اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711213467910588

چرا باید از روغن زنجبیل برای ماساژ استفاده کرد؟

کد: 139711213467910588

https://goo.gl/j74p37

، بهشهر , (اخبار رسمی): وقتی بافت‌های نرم بدن تحریک می‌شود یا ماساژ داده می‌شود موجب از بین رفتن دردهای عضلات، عصب‌ها و مفصل‌ها می‌شود. به این عمل ماساژ می‌گویند. ماساژ باعث آرامش کل سیستم بدن منجمله جریان خون، پوست و ذهن می‌شود.

چرا باید از روغن زنجبیل برای ماساژ استفاده کنیم؟
چرا باید از روغن زنجبیل برای ماساژ استفاده کرد؟

مهمترین کاربرد روغن‌های گیاهی در ماساژ، روان شدن پوست ماساژ گیرنده می‌شود و عمل ماساژ بهتر انجام می‌شود ولی با توجه به اینکه روغن‌های گیاهی دارای خواص بی‌نظیری برای عضله‌ها و پوست هستند می‌توانند به کاهش درد کمک کنند. علاوه بر این برای پوست نیز مفید هستند.

خواص خرید روغن ماساژ زنجبیل

زنجبیل دارای طبع گرم و خشک است و روغن آن چون با روغن زیتون تولید می‌شود همان طبع گرم و خشک را دارد. روغن ماساژ زنجبیل با توجه به خواص ضد التهابی برای ماساژ مناسب است. روغن زنجبیل موجب کاهش دردهای عضلات و مفصل‌ها می‌شود.

با خرید روغن ماساژ زنجبیل می‌توان ماساژ بسیار عالی را تجربه کرد. برای کمرد درد و پیچ خوردگی می‌توان از روغن زنجبیل استفاده کرد.

خواص روغن زنجبیل برای مو

روغن زنجبیل توسکا، با توجه به اینکه با روغن پایه زیتون تولید می‌شود، خواص زنجبیل و روغن زیتون را با هم دارد. روغن زنجبیل با عمل ازدیاد گردش خون در پوست سر موجب تسریع رشد مو می‌شود.

پنج قطره از روغن ماساژ زنجبیل اگر هر شب به موها مالیده شود شخص از شوره سر راحت می‌شود. روغن زنجبیل موجب درمان موهای آسیب دیده می‌شود و به رشد مو‌های سالم کمک می‌کند. قبل از استفاده روغن زنجبیل، کمی از این روغن را باید به بازوی خود زد که از نداشتن حساسیت به زنجبیل مطمئن شد.

فواید روغن زنجبیل برای لاغری

روغن زنجبیل اگر مخصوص خوراکی تولید شده باشد می‌تواند به لاغری کمک کند. این روغن با افزایش چربی سوزی و کم کردن میل غذا و مواد قندی برای کاهش وزن مفید است. به طور کلی خواص روغن ماساژ زنجبیل شامل تقویت مو، رشد مو، رفع شوره سرف درمان جوش، رفع سلولیت، کاهش درد عضلات و مفاصل، کمر درد، بواسیر، استرس و اضطراب و لاغری می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید انواع روغن های گیاهی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی