اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971124347346094

محصولات جدید ترندمیکرو برای مرورگر اینترنتی مایکروسافت

محصولات جدید Trend Micro برای مرورگر مایکروسافت

کد: 13971124347346094

https://goo.gl/cGiMJJ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو دو سرویس مدیریت پسورد و شناسایی لینک‌ها و وب سایت‌های آلوده را برای مرورگر اینترنتی Microsoft Edge ارائه کرد.

محصولات جدید Trend Micro برای مرورگر میکروسافت ( Microsoft Edge )
سرویسهای مدیریت پسورد و تشخیص وب سایتهای آلوده ترندمیکرو برای مرورگر اینترنتی Microsoft Edge

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) دو سرویس مدیریت پسورد و حفاظت در برابر وب سایت‌های آلوده را برای جدیدترین مرورگر اینترنتی شرکت میکروسافت که با نام Microsoft Edge شاخته می‌‌شود، ارائه کرد.

این افزونه به مدت 30 روز به صورت آزمایشی قابل نصب و استفاده است و پس از آن فقط دارندگان آنتی ویروس‌های ترندمیکرو می‌توانند از آن استفاده کنند.

ترندمیکرو یکی از کمپانی‌های بزرگ و مطرح امنیتی و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس است که حدود 6 هزار کارمند و 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی در کشورهای مختلف دارد.

آنتی ویروس‌های ترندمیکرو از سال 1387 توسط شرکت معتبر دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند.

ترندمیکرو دارای محصولات متنوعی از آنتی ویروس‌های خانگی و تحت شبکه گرفته تا سرویس‌های امنیتی برای دیتاسنترها و سرویس‌های مجازی و کلود ارائه می‌شود. از جمله شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیسکو سیستمز، F5 Networks ،Linksys ،ASUS ،RSA ،Vmware ،Amazon و لینکسیس اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]