اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712233563410893

آقایان باید چند جفت کفش مردانه بخرند؟

کد: 139712233563410893

http://bit.ly/2YGRHvG

، کلیبر , (اخبار رسمی): زمانی که فردی تصمیم می‌گیرد چند جفت کفش مردانه بخرد، افراد مختلف و یا سایت‌های مختلف توصیه می‌کنند تعداد زیادی بخرد و نگرانی بایت ست شدن را برطرف کند ولی سوال اصلی این است که واقعا به چند جفت کفش مردانه احتیاج است؟

آقایان بایستی چند جفت کفش مردانه بخرند؟
آقایان باید چند جفت کفش مردانه بخرند؟

این که چند جفت کفش مردانه باید در کمد لباس داشت بحثی است که وقتی اشخاص سایت‌های مختلف را بررسی می‌کنند در سایت‌ها گزینه‌های زیادی از  5 جفت یا 10 جفت یا تعداد بیشتر پیشنهاد می‌شود. بکام استایل در این مطلب به این سوال که واقعا به چند جفت کفش مردانه نیاز است؟ پاسخ داده است.

بر حسب کاربرد

کفش مردانه از لحاظ کاربرد انواع مختلفی دارند ولی به طور کلی بیشتر ایرانی‌ها به دو یا سه نوع کفش مردانه نیاز دارند.

کفش رسمی

افرادی که کارمند هستند می‌توانند با خرید کفش مردانه رسمی هم در موقعیت‌های کاملا رسمی (عروسی و مجالس و...) و هم در موقعیت رسمی (محل کار، حضور در ادارات و...) این نوع کفش‌ها را بپوشند.

کفش غیر رسمی

زمانی که افراد می‌خواهند با دوستان خود گشتی بزنند قاعدتا با کت و شلوار که نمی‌روند. پس در استایل غیر رسمی نیاز به کفش مردانه غیر رسمی ( لوفر یا کتانی یا اسپورت) است.

کفش کار

برای افرادی که شغل آزاد دارند موقع فعالیت کردن توصیه می‌شود کفشی مناسب کار خود به پا کنند. مثلا یک مکانیک یا کارگر ساختمانی یا مهندس در حین برررسی پروژه نیاز به کفش کار دارد.

بر حسب درآمد

درآمد زیر 3 میلیون تومان: در این حالت نیاز به دو جفت کفش مردانه با کیفیت است. یکی برای محیط کاری (کفش رسمی یا کار) و یکی برای استایل غیر رسمی.

درامد بالای 3 میلیون تومان: در این حالت با توجه به موقعیت، باید برای هر کاربرد حداقل 2 جفت کفش مردانه در نظر داشت یعنی حداقل 4 جفت کفش مردانه باید داشت.

برای شروع چند جفت کفش مردانه باید خرید؟

ابتدا باید قوانین ست کردن را یاد گرفته و سپس 2 جفت کفش مردانه با کیفیت خرید و به مرور اگر نیازی به تغییر در استایل احساس شد، کفش جدیدی خرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بکام استایل | Bekamstyle

بکام استایل از پاییز 97 فعالیت خود را شروع کرده است. اگر در انتخاب کفش مردانه و ست کردن آن نیاز به کمک دارید، بکام استایل در کنار شماست و با مشاوره تخصصی میتواند مشکل شما را حل نماید . لازم به ذکر است ما برخلاف سایر مشاوران در صورت نامناسب بودن انتخاب شما میتوانیم جواب نه بدهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس