اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971124347377477

ناخدای سفر در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری میزبان علاقه‌مندان به گردشگری

کد: 13971124347377477

https://goo.gl/Z18Qfh

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه گردشگری از تاریخ 23 الی 26 بهمن ماه 97 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ساعت بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، از ساعت 9 صبح الی 18 عصر خواهد بود. غرفه ناخدای سفر در سالن 41، غرفه 20 (اندونزی) خواهد بود.

در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ،ناخدای سفر میزبان شما خواهد بود !
ناخدای سفر در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری میزبان علاقه‌مندان به گردشگری

شرکت خدمات مسافرتی و هوایی ناخدای سفر، میزبان حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه سفر گردشگری در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.

ناخدای سفر از کلیه علاقه‌مندان به گردشگری دعوت کرده است از غرفه این مجموعه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کرده و با آخرین دستاوردها و خدمات این مجموعه از نزدیک آشنا شوند.

نمایشگاه گردشگری از تاریخ 23 الی 26 بهمن 1397، ساعت 9 الی 18 برگزار خواهد شد. شرکت ناخدای سفر در سالن 41، غرفه 20 ( اندونزی) حضور دارد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران  (TITE)، بزرگترین و پرطرفدارترین  رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است و هر ساله صدها شرکت، آژانس مسافرتی، سازمان و تشکل مرتبط با صنعت گردشگری در آن شرکت می‌کنند.

این نمایشگاه در حوزه صنعت گردشگری و هتل‌داری در تهران دارای مجوز قانونی سازمان توسعه تجارت است.

دوازدهمین دوره این نمایشگاه توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در 10 سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر 40000 مترمربع فضای سر پوشیده و 2000 مترمربع فضای باز برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران 97

علاقه مندان به  سفر و گردشگری

مدیران

سرمایه گذاران

فعالان حوزه گردشگری

کارمندان

اساتید

دانشجویان

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ناخدای سفر با شماره 88984780 - 021 حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]