردبیل , (اخبار رسمی): استارتاپ گیلیمو جایزه برترین استارتاپ اجتماعی کشور را برای کارآفرینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولین رویداد ملی ایده و استارتاپ‌های اجتماعی به دست آورد.

استارتاپ گیلیمو برنده جایزه برترین استارتاپ اجتماعی کشور 
استارتاپ گیلیمو برنده جایزه برترین استارتاپ اجتماعی کشور 

اولین رویداد ملی ایده و استارتاپ‌های اجتماعی در حالی به کار خود خاتمه داد که استارتاپ گیلیمو از اردبیل موفق به کسب جایزه برترین استارتاپ اجتماعی با هدف تولید و فروش اینترنتی صنایع دستی کشور شد

به گزارش گیلیمو، اولین رویداد ملی ایده و استارتاپ‌های اجتماعی در حالی به کار خود خاتمه داد که استارتاپ گیلیمو از اردبیل موفق به کسب جایزه برترین استارتاپ اجتماعی کشور به خاطر کارآفرینی اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با ایده طراحی، تولید و فروش اینترنتی و برندینگ صنایع دستی شد.

کارن آهنگری مدیرعامل استارتاپ گیلیمو ضمن اعلام این خبر گفت: اولین رویداد ملی ایده و استارتاپ‌های اجتماعی هر یک سال با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در کسب‌و‌کارهای اجتماعی برگزار می‌شود که امسال در پایان اولین دوره آن به برگزیدگان در زمینه‌های کسب و کار اجتماعی، حاشیه نشینی، زنان سرپرست خانوار و آسیب‌های اجتماعی جوایزی اهدا شد.

مدیر اجرایی گیلیمو تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: استارتاپ گیلیمو در آبان ماه سال جاری رونمایی شد و برای دستیابی به این موفقیت مسیر سخت و دشواری را در این چهار ماه طی کردیم.

کارن آهنگری ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: استارتاپ گیلیمو از طریق پلتفرم وب https://Gilimo.com در تلاش برای اشتغال زایی برای بیش از 500 بافنده در 7 سال آتی است تا بتوانیم گام موثری را در کارآفرینی اجتماعی و تولید صنایع دستی با کیفیت برداریم.

گفتنی است این جشنواره از تاریخ 10 دی تا 16 بهمن ماه با حضور 750 ایده پرداز در مرحله اول و 35 ایده و استارتاپ در مرحله دومشرکت و مجموعه فعال در عرصه کسب و کارهای اجتماعی به میزبانی تهران (مرکز نوآوری اجتماعی وزارت کشور) در تالار همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیلیمو

برند تجاری گیلیمو تحت شرکت ایده پردازان هنر آریایی در زمینه طراحی خلاقانه، تولید، بسته بندی و فروش صنایع دستی همچون گلیم و ... در استان اردبیل فعالیت دارد. محصولات تولیدی از طریق وبسایت گیلیمو به فروش می رسد.

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ