اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971118346337639

رونمایی از فاز اول سرویس‌های تبلیغاتی مجموعه داربستان برای متقاضیان

کد: 13971118346337639

https://goo.gl/73aaA6

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای ارایه خدمات منحصر به فرد و ویژه به کسب و کارهای فعال و افراد متخصص در زمینه‌های مختلف ساخت و ساز ساختمان و داربست، مجموعه داربستان اقدام به ایجاد فضای تبلیغاتی با هدف معرفی و آشنایی جامعه مشتریان و مخاطبان با آنها کرده است.

رونمایی از فاز اول سرویسهای تبلیغاتی مجموعه داربستان برای متقاضیان
رونمایی از فاز اول سرویس‌های تبلیغاتی مجموعه داربستان برای متقاضیان

طبق برنامه ریزی انجام شده در فاز اول متقاضیان می‌توانند با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجموعه داربستان، روزانه  فعالیت، خدمات و محصولات خود را در معرض دید حداقل 25.000  نفر از مخاطبان قرارداده و گامی بزرگ در جهت جذب و یا افزایش مشتریان هدف خود بردارند.

در اکوسیستم کسب و کار در سطح کشور تعامل و برخورد با بازار هدف در فضای مجازی امری الزامی بوده و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی با صرف هزینه‌های گزاف به دنبال استفاده از این پتانسیل هیجان انگیز هستند.

با توجه به فعالیت مجموعه داربستان به عنوان مرجعی قابل اطمینان برای کلیه متولیان ساخت و ساز ساختمان و داربست و استقبال بینظیر مخاطبان، متقاضیان، مشتریان و علاقه‌مندان به این حوزه، از شبکه‌های اجتماعی این مجموعه از 16 بهمن ماه، خدمات تبلیغاتی این مجموعه در اختیار متقاضیان است.

استفاده از افرادی توانمند و متخصص در مجموعه داربستان، این امکان را ایجاد کرده که روزانه با خلق ارزش‌های هدفمند در جهت رضایت و کمک به رشد و توسعه کسب و کار مخاطبان خود قدم برداشته و  تعاملی شیرین با ایشان را تجربه کند.

با برنامه ریزی انجام شده از ابتدای سال 1398 فاز دوم کانال تبلیغاتی مجموعه داربستان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و گامی دیگردر افزایش رضایتمندی آنها برداشته خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت داربستان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]