اطلاعات تماس
  • 093839*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711173460811021

آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی کودک

کد: 139711173460811021

https://goo.gl/3re3Ec

، (اخبار رسمی): روابط، نقش تعیین کننده‌ای در زندگی دارند و نمی‌توان به سادگی از کنار روابط رد شد! بخش بزرگی از ارتباط انسانی را، ارتباطات کلامی تشکیل می‌دهد. یادگیری مهارت‌های ارتباطی، بدون داشتن بیان قدرتمند کارایی چندانی ندارد.

آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی کودک
آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی کودک

روابط بخش زیاد و قابل توجهی از عمر را به خود اختصاص می‌دهند. همه انسان‌ها، زمان زیادی در حال برقراری ارتباط با دیگران در سطوح مختلف هستند. به همین جهت روابط، نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی دارند و نمی‌توان ساده از کنار روابط رد شد! باید برای ایجاد و حفظ ارتباطات روش‌ها را آموخت . باید دانست چطور با رییس، کارمند، همکار، فرزند، همسر، دوست و... برخورد کرد. به همین دلیل یادگیری مهارت‌های ارتباطی بسیار مهم و حیاتی هستند.

بخش بزرگی از ارتباط انسانی را، ارتباطات کلامی تشکیل می‌دهد. پس بیان انسان، مهمترین ابزار ارتباطی او است. یادگیری مهارت‌های ارتباطی، بدون داشتن بیان قدرتمند کارایی چندانی ندارد.

متاسفانه در سیستم آموزشی کشور نقش مهم و حیاتی فن بیان و مهارت‌های ارتباطی نادیده گرفته می‌شود و آموزش این مهارت‌ها هیچ جایی در اکثر مدارس ندارند.

گروه آموزشی سالیوان با یافتن این خلا مهم در آموزش کشور، و با هدف مهارت‌آموزی تشکیل شد. این گروه بهترین سن و موقعیت آموزش را در دوران کودکی یافت زیرا توانمندی کودکان برای یادگیری بسیار بیش از بزرگسالان است و یادگیری برای آنان بسیار عمیق‌تر اتفاق می‌افتد و راحت‌تر می‌تواند باعث ایجاد تغییر محسوس در رفتارشان شود.

در نتیجه سالیوان تلاش می‌کند تا با آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی به کودکان، کمک کند تا آینده بهتر و موفق‌تری در انتظار کودکان باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093839*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت