اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712223560910893

عواقب خرید کفش نامناسب چیست؟

کد: 139712223560910893

https://goo.gl/SvTZaZ

، کلیبر , (اخبار رسمی): افراد زمانی که کفش نامناسب می‌خرند عواقبی در انتظارشان است که باید آن‌ها را بدانند و از آن‌ها دوری کنند، لذا بکام استایل مشکلات خرید کفش نامناسب را بیان می‌کند.

هشدار! عواقب خرید کفش نامناسب را می دانید؟
عواقب خرید کفش نامناسب چیست؟

افرادی که هنگام خرید کفش تنها معیارشان قیمت است و به سلامتی و کیفیت آن توجه نمی‌کنند باید منتظر عواقب خرید کفش نامناسب باشند بکام استایل خطراتی که کفش نامناسب برای شما دارد را بیان می‌کند.

انحراف انگشت شست پا

افرادی که کفش تنگ و یا کفش دارای پنجه باریک انتخاب می‌کنند به دلیل نبودن فضای کافی و فشار بدن بر روی انگشتان و به‌خصوص انگشت شست پا، موجب می‌شود انگشت شست انحراف پیدا کند.

انگشت چکشی

انحراف انگشتان کوچک پا را انگشت چکشی می‌گویند (به غیر از انگشت شست پا را انگشت کوچک می‌گویند) علت ایجاد انگشت چکشی یکی خرید کفش تنگ و دیگری عدم تعادل عضلات انگشتان پا است. در ابتدا انگشت چکشی را می‌توان با فشار دادن و درست کردن حالت انگشتان رفع کرد ولی با گذشت زمان انگشتان پا خشک می‌شود و انعطاف خود را از دست می‌دهند.

پینه

افرادی که در طول روز مسافت زیادی را پیاده می‌روند و یا می‌ایستند با توجه به فشاری که به پاهایشان وارد می‌شود بعضی از قسمت‌های پوست پاهایشان ضخیم‌تر می‌شود و باعث ایجاد پینه پا می‌شود.

میخچه

خرید کفش تنگ به دلیل افزایش فشار به ناحیه پا و خرید کفش گشاد به دلیل افزایش سایش پا و حتی جنس نامناسب کفش همگی باعث می‌شوند میخچه پا به‌وجود بیاید. از آنجایی که درمان میخچه پا دردناک و طولانی است پس توصیه می‌شود حتما کفش با کیفیت و مناسب بخرید.

تاول

مهم‌ترین علت تاول پا، اصطکاک نامناسب پا است اصطکاک نامناسب میان پوست پا با کفش یا جوراب یا هرچیز دیگری. زمانی که کفش اندازه‌ی مناسبی نداشته باشد می‌تواند این مشکل به‌وجود بیاید.

کمردرد

این مشکل هنگام خرید کفش بدون پاشنه یا دارای پاشنه بلند ایجاد می‌شود مثلا زمانی که کفش لوفر بدون پاشنه پوشیده می‌شود احتمال آسیب رسیدن به ناحیه کمر بیشتر می‌شود و اگر طولانی مدت استفاده شود شخص با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

عدم تعادل و برخورد با زمین

خرید کفش با زیره نامناسب باعث عدم تعادل می‌شود مثلا کفشی که زیره PVC دارد، قدرت اصطکاک کمتری دارد و لیز می‌خورد. زمین خوردن، زخمی شدن و پاره شدن لباس از جمله آسب‌های این زیره است.

فرو رفتن ناخن در انگشت

کسانی که کفش تنگ یا بد فرم استفاده می‌کنند احتمال این‌که ناخن در گوشت انگشتان پا فرو برود بسیار بیشتر است و در صورت درمان نشدن باید عمل جراحی صورت بگیرد.

بوی بد پاها

خرید کفش با جنس و مواد اولیه نامرغوب باعث می‌شود هوا بین پا و محیط رد و بدل نشود و با تعریق پا، بوی بد و نامناسبی ایجاد شود و طبق یک قانون نانوشته زمانی که جوراب فردی پاره است یا پایش بوی بد می‌دهد به یک‌باره فردی او را به خانه‌اش دعوت می‌کند.

دوستان همان‌طور که دیده شد خرید کفش نامناسب علاوه بر سلامتی، به اعتبار ما لطمه می‌زند پس چه بهتر که کفشی خریده شود که هم سلامتی و هم اعتبار  را حفظ کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت بکام استایل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بکام استایل | Bekamstyle

بکام استایل از پاییز 97 فعالیت خود را شروع کرده است. اگر در انتخاب کفش مردانه و ست کردن آن نیاز به کمک دارید، بکام استایل در کنار شماست و با مشاوره تخصصی میتواند مشکل شما را حل نماید . لازم به ذکر است ما برخلاف سایر مشاوران در صورت نامناسب بودن انتخاب شما میتوانیم جواب نه بدهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس