اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712183548410893

چه انتظاری باید از کفش مردانه داشت؟

کد: 139712183548410893

https://goo.gl/bdC6Nd

، کلیبر , (اخبار رسمی): آقایان هنگام انتخاب کفش مردانه انتظارات متفاوتی دارند در این مطلب به این سوال پاسخ داده می‌شود که اصولا کفش‌ها چه نیازی را باید تامین کنند و چه انتظاری باید از کفش‌ مردانه داشت؟

بایستی چه انتظاری از کفش مردانه داشته باشیم؟
چه انتظاری باید از کفش مردانه داشت؟

مردانی که کفش مردانه می‌خرند اولویت‌های خرید متفاوتی دارند بعضی‌ها فقط می‌خواهند کفش نو داشته باشند ولی بعضی دیگر به ست کردن و نظر دیگران هم توجه می‌کنند. سوالی که مطرح می‌شود این است که چه انتظاری باید از کفش مردانه داشت؟

رابطه هرم مزلو و کفش مردانه

بر طبق هرم مزلو نیاز‌های انسان‌ به ترتیب: جسمانی، ایمنی، محبت، احترام و تحقق خود است.

برای تحقق نیاز‌های بالاتر باید حتما نیاز‌های زیرین آن محقق شود مثلا باید ابتدا نیاز‌های جسمانی تامین شود و سپس به سراغ نیاز به ایمنی رفت. در این مطلب گفته می‌شود که کفش مردانه می‌تواند کدام نیاز‌ها را برطرف کند و چه انتظاری باید از آن داشت؟

ست شدن با لباس

هر نوع لباسی به کفش مناسب احتیاج دارد کفشی که هم با لباس ست شود و هم زیبا و باکیفیت باشد. کفش کتونی بی کیفیت و با طراحی ضعیف یا کفش چرم با جنس نامرغوب با هیچ لباسی ست نمی‌شود. (پوشاک در هرم مزلو)

دوام

کفش‌های با کیفیت، عمر چندین ساله دارند و نمونه‌های بی‌کیفیت و ارزان عمر چند ماهه دارند پس توصیه می‌شود کفش مردانه با کیفیت انتخاب شود تا بتوان چند سال از آن استفاده کرد. (امنیت در هرم مزلو)

سلامتی

انتظار می‌رود کفش مردانه در هر کاربردی (رسمی ،اسپورت ،کاری و....) بتواند سلامت جسم  را تامین کند. کفشی که طراحی اصولی ندارد و به سلامت آسیب می‌زند بنابراین یک اشتباه غیر قابل بخشش است. (تامین امنیت در هرم مزلو)

زیبایی

هر نوع کفش مردانه‌ بر حسب کاربردی که دارد باید زیبایی داشته باشد، به‌طوری که بتوان نظر مثبت و تحسین دیگران را جلب کند. (احترام از طرف دیگران در هرم مزلو)

اعتبار بخشی

باید انتظار داشت که کفش مردانه، اعتبار نزد همکاران، هم‌سالان، دوستان، خانواده و... را تامین کند. اگر دوستان خوش تیپ و خوش استایل فردی همراه او به قدم زنی یا گردش نمی‌روند، چک کردن وضعیت کفش‌ها شاید جواب را روشن کند. (احترام و دوستی در هرم مزلو)

روابط احساسی

خانم‌ها دوست دارند در مورد زیبایی‌های مردان صحبت کنند پس چه بهتر با انتخاب کفش مردانه عالی بتوان نظر خانم‌ها را جلب کرد. (عشق در هرم مزلو)

جمع بندی

کفش مردانه، هم می‌تواند نیاز‌های زیستی (پوشاک) را تامین کند و هم می‌تواند نیاز‌های امنیت و دوستی و احترام را تامین کند، پس چه بهتر کفشی انتخاب شود که احترام و دوستی به ارمغان بیاورد «چون که صد آید ،نود هم پیش ماست»

وقتی کفشی نیاز احترام را تامین کند، نیاز پوشاک و امنیت نیز  تضمین شده است.

این مطلب و ارتباط کفش با هرم مزلو برای اولین در ایران مطرح شده و حاصل تحقیق بکام استایل است. لذا علاقه‌مندان اگر نظر یا تجربه‌ای در این مورد دارند می‌توانند به بکام استایل به آدرس bekamstyle.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بکام استایل | Bekamstyle

بکام استایل از پاییز 97 فعالیت خود را شروع کرده است. اگر در انتخاب کفش مردانه و ست کردن آن نیاز به کمک دارید، بکام استایل در کنار شماست و با مشاوره تخصصی میتواند مشکل شما را حل نماید . لازم به ذکر است ما برخلاف سایر مشاوران در صورت نامناسب بودن انتخاب شما میتوانیم جواب نه بدهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس