اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711243476610893

آیا واقعا چرم ارزش دارد؟

کد: 139711243476610893

https://goo.gl/9tYh9p

، کلیبر , (اخبار رسمی): افرادی که قصد خرید اکسسوری‌های چرم مثل کفش چرم دارند شاید این سوال برای آنها پیش آید که «آیا واقعا ارزش دارد که هزینه کنم؟». بکام استایل در این مقاله به این سوال پاسخ داده است.

آیا واقعا چرم ارزش دارد؟
آیا واقعا چرم ارزش دارد؟

افرادی که می‌خواهند برای اولین بار محصولات چرم طبیعی (کفش چرم،کیف پول،کیف و ...) خریداری کنند .با توجه به بالاتر بودن قیمت کالاهای چرمی نسبت به کالاهای چرم مصنوعی و پلاستیکی، این سوال را از خود می‌پرسند که «آیا واقعا چرم ارزشدارد؟»

محصولات چرمی ارزان‌تر هستند

می‌توان انتظار داشت (مثلا کفش چرم که زیره قابل تعویض داره) البته منظور از محصولات چرم، محصولاتی هستند که کیفیت خوب و قابل قبولی دارند مثل چرم گاوی نه کالاهای چرم لوکس.  همه می‌دانند که یک کفش چرم کروکودیل و تمساح یا مارمولک قیمت بسیار بالایی دارند. چرم مصنوعی نهایتا 7-8 ماه قابل استفاده است ولی اگر کفش چرم طبیعی خریده شود در صورت نگهداری درست عمر حداقل بالای دو سال را می‌توان از آن انتظار داشت. حتی اگر به درست مراقبت شود عمر بالای 10سال را نیز می‌توان انتظار داشت.

سلامتی پاها در خطر نیست

چون کالاهای چرم مصنوعی ارزان هستند، در تولید آنها وسواس خاصی به کار نمی‌رود و مواد سازنده این کالاها مصنوعی (مواد نفتی) هستند. پس این کالاها به دلیل مواد اولیه نامرغوب و دقت کم هنگام تولید به سلامت آسیب می‌زند. در حالی که محصولات چرم طبیعی هر کدام اثر هنری یک استاد ماهر است که با دقت و تلاش فراوان ساخته شده است.

خدافظی با بوی بد

این مورد بیشتر در کفش‌هایی دیده می‌شود که چرم مصنوعی هستند. زیرا چرم مصنوعی خاصیت تنفس پذیری ندارد و مثل این می‌ماند که پاها را داخل نایلون کرده باشند و محکم بسته باشند. با عرق کردن پا و خارج نشدن عرق از کفش، بوی نامطبوعی ایجاد می‌شود.

تعداد دفعات شستشوی لباس کمتر می‌شود

همانطور که در بالا هم گفته شد کفش چرم مصنوعی باعث بوی بد جوراب می‌شود و شخص مجبور می‌شود هر روز یک زمان خاص را برای شستشوی لباس‌ها در نظر بگیرد. زمانی که می‌توان صرف کارهای دیگر کرد. البته این مورد به این معنی نیست که وقتی کالای چرم استفاده می‌شود دیگر  نیازی به بهداشت لباس نیست.

خاصیت تنفس پذیری=برگ برنده

چرم در واقع همان پوست حیوانات مختلف مثل گاو، گوسفند، شتر و.... است و همه می‌دانند که پوست‌ها خاصیت تنفس‌پذیری دارند. این خاصیت کمک می‌کند هوا بین کالای چرم و محیط رد و بدل شود، سلامت جسم تضمین شود.

چرم همیشه در اوج است

شما وقتی میرید کالای چرم بخرید نگران این هستید که به شما چرم مصنوعی بفروشن دیگ مگ نه ؟ به قصد خرید پلاستیک که نمیرید . یا تو اینترنت فرق بین چرم طبیعی و مصنوعی رو جستجو میکنید تا ویژگی های چرم طبیعیو پیدا کنید .یا بعضی فروشندگان بی انصاف از اعتبار چرم طبیعی استفاده میکنند تا جنسای بی کیفیت خودشون رو بفروشن. همه این کارا نشون میده اونی که تو اوج هستش چرمه نه پلاستیک یا چرم مصنوعی.

با اکسسوری‌های چرم استایل خاص می‌شود نه مواد نفتی

افرادی که می‌خواهند در جمع بدرخشند و استایل خود را به نمایش بگذارند، حتماو حتما باید چند تکه چرم در لباس خود استفاده کنند مانند کمربند چرم، کیف پول چرم، بند ساعت چرم و از همه مهم‌تر کفش چرم و... همه اینها نشان می‌دهد با چرم می‌توان دیگران را  تحت تاثیر قرار داد نه با مواد نفتی و بی کیفیت.

اعتبار چرم، چیز دیگری است

ماشین مرسدس بنز بهتر است یا حلبی‌هایی که هر روز می‌بینید؟ همین مسئله در مورد چرم طبیعی و مصنوعی و مواد نفتی وجود دارد. در محصولات چرم که استادکار وقت و انرژی خود را می‌گذارد تا یک کالای با کیفیت تولید شود. کالای چرم که همه خواهان آن هستند. کالای چرمی است که طرحش را کپی می‌کنند و.... .

مو را از ماست بیرون نکشید!

وقتی گفته می‌شود کالای چرم مقرون به صرفه است فورا یک عده می‌گویند به جای اینکه مثلا 500هزار تومان برای یک جفت کفش چرم داده شود، 500 هزار تومن برای 10 تا کفش چرم مصنوعی صرف می‌شود و 5 سال نیز پوشیده می‌شود. بله این نیز درست است ولی وقتی اعتبار، زیبایی، راحتی و سلامتی کالاهای چرم در نظر گرفته شود می‌توان متوجه شد که فراهم کردن این همه مزایا با این قیمت‌ها واقعا کم است.

علاقه‌مندان به خرید کفش چرم مردانه و چرم طبیعی می‌توانند به فروشگاه اینرنتی بکام استایل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بکام استایل | Bekamstyle

بکام استایل از پاییز 97 فعالیت خود را شروع کرده است. اگر در انتخاب کفش مردانه و ست کردن آن نیاز به کمک دارید، بکام استایل در کنار شماست و با مشاوره تخصصی میتواند مشکل شما را حل نماید . لازم به ذکر است ما برخلاف سایر مشاوران در صورت نامناسب بودن انتخاب شما میتوانیم جواب نه بدهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس